Onko e34 muovi ja peltitankin istuvuudessa eroja? käykö päikseen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Lötkö77 View PostMistähän kannattas kysellä mittaristoon akkuja?Mielellään vielä semmoset missä olis päissä ne peltilisut jo valmiina,jos vain on mahdollista.Tietääkö kukaan löytyykö Kajaanista mistään niitä.Muutamasta paikasta oon kysynyt,eikä paljo oo apuja tullut.
Ostin purkaamolta mittariston kun omassa on piirilevy hiukan kärsineen oloinen...
Tuleeko ongelmia jos pistän vain piirilevyn siitä omaan mittaristoon?
Auto on -88
Comment
-
-
mitäs eroa on e34 ja e32 reaktiotangoissa? silmällä katsoen ovat samanlaisia mutta myydään kuitenkin eri osanumeroilla :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostOnko e34:sessa eessä jokin hinausköyden paikka?
Sitä en muista oliko siellä lenkki valmiina vai pitikö se auton "työkalupakista" laittaa irto lenkki. Jos tallessa. Joku tarkentakoot.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOn. M-puskurissa ainakin sellainen luukku pitää nyhtästä irti muistaakseni sumuvalon vierestä. Eiköhän se normipuskurissa ole samoilla kohdin.
Sitä en muista oliko siellä lenkki valmiina vai pitikö se auton "työkalupakista" laittaa irto lenkki. Jos tallessa. Joku tarkentakoot.
Comment
-
-
Löytyisiköhän neuvoa miten testata luistaako tuollaisen E34 535 kytkin liikaa? On alkanut tuntua että saattaisi luistaa liikaa vaikka normiajossa ei kyllä mitään erityisen outoa tunnu. Kerran pari on tullut rampilta motarille rivakammin kiihdyttäessä sellainen oudohko hetkellinen puutuminen, ihan kuin jokin hetken luistaisi.
Koitin tuota pihassa niin että laitoin 2. vaihteen, vedin käsijarrun päälle, jarrun pohjaan ja nostin kytkintä. Jos normaalisti nostaa niin sammuu saman tein.
Jos taas nostaa hitaasti niin suurin piirtein 1/3 kun on noussut pohjasta niin kuulee/tuntee kun alkaa ottaa kiinni ja suurin piirtein kun on noussut 2/3 niin ottaa niin paljon kiinni että sammuu. Kovin montaa sekuntia tuota ei uskalla luistattaa eikä varmaan kannata kovin monesti toistaa testiä.
Kuulostaisiko tuo liialta vai suhteellisen normaalilta? Yleensäkin tuntuu olevan niin että kytkin irrottaa/ottaa aika ylhäältä, ehkä noin 1/3 yläasennosta painettuna. Liikkeelle lähdössä ei kyllä ravista eikä kolista. Joskus satunnaisesti tuntuu vauhtipyörä (tai joku muu paikka) kolisevan sammuttaessa mutta harvoin. En sitten tiedä mikä sen liipasee toisinaan. Moottorin kannakekumit ovat kyllä huonot ja menevät vaihtoon seuraavan huollon yhteydessä. Kytkin- ja jarrunesteiden vaihdosta ei ole tietoa, eli vaihto lienee paikallaan. Autolla on ajettu noin 210 tuhatta.
Comment
-
-
Originally posted by mpi View PostLöytyisiköhän neuvoa miten testata luistaako tuollaisen E34 535 kytkin liikaa? On alkanut tuntua että saattaisi luistaa liikaa vaikka normiajossa ei kyllä mitään erityisen outoa tunnu. Kerran pari on tullut rampilta motarille rivakammin kiihdyttäessä sellainen oudohko hetkellinen puutuminen, ihan kuin jokin hetken luistaisi.
Koitin tuota pihassa niin että laitoin 2. vaihteen, vedin käsijarrun päälle, jarrun pohjaan ja nostin kytkintä. Jos normaalisti nostaa niin sammuu saman tein.
Jos taas nostaa hitaasti niin suurin piirtein 1/3 kun on noussut pohjasta niin kuulee/tuntee kun alkaa ottaa kiinni ja suurin piirtein kun on noussut 2/3 niin ottaa niin paljon kiinni että sammuu. Kovin montaa sekuntia tuota ei uskalla luistattaa eikä varmaan kannata kovin monesti toistaa testiä.
Kuulostaisiko tuo liialta vai suhteellisen normaalilta? Yleensäkin tuntuu olevan niin että kytkin irrottaa/ottaa aika ylhäältä, ehkä noin 1/3 yläasennosta painettuna. Liikkeelle lähdössä ei kyllä ravista eikä kolista. Joskus satunnaisesti tuntuu vauhtipyörä (tai joku muu paikka) kolisevan sammuttaessa mutta harvoin. En sitten tiedä mikä sen liipasee toisinaan. Moottorin kannakekumit ovat kyllä huonot ja menevät vaihtoon seuraavan huollon yhteydessä. Kytkin- ja jarrunesteiden vaihdosta ei ole tietoa, eli vaihto lienee paikallaan. Autolla on ajettu noin 210 tuhatta.E30 318i M43 -88
Comment
-
-
En viitsinyt vielä omaa topiccia tehdä, niin kyselen eka täältä.. Paljonko on hintaa M50B25 moottorilla, ilman apulaitteita? Uutta konetta olisin vailla ja jos joltain löytyis B25-28 motteja niin privalla tarjousta
Niin ja vanha kone M50B20 työnsi nesteet pakoputkistoon, eli kannessa halkeama pakopuolella? Onko kellään ollut vastaavaa??Last edited by bimmer_; 14-05-2010, 13:21.Seonsekinnusenjoukokinnulasta
e46 320i Touring -04
e36 328i -97 Sedan Ralliauto
Comment
-
-
Originally posted by bimmer_ View PostNiin ja vanha kone M50B20 työnsi nesteet pakoputkistoon, eli kannessa halkeama pakopuolella? Onko kellään ollut vastaavaa??
No ei se taaten ole se kansi halki, pakoputkeenhan se neste päätyy lopulta, palotilastakin, eli kansi ylös ja sitten arvio, voisi selvitä ihan tiivisteen vaihdollakin.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostNo ei se taaten ole se kansi halki, pakoputkeenhan se neste päätyy lopulta, palotilastakin, eli kansi ylös ja sitten arvio, voisi selvitä ihan tiivisteen vaihdollakin.Seonsekinnusenjoukokinnulasta
e46 320i Touring -04
e36 328i -97 Sedan Ralliauto
Comment
-
-
Yläpään tiivistesarja, kannen pultit, kannen plaanaus ja ponnistus, öljyt jne. että kyllä sille kansirempalle aina jonkun verran hintaa tulee..
520:n yläpääntiivistesarja 125e + pultit n 25e + loput
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Kävi eilen aamulla silleen että olin lähdössä peruuttamaan parkkipaikalta niin kytkin poljin jäi pohjaan eikä vaihde menny päälle, no työnsin autoa taakse päin että pääsis eteen päin lähtemään: ykkönen päälle kytkin pohjassa auto sammu, sit jotenkuten pääsin liikkeelle nopeasti vaihteita vaihtaen ja jalalla kytkin poljinta nostaen, risteyksissä kytkin pohjassa auto vaan liikkui eikä meinannu saada vaihdetta pois päältä.. n.10km jälkeen kokeilin toimiiko kytkin normaalisti ku liikenne valot tulossa niin onneks toimi. Kerran teki aiemmin saman ajossa ja kesti jonkin aikaa ennen kuin toimi taas normaalisti. Mikähän tämä vika on?Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
Comment