E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ooopeee
    replied
    ulkolämpö

    Joo semmosta vaan kun käytin puskuria tänään irti niin sitä ennen toimi ulkolämpötila oikein mutta nyt näyttää vaan -37.. Mikähän neuvoksii :think
    Last edited by ooopeee; 28-11-2012, 19:49.

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Olikos jollakin piirustuksia takapyörän laakerin prässistä, millainen pitäis olla.. Tuli huomattua, kun talvikippoon heittelin nastakumeja alle, että repsikan puoleinen laakeri tuntuu olevan melkoisen loppu

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Erittäin hyvä kysymys, ensi viikolla on kyllä meininki vaihtaa tulpat uusiin boscheihin, samalla venakopantiiviste uusiksi, bensansuodatin, öljyt ja öljynsuodatin. Mutta olisiko tosiaan tulpissa vika?
    Mä voisin väittää, et ainakin osasyy, jos kerta ei mitään hajua kuinka vanhat pistimet siellä on Kaasun antaminenhan ei muuten juurikaan edesauta ruiskuautoissa

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Erittäin hyvä kysymys, ensi viikolla on kyllä meininki vaihtaa tulpat uusiin boscheihin, samalla venakopantiiviste uusiksi, bensansuodatin, öljyt ja öljynsuodatin. Mutta olisiko tosiaan tulpissa vika?

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Mistänhän mahtaa johtua kun toi oma -93 520i toukka käynnistyy ihan helvetin huonosti kylmänä, välillä saa vähän jopa kaasua painaa että käynnistyy, ja käyntiin kun lähtee niin toimii suht normaalisti, eli pyörii tyhjäkäyntiä kuten pitääkin jne. Mutta ajamaan lähtiessä sitten alhaalta ei meinaa vetoja löytyä, siis ei lämpimälläkään koneella, ja lappu lattiassa kiihdyttäessä kiihtyy ikäänkuin nykien, bensapuolelta voisi tuota nykimistä epäillä mutta kylmäkäynnistys epäillyttää kun ei oikein mitään arviota mistä voisi johtua, pakkaset tulossa joten pelottaa.

    E: Siis M50B20 ilman vanosta kyseessä
    Kuinkas vanhat tulpat sulla on siellä paikallaan? Minkä merkkiset?

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Mistänhän mahtaa johtua kun toi oma -93 520i toukka käynnistyy ihan helvetin huonosti kylmänä, välillä saa vähän jopa kaasua painaa että käynnistyy, ja käyntiin kun lähtee niin toimii suht normaalisti, eli pyörii tyhjäkäyntiä kuten pitääkin jne. Mutta ajamaan lähtiessä sitten alhaalta ei meinaa vetoja löytyä, siis ei lämpimälläkään koneella, ja lappu lattiassa kiihdyttäessä kiihtyy ikäänkuin nykien, bensapuolelta voisi tuota nykimistä epäillä mutta kylmäkäynnistys epäillyttää kun ei oikein mitään arviota mistä voisi johtua, pakkaset tulossa joten pelottaa.

    E: Siis M50B20 ilman vanosta kyseessä
    Last edited by Bansku; 27-11-2012, 23:07.

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    Originally posted by MR_piikki View Post
    Kuula loppu laatikossa, hommaa korjaussarja esim. ATOY Oy:ltä... Itsellä lakos 540IA:ssa just tossa ja oireili täysin samalla tavalla.
    Jos teet kunnolla, tilaa kunnostettu koneisto sinne, ei ole paha homma vaihtaa nähtävästi. Ja tosiaan ne öljyt kannattaa pitää oikeat ja oikea määrä jatkossa
    ite oon päätyny siihen tulokseen että kytkimet on palanu kun öljyt mennyt harmaaksi vaikka juuri vaihdettu ja haiseekin hieman... kai se pitää uus laatikko katella ,kummalla puolella se lätkä on mistä näkee mallin?

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by TareJR View Post
    eli helpomalla pääsee että sulake pois?
    mitäs se sinun obc nyt tarkalleen ottaen ilmottaa? Ihan jos mahdollisimman tarkasti pystyt kuvailemaan.

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Originally posted by Bode86 View Post
    Jos yhdistät sumuvaloille tulevat piuhat toisiinsa, et saa aikaan muuta kuin palavan sulakkeen, koska plus ja miinus johto ovat tällöin yhdessä eli oikosulussa.
    eli helpomalla pääsee että sulake pois?

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Originally posted by EtuX View Post
    mikähän voi olla automaatis vikana kun luistaa vaan eikä liiku ,vaihteet kyllä tuntuu menevän päälle. turbiini? ja mistähän näkis mikä laatikko toi on ,auto on loppuvuoden -90 mutta ilmeisesti jo -91 vuoden mallia koska taitaa olla vanos ja kone on m50b20

    EDIT: ja tuossahan siis on jo ne winter ,economy ja sport asetukset ja jos jollain olis sellaasta sopuhintaan niin saa ehdotella
    Kuula loppu laatikossa, hommaa korjaussarja esim. ATOY Oy:ltä... Itsellä lakos 540IA:ssa just tossa ja oireili täysin samalla tavalla.
    Jos teet kunnolla, tilaa kunnostettu koneisto sinne, ei ole paha homma vaihtaa nähtävästi. Ja tosiaan ne öljyt kannattaa pitää oikeat ja oikea määrä jatkossa

    Leave a comment:


  • Bode86
    replied
    Originally posted by TareJR View Post
    Pystyykö E34 525i:ssä tekemään silleen noiten sumuvalojen kansa kun että yhdistää sumuvalo piuhat toisiinsa, sen takia että loppuu se lightin ilmoitus sumuvalosta?

    Ku ei oikee pystyisku yhen laitaa kiinni vaa, ku kuskinpuolelta on kiinnike paskana, pitäs ostaa uus puskuri
    Jos yhdistät sumuvaloille tulevat piuhat toisiinsa, et saa aikaan muuta kuin palavan sulakkeen, koska plus ja miinus johto ovat tällöin yhdessä eli oikosulussa.

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Pystyykö E34 525i:ssä tekemään silleen noiten sumuvalojen kansa kun että yhdistää sumuvalo piuhat toisiinsa, sen takia että loppuu se lightin ilmoitus sumuvalosta?

    Ku ei oikee pystyisku yhen laitaa kiinni vaa, ku kuskinpuolelta on kiinnike paskana, pitäs ostaa uus puskuri

    Leave a comment:


  • Jucke
    replied
    Kellään tietoa minkälainen lohkolämppäri menee S38:siin?
    Mm. myynti-ilmoissa näkynyt noita eli joku malli sinne pitäisi käydä?
    Ämmällä joutuu pakostakin ajelemaan talven mittaan (ei sillä että itse ajaminen olisi mitenkään vastenmielistä ) , ei v*tuttaisi niin paljon lyödä tulille pakkasilla...

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    hymm.. miten mahtaa käyttäytyä M50B25 + zf manuaali + 3.91 lukkoperä?
    Fordissa itsellä suora laatikko ja 3.44 perä = liikaa jengaa motarille.

    Tosin sinulla on suuremmat renkaat mutta karmeaa kuitenkin.

    Leave a comment:


  • rami koivisto
    replied
    Osaisko joku sanoa mistä voisi tulla öljyt pihalle M51D25 koneessa muutaman kilometrin ajolla? :think Viimeksi ne tuli ahtimen kautta ja ahdin on vaihdettu.

    Leave a comment:

Working...
X