Mites kun ajotietokoneessa painaa toisen kerran sitä nappia mistä keskikulutus tulee näkyviin niin näkyy toinenkin lukema.. Eli keskikulutus ja mikä se toinen on? :think
se on keskikulutus.. tietenkin lyhyellä otannalla (juuri nollattu) reagoi kaasupolkimeen voimakkaasti.. se hetkellinen on siellä mittaristossa kierroslukumittarin alapuolella
Ja löytyy myös piilovalikosta nro.2 alta tuo hetkellinen kulutus
Ajotietokoneessa sellasta häikkää ettei näytä "hetkellistä" kulutusta oikein. Eli kun nollaan lukeman, toimii hetken niin että kaasu pohjassa lukema nousee, kaasu ylös niin laskee. Sen jälkeen tasaantuu 13-14l paikkeille.
Onko tuossa jotain häikkää vaiko mun ymmärryksessä jotain.:think
E. Toimiiko yleensäkkään noin tuo kulutuslukema ajotietokoneessa? Eli kaasun käytön mukaan näyttää lukemaa.
se on keskikulutus.. tietenkin lyhyellä otannalla (juuri nollattu) reagoi kaasupolkimeen voimakkaasti.. se hetkellinen on siellä mittaristossa kierroslukumittarin alapuolella
Ajotietokoneessa sellasta häikkää ettei näytä "hetkellistä" kulutusta oikein. Eli kun nollaan lukeman, toimii hetken niin että kaasu pohjassa lukema nousee, kaasu ylös niin laskee. Sen jälkeen tasaantuu 13-14l paikkeille.
Onko tuossa jotain häikkää vaiko mun ymmärryksessä jotain.:think
E. Toimiiko yleensäkkään noin tuo kulutuslukema ajotietokoneessa? Eli kaasun käytön mukaan näyttää lukemaa.
Jos on jumissa, niin miten kannataa yritää otaa irtti ne, että sais uudet tilalle laitettua.
taitaa tare tää sun autos olla melkonen pommi kun koko ajan saa kysellä täällä mikä lähtee mitenkin irti ja mikä on vikana, vai huviksesko kyselet näitä hauskoja kysymyksiä mitä et koskaan tule autosi alla tekemään itse?
Jos niiden antureiden kuusiokoloruuveista ei ole kanta väännetty huonolla avaimella paskaksi, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa saada antureita irti.
Vähän maalaisjärkeä,niin kyllä sen vanhan sieltä saa kammettua pois
Pyöreeksi väännettyyn kuusiokolooruuviin sitten auttaa isot ja hyvät pihdit,lämpö ja ruosteenirrotinkaan ei pahitteeksi
Noniin, arvasin.. Ärsyttää kun jokaisella on omat nimityksensä noille osille.. Eilen kuulin, että osa 13 on rättinivel.. Noh itse olen onneksi jo vaihtanut tuon limpun, täytyy vielä vaihtaa tuo osa nro. 13.
Kauanko menee aikaa jos vaihtaa kardaanin ja perän välisen stefan jos irroittaa vain kardaanin?
kardaanin ja perän välisen stefan? Tarkoitat pinionakselin stefaa?
Tarkista myös perän huohotis reikä.
Kaippa se perä purkaantuu siellä paikoillaankin ollessaan, oikeaan momenttiin takaisin kiinni sitten.
Limppu = rättinivel
kardaanin taaimmainen nivel = vakionopeusnivel
Se nro 2 on siis rättinivel. Ja nr. 13 vakionopeusnivel..
Noniin, arvasin.. Ärsyttää kun jokaisella on omat nimityksensä noille osille.. Eilen kuulin, että osa 13 on rättinivel.. Noh itse olen onneksi jo vaihtanut tuon limpun, täytyy vielä vaihtaa tuo osa nro. 13.
Kauanko menee aikaa jos vaihtaa kardaanin ja perän välisen stefan jos irroittaa vain kardaanin?
Jos on jumissa, niin miten kannataa yritää otaa irtti ne, että sais uudet tilalle laitettua.
Jos niiden antureiden kuusiokoloruuveista ei ole kanta väännetty huonolla avaimella paskaksi, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa saada antureita irti.
Tuosta äskeisestä aiheesta tuli mieleen, että kumpi puoli tuosta keskilaakerista kuuluu eteenpäin?
Tämä tuli mieleen kun purin omastani kardaanin pois, Keskilaakerin kiinnityspultit ei ole samalla etäisyydellä kardaanista, ja kardaani oli hangannut joskus kardaanitunnelissa olevaan johonkin kiinnitysrautaan.
Tuli siis mieleen että olisko ollu väärin päin.
Pitää tsekata realoem vielä jos selviäis.
Se puoli jossa on"sisempi" reuna niin kuuluu tulla koneeseen päin ja se "sileä" puoli perään päin.. Viisaammat korjatkaa.. Jos tuosta nyt edes selvää sai.. Jos kurkkaat realoem:ia niin huomaat mitä tarkoitan.
Tuosta äskeisestä aiheesta tuli mieleen, että kumpi puoli tuosta keskilaakerista kuuluu eteenpäin?
Tämä tuli mieleen kun purin omastani kardaanin pois, Keskilaakerin kiinnityspultit ei ole samalla etäisyydellä kardaanista, ja kardaani oli hangannut joskus kardaanitunnelissa olevaan johonkin kiinnitysrautaan.
Tuli siis mieleen että olisko ollu väärin päin.
Pitää tsekata realoem vielä jos selviäis.
Leave a comment: