Mitä eroavaisuuksia on E34:ssa lukkojen osalta, kun 9/91 eteenpäin ovat eri osanumerolla? Olisi tarkoitus omaan autoon (5/91) uusia kaikki, ja tarjolla olisi foorumilaiselta x/93 auton lukot.
Ainakin keskuslukituksen moottori etuovessa on uudemmissa integroitu lukkoon, vanhoissa se on erikseen. Sopiiko siis vanhanmallisiin kiinnikkeisiin suoraan, ja onko liittimet samat?
Koko systeemi on erinlainen ja vähemmän tankoja omaava. Esim. keskuslukonmoottori on suoraan kiinni mekanismissa. Eivät käy ristiin vanhempaan versioon.
Mitä eroavaisuuksia on E34:ssa lukkojen osalta, kun 9/91 eteenpäin ovat eri osanumerolla? Olisi tarkoitus omaan autoon (5/91) uusia kaikki, ja tarjolla olisi foorumilaiselta x/93 auton lukot.
Ainakin keskuslukituksen moottori etuovessa on uudemmissa integroitu lukkoon, vanhoissa se on erikseen. Sopiiko siis vanhanmallisiin kiinnikkeisiin suoraan, ja onko liittimet samat?
toisessa taitaa vaan olla hinnassa ///M lisä. Niin mä vähän arvelin että ne sopii ristiin ja tarkotus oliskin siirtää tuosta M (3.91) perästä lukko tohon 535 (3.45) perään.
mikäs servo se tämmönen irtonainen on, mitä sen pitäis säätää? olin raikkaria vaihtamassa ja ilmastoinnin kennon koteloa irrottaessa putosi johtojen varaan
mikäs servo se tämmönen irtonainen on, mitä sen pitäis säätää? olin raikkaria vaihtamassa ja ilmastoinnin kennon koteloa irrottaessa putosi johtojen varaan
Mikähän mahtaa 535:sta riivata kun yhä useammin käynnistyy vasta toisella starttauksella. Eli saa veivata vaikka startin punaiseksi mutta ei mitään eloa, toisella yrityksellä hörähtää sitten välittömästi tulille ja toimii niinkuin ennenkin. Joku anturi/tunnistin menossa?
Olisko nokan tai kampuran asennontunnistin viimesillään?
Leave a comment: