E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    Mukavaa matka-ajoa
    näin vähän meinasinkin..

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    hymm.. miten mahtaa käyttäytyä M50B25 + zf manuaali + 3.91 lukkoperä?
    Mukavaa matka-ajoa

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Pikkuvelii View Post
    Onhan tosa mun zf lootassa suora vitonen.
    hymm.. miten mahtaa käyttäytyä M50B25 + zf manuaali + 3.91 lukkoperä?

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    mahtaako sun auto sopia verukkeeksi, kun sulla on kuitenkin erilainen vaihdelaatikko?? kai?? vai onko siinäkin suora vitonen??
    Onhan tosa mun zf lootassa suora vitonen.

    Leave a comment:


  • Heiska
    replied
    Originally posted by EtuX View Post
    Ei nyt äkkiseltään löytynyt mitään lätkää laatikosta ,kummalla puolella se on? Ja osaisko joku kertoa miten tuota perän tunnistelätkää luetaan tällänen koodi löytyi itseltä "S3 64 9672"
    Sulla on 3.64 lukollinen perä

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Liian vähän öljyä laatikossa?

    Eikös noissa kaikissa tomaateissa ole nuo economy, talvi ja sport asetukset. Olet siis ostamassa tuota säätö namikkaa vai mitä?

    Menet auton alle ja kurkkaat millainen lätkä laatikon kyljessä on kiinni ja mitä siinä lukee.. Laatikkona varmaan olisi 5hp18?
    Ei nyt äkkiseltään löytynyt mitään lätkää laatikosta ,kummalla puolella se on? Ja osaisko joku kertoa miten tuota perän tunnistelätkää luetaan tällänen koodi löytyi itseltä "S3 64 9672"

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    kaikissa perinteisissä automaateissa on veto päällä aina kun vaihde päällä.
    Kiitoksia

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Pikkuvelii View Post
    Itselläni taisi olla 3,6 perä ja kyllä vaikuttaa aika hyvin tohon kiihtyvyyteen. Ja jaksaa vääntää jyrkätkin mäet vitosella kierrokset alle 2000rpm. Matka ajossa kierrokset hitusen korkeammalla ja huippunopeus gepsiin 222km/h
    mahtaako sun auto sopia verukkeeksi, kun sulla on kuitenkin erilainen vaihdelaatikko?? kai?? vai onko siinäkin suora vitonen??

    mitä eroa noilla E34/E32 LKM valomoduleilla mahtaa olla? kun mulla on autossa paikallaan boksi minkä numerot ei miltään osin olleet samat alkuperäisen boksin kanssa, mutta silti valot toimivat?

    tosin nyt mun mielestä tulee turhia vika ilmoituksia ehjistä valoista? johtuuko se tuosta "väärästä" boksista?

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    ZF 4HP22

    Kuuluuko laatikon jättää veto päälle kun D päällä seisoo jarrulla paikallaan? On sellanen ilmajousitusfiilis kun vaihtelee D & N välillä. Tosin onhan tuo peräpään jousitus ihan finaalissa, joten lisää tuota efektiä aika paljon.

    Nimim. eka tomaatti
    kaikissa perinteisissä automaateissa on veto päällä aina kun vaihde päällä.

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    ZF 4HP22

    Kuuluuko laatikon jättää veto päälle kun D päällä seisoo jarrulla paikallaan? On sellanen ilmajousitusfiilis kun vaihtelee D & N välillä. Tosin onhan tuo peräpään jousitus ihan finaalissa, joten lisää tuota efektiä aika paljon.

    Nimim. eka tomaatti

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    ruupasen kanssa kyseisestä aiheesta jo privailinkin, mutta heitetään nyt tännekin, että miten nuo perävälitykset vaikuttavat kulkupuoleen?

    Autona E34 525i touring, jossa perävälitys on 3.23 ja vaihteiston vitonen on aina suora?

    Mikä ero, jos perävälitys olisikin 3.64 tai jopa 3.91?

    Lisää kierroksia matka ajossa, mutta kiihtyvyys paranisi?
    Itselläni taisi olla 3,6 perä ja kyllä vaikuttaa aika hyvin tohon kiihtyvyyteen. Ja jaksaa vääntää jyrkätkin mäet vitosella kierrokset alle 2000rpm. Matka ajossa kierrokset hitusen korkeammalla ja huippunopeus gepsiin 222km/h

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    koko laatikkoa olisin ostamassa jos tuo nyt hajalliseksi katsotaan ,mutta pitääpä käyrä kurkkimas auton alla

    Leave a comment:


  • SushiX
    replied
    Originally posted by EtuX View Post
    mikähän voi olla automaatis vikana kun luistaa vaan eikä liiku ,vaihteet kyllä tuntuu menevän päälle. turbiini? ja mistähän näkis mikä laatikko toi on ,auto on loppuvuoden -90 mutta ilmeisesti jo -91 vuoden mallia koska taitaa olla vanos ja kone on m50b20

    EDIT: ja tuossahan siis on jo ne winter ,economy ja sport asetukset ja jos jollain olis sellaasta sopuhintaan niin saa ehdotella
    Liian vähän öljyä laatikossa?

    Eikös noissa kaikissa tomaateissa ole nuo economy, talvi ja sport asetukset. Olet siis ostamassa tuota säätö namikkaa vai mitä?

    Menet auton alle ja kurkkaat millainen lätkä laatikon kyljessä on kiinni ja mitä siinä lukee.. Laatikkona varmaan olisi 5hp18?

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    ruupasen kanssa kyseisestä aiheesta jo privailinkin, mutta heitetään nyt tännekin, että miten nuo perävälitykset vaikuttavat kulkupuoleen?

    Autona E34 525i touring, jossa perävälitys on 3.23 ja vaihteiston vitonen on aina suora?

    Mikä ero, jos perävälitys olisikin 3.64 tai jopa 3.91?

    Lisää kierroksia matka ajossa, mutta kiihtyvyys paranisi?

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    mikähän voi olla automaatis vikana kun luistaa vaan eikä liiku ,vaihteet kyllä tuntuu menevän päälle. turbiini? ja mistähän näkis mikä laatikko toi on ,auto on loppuvuoden -90 mutta ilmeisesti jo -91 vuoden mallia koska taitaa olla vanos ja kone on m50b20

    EDIT: ja tuossahan siis on jo ne winter ,economy ja sport asetukset ja jos jollain olis sellaasta sopuhintaan niin saa ehdotella
    Last edited by EtuX; 25-11-2012, 00:28.

    Leave a comment:

Working...
X