Originally posted by makkis
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hymm.. miten mahtaa käyttäytyä M50B25 + zf manuaali + 3.91 lukkoperä?Originally posted by Pikkuvelii View PostOnhan tosa mun zf lootassa suora vitonen.
Leave a comment:
-
Onhan tosa mun zf lootassa suora vitonen.Originally posted by BmwPunisher View Postmahtaako sun auto sopia verukkeeksi, kun sulla on kuitenkin erilainen vaihdelaatikko?? kai?? vai onko siinäkin suora vitonen??
Leave a comment:
-
Ei nyt äkkiseltään löytynyt mitään lätkää laatikosta ,kummalla puolella se on? Ja osaisko joku kertoa miten tuota perän tunnistelätkää luetaan tällänen koodi löytyi itseltä "S3 64 9672"Originally posted by SushiX View PostLiian vähän öljyä laatikossa?
Eikös noissa kaikissa tomaateissa ole nuo economy, talvi ja sport asetukset. Olet siis ostamassa tuota säätö namikkaa vai mitä?
Menet auton alle ja kurkkaat millainen lätkä laatikon kyljessä on kiinni ja mitä siinä lukee.. Laatikkona varmaan olisi 5hp18?
Leave a comment:
-
mahtaako sun auto sopia verukkeeksi, kun sulla on kuitenkin erilainen vaihdelaatikko?? kai?? vai onko siinäkin suora vitonen??Originally posted by Pikkuvelii View PostItselläni taisi olla 3,6 perä ja kyllä vaikuttaa aika hyvin tohon kiihtyvyyteen. Ja jaksaa vääntää jyrkätkin mäet vitosella kierrokset alle 2000rpm. Matka ajossa kierrokset hitusen korkeammalla ja huippunopeus gepsiin 222km/h
mitä eroa noilla E34/E32 LKM valomoduleilla mahtaa olla? kun mulla on autossa paikallaan boksi minkä numerot ei miltään osin olleet samat alkuperäisen boksin kanssa, mutta silti valot toimivat?
tosin nyt mun mielestä tulee turhia vika ilmoituksia ehjistä valoista? johtuuko se tuosta "väärästä" boksista?
Leave a comment:
-
kaikissa perinteisissä automaateissa on veto päällä aina kun vaihde päällä.Originally posted by Supra^ View PostZF 4HP22
Kuuluuko laatikon jättää veto päälle kun D päällä seisoo jarrulla paikallaan? On sellanen ilmajousitusfiilis kun vaihtelee D & N välillä. Tosin onhan tuo peräpään jousitus ihan finaalissa, joten lisää tuota efektiä aika paljon.
Nimim. eka tomaatti
Leave a comment:
-
ZF 4HP22
Kuuluuko laatikon jättää veto päälle kun D päällä seisoo jarrulla paikallaan? On sellanen ilmajousitusfiilis kun vaihtelee D & N välillä. Tosin onhan tuo peräpään jousitus ihan finaalissa, joten lisää tuota efektiä aika paljon.
Nimim. eka tomaatti
Leave a comment:
-
Itselläni taisi olla 3,6 perä ja kyllä vaikuttaa aika hyvin tohon kiihtyvyyteen. Ja jaksaa vääntää jyrkätkin mäet vitosella kierrokset alle 2000rpm. Matka ajossa kierrokset hitusen korkeammalla ja huippunopeus gepsiin 222km/hOriginally posted by BmwPunisher View Postruupasen kanssa kyseisestä aiheesta jo privailinkin, mutta heitetään nyt tännekin, että miten nuo perävälitykset vaikuttavat kulkupuoleen?
Autona E34 525i touring, jossa perävälitys on 3.23 ja vaihteiston vitonen on aina suora?
Mikä ero, jos perävälitys olisikin 3.64 tai jopa 3.91?
Lisää kierroksia matka ajossa, mutta kiihtyvyys paranisi?
Leave a comment:
-
koko laatikkoa olisin ostamassa jos tuo nyt hajalliseksi katsotaan ,mutta pitääpä käyrä kurkkimas auton alla
Leave a comment:
-
Liian vähän öljyä laatikossa?Originally posted by EtuX View Postmikähän voi olla automaatis vikana kun luistaa vaan eikä liiku ,vaihteet kyllä tuntuu menevän päälle. turbiini? ja mistähän näkis mikä laatikko toi on ,auto on loppuvuoden -90 mutta ilmeisesti jo -91 vuoden mallia koska taitaa olla vanos ja kone on m50b20
EDIT: ja tuossahan siis on jo ne winter ,economy ja sport asetukset ja jos jollain olis sellaasta sopuhintaan niin saa ehdotella
Eikös noissa kaikissa tomaateissa ole nuo economy, talvi ja sport asetukset. Olet siis ostamassa tuota säätö namikkaa vai mitä?
Menet auton alle ja kurkkaat millainen lätkä laatikon kyljessä on kiinni ja mitä siinä lukee.. Laatikkona varmaan olisi 5hp18?
Leave a comment:
-
ruupasen kanssa kyseisestä aiheesta jo privailinkin, mutta heitetään nyt tännekin, että miten nuo perävälitykset vaikuttavat kulkupuoleen?
Autona E34 525i touring, jossa perävälitys on 3.23 ja vaihteiston vitonen on aina suora?
Mikä ero, jos perävälitys olisikin 3.64 tai jopa 3.91?
Lisää kierroksia matka ajossa, mutta kiihtyvyys paranisi?
Leave a comment:
-
mikähän voi olla automaatis vikana kun luistaa vaan eikä liiku ,vaihteet kyllä tuntuu menevän päälle. turbiini? ja mistähän näkis mikä laatikko toi on ,auto on loppuvuoden -90 mutta ilmeisesti jo -91 vuoden mallia koska taitaa olla vanos ja kone on m50b20
EDIT: ja tuossahan siis on jo ne winter ,economy ja sport asetukset ja jos jollain olis sellaasta sopuhintaan niin saa ehdotellaLast edited by EtuX; 25-11-2012, 00:28.
Leave a comment:
Leave a comment: