Originally posted by SushiX
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Yhdestä purkuautosta ne listat irrottelin, niin siinä ne oli liimattu. Älä heitä niitä listoja menemään, mulle kelpaavat!
-
Yritähän nyt tare pysyä aiheessa.Originally posted by TareJR View PostNo jarrua vasten ku rupee auto ei liiku mihinkää eikä ees rupee pyörii renkaat, ei ees hiekkalla.
Ota vaikka kaveri kuskiksi näyttämään miten kumia poltetaan jarrua vasten. Mutta näin vinkkinä sä painat sitä jarrua liikaa jos takapyörätkin on jo lukossa.
Leave a comment:
-
Yritähän nyt tare pysyä aiheessa.Originally posted by TareJR View PostNo jarrua vasten ku rupee auto ei liiku mihinkää eikä ees rupee pyörii renkaat, ei ees hiekkalla.
Ota vaikka kaveri kuskiksi näyttämään miten kumia poltetaan jarrua vasten. Mutta näin vinkkinä sä painat sitä jarrua liikaa jos takapyörätkin on jo lukossa.
Leave a comment:
-
Kyllä 525i:llä kumi palaa jarrua vasten helposti. Mulla täysi jarrupoka tehty joka nurkkaan ja silti palaa ongelmitta..Originally posted by TareJR View PostTotta. Muutes oonkos näissä E34 -91:kösissä näitä abs/jarru sitä juttua millä voit säätää että otaako se takaa ollenkaa ne jarrut vai ei? meitin vain ku itellä otaa eestä ja takaa ne jarrut, ei esim pysty jarrua vasten kauhemin poltaa kumia.
Leave a comment:
-
Totta. Muutes oonkos näissä E34 -91:kösissä näitä abs/jarru sitä juttua millä voit säätää että otaako se takaa ollenkaa ne jarrut vai ei? meitin vain ku itellä otaa eestä ja takaa ne jarrut, ei esim pysty jarrua vasten kauhemin poltaa kumia.Originally posted by BmwPunisher View PostTunkki mukaan ja vaikka huoltoaseman katokseen tsekkaamaan tuo..
Leave a comment:
-
Tunkki mukaan ja vaikka huoltoaseman katokseen tsekkaamaan tuo..Originally posted by TareJR View PostJuu, no pitää tutkia asia. löytäis vaa paikkan missä katoo sen ku ei viitis tos lumessa ja märäl kuiteskaa ihan.
Leave a comment:
-
Itse uskoisin anturin ehjäksi, mutta liittimen vain olevan irti..Originally posted by TareJR View PostNoniin juu kattelin ton kuvan ja aika helpos paikaa näytää olevan. Mutta voisiko se olla rikki se anturi siis tai mikä ny onkaa? meinnan scmiedmann:illä maksais 70 e se.
Leave a comment:
-
Noniin juu kattelin ton kuvan ja aika helpos paikaa näytää olevan. Mutta voisiko se olla rikki se anturi siis tai mikä ny onkaa? meinnan scmiedmann:illä maksais 70 e se.Originally posted by BmwPunisher View PostOsanumero 8 on se anturi johon johto tulee kiinni.. näkyy heti kun tunkkaat vain auton takapään ilmaan..

Leave a comment:
-
Osanumero 8 on se anturi johon johto tulee kiinni.. näkyy heti kun tunkkaat vain auton takapään ilmaan..Originally posted by TareJR View PostOk, seuraava kysymys näkeekö sen nopeus anturin ilman sitä että otaa perän irti?
Leave a comment:
-
Ok, seuraava kysymys näkeekö sen nopeus anturin ilman sitä että otaa perän irti?Originally posted by BmwPunisher View PostPerämurikasta nopeusanturi irti? ensin oli löysällä, kun nopeus heitteli ja sitten kun mittari näytti nollaa oli koko anturi irti?
Tää on mun veikkaus..
Leave a comment:
-
Perämurikasta nopeusanturi irti? ensin oli löysällä, kun nopeus heitteli ja sitten kun mittari näytti nollaa oli koko anturi irti?Originally posted by TareJR View PostE34 525i -91 nopeusmitari sekosi, näyttä 80 km/h vauhissa eka ihan normia sitä 80 km/h ja sit yhtäkiä näyti 20 ja 80 ja 20 ja 80 km/h ja sit se meni 0 km/h:on ja pysyy siel, mikäs on ongelmana? miksi tekee tälläistä?
Saisko tuohon selitystä / vastausta?
Ja saa tarjota E34 525i mittaristoa (jos Mäntsälä, Hyvinkää, Porvoo, Vantaa, Lahti aluelta löytyy)
Tää on mun veikkaus..
Leave a comment:
Leave a comment: