No jos on vakio osilla auto, niin edessä ei oo camber säätöä. Takanakaan ei ole, jos ei ole tehty tai M5.
Ok, no tämähän menee mielenkiintoiseksi. Pitää tutkia tarkemmin, kun alustasarja saapuu asennettavaksi. Sillä epäilin, että tukivarsien mitoissa olisi eroa, kun näyttäisi camberi olevan positiivinen tukivarren vaihdon jälkeen.
Tossa kun mankan johtoja ihmettelin, sieltä kojelaudan sisältä löytyä tälläinen nappi jossa liittimet ym ja toimiikin jopa. Missä kohtaa tämä kuuluisi olla kojelaudassa kiinnitettynä? Nopeasti en ainakaan sopivaa koloa sille löytänyt.. Turhahan se kyllä on..
Tossa kun mankan johtoja ihmettelin, sieltä kojelaudan sisältä löytyä tälläinen nappi jossa liittimet ym ja toimiikin jopa. Missä kohtaa tämä kuuluisi olla kojelaudassa kiinnitettynä? Nopeasti en ainakaan sopivaa koloa sille löytänyt.. Turhahan se kyllä on..
Ongelmana on, kun joku vatipää on vaihtanut vilkunviiksen tavalliseen viikseen ilman BC toimintoa. Malli on 525i 1995 ja autossa kiinni iso OBC IV.
Käykö nuo BC viikset vanhemmista malleista. Eli bmwfansin mukaan osanumero vaihtuu jossakin -89 lopulla, mutta tuota samaa viikseä on siis kuitenkin ollut myös m20 ja m50 koneisissa?
Onko jollain kokemusta millaisia tehoja saadaan 525i lastuttamalla. Itelläni tällä hetkellä kiinni kisaputkistoo, mutta tehoja ei tunnu löytyvän..
Eipä juuri mitään. Vaihda auto/kone tai laita hyrskytin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mitä voisi tehdä sähköikkunoille, kun ne kanittavat vastaan? Kuskin ikkuna kitisee äänekkäästi alaspäin mennessään ja jää natisemaan, jos sen jättää puoliväliin. Samoin pelkääjän puolen etuikkuna. Kuulostaa siis siltä että mekanismi tekee hommansa, mutta lasi laittaa vastaan. Takaikkunat "pamahtavat" auki ja lähtevät sitten vähän mutkikasta rataa pitkin menemään alas.
Riittääkö, että tuikkaa jotain liukurasvaa väliin? Vai ihan kaikki uusiksi?
E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Mitä voisi tehdä sähköikkunoille, kun ne kanittavat vastaan? Kuskin ikkuna kitisee äänekkäästi alaspäin mennessään ja jää natisemaan, jos sen jättää puoliväliin. Samoin pelkääjän puolen etuikkuna. Kuulostaa siis siltä että mekanismi tekee hommansa, mutta lasi laittaa vastaan. Takaikkunat "pamahtavat" auki ja lähtevät sitten vähän mutkikasta rataa pitkin menemään alas.
Riittääkö, että tuikkaa jotain liukurasvaa väliin? Vai ihan kaikki uusiksi?
Comment