Sen verran tuota tutkin että siihe pitäs johtoja lisäillä jos sen tahtoo toimimaa, en oo ite vielä kerenny/jaksanu. Tämmösen ohjeen löysin kun tarpeeks searchia käytin:
Taistelin viime viikolla saman asian kanssa ja epätoivo meinasi vallata,kyllä se sieltä lopulta lähti kun kärsivällisesti ronkki pitkän meisselin kanssa ja lievää väkivaltaa käyttäen.
Ei kestäny sinni, revittiin se metallirinkula pois lasin ympäriltä ja ruvettiin riehumaan puukon kans. Eli lasi lopullisesti paskaks, lasi- ja liimajämät pois ja uus käytetty lasi tilalle. Kyllä tuli hyvä. Löyty muuten umpion sisältä ylimääränen ehjä parkkipolttimo. Tarkemmin ku kateltiin ni toisella puolen taitaa olla parikin kappaletta
Kertauksen vuoksi, E34 sedanissa mihin kannattaa ne pukit laittaa? Takapäästä olisi nyt kyse.
Harmittaa, kun pukkien päälle ei voi mitään kumikerrosta laittaa kun saattaa nuljahtaa.
Tai voisiko joku tehdä sellaisen pukin, missä olisi valmiina sellainen 10-senttinen kumitötterö valmiina? Mielellään auton helmaan jo sellaisen kolon että siihen pukki sopii suoraan.
ex E34 520iA M50B20 sedan 1991
ex E12 520iA M20B20 sedan 1981
Kertauksen vuoksi, E34 sedanissa mihin kannattaa ne pukit laittaa? Takapäästä olisi nyt kyse.
Harmittaa, kun pukkien päälle ei voi mitään kumikerrosta laittaa kun saattaa nuljahtaa.
Tai voisiko joku tehdä sellaisen pukin, missä olisi valmiina sellainen 10-senttinen kumitötterö valmiina? Mielellään auton helmaan jo sellaisen kolon että siihen pukki sopii suoraan.
Tarkoituksena olisi vaihtaa takakelkan puslat ja tuplasilmukat
Voisi tietysti laittaa silmukat itse (helpompi) ja pajalla sitten nuo kumityynyt. Monia ohjeita on netissä kuvien kanssa, mutta ei kerrota oikein sitä mihin ne pukit laitellaan.
FAQ:issa on erinomainen ohje edellämainittuihin, mutta jotenkin vaan näyttää leijuvan ilmassa tuo siisti E34.
Vai meneekö se sitten niin, että tunkilla nostetaan perästä ilmaan ja ne pukit on vähän kuin hätävarana jos romahtaa.
ex E34 520iA M50B20 sedan 1991
ex E12 520iA M20B20 sedan 1981
Laita ne runkopalkkien alle tukevaan paikkaan. Ei se nyt oikeasti niin keksijän hommaa ole.
No eihän se ole. Mutta ei viitisisi aina kokeilla ja käydä sitten pajalla hitsauttamassa pohjapeltejä.
Edelliseen bemariin laittelin jotain pukkien päällä, mutta nyt on oppinut varovaiseksi. Ekalla kerralla kun tunkkaa/laskee peltiä lyttyyn, se harmittaa. Leimalla sanoi että on hapero tuosta ja tulihan vesikin siitä sisälle polkimien kohdalla...
Löytyisikö kuvaa mihin ne voisi laittaa. Runkopalkki on kyllä ihan ymmärrettävä osa, mutta ei sitä näe tuosta reunalta kun ei ole nosturia. Kuvaa tai realoem linkkiä please.
Ja tarviiko kakkosnelosta tai jotain kumia vai meneekö ilmankin?
Viime kesänä vaihtelin omaan e32 takasillan puslat ja velipoika omaan e34 ihan tosa pihal. Ilman ulosvetimiä,tunkilla,parilla isolla hylsyllä ja hiukan lämmittäen.
Onko muilla tullut Ta-techniksin alustoissa etuiskareihin yläpäihin sellaset holkit siihen kierteen alapuolelle? Vanhassa alustassa on näin, ja näemmä tää uus tarttis kans..
Viime kesänä vaihtelin omaan e32 takasillan puslat ja velipoika omaan e34 ihan tosa pihal. Ilman ulosvetimiä,tunkilla,parilla isolla hylsyllä ja hiukan lämmittäen.
Pitäisi vaan leikata ne sakarat niistä pukeista poikkeen. Kun ne on aina sellaisia \___/ -muotoisia.
Ja sitten on se sauma helmassa, menee lyttyyn helposti. Pari senttiä sitä saumaa olisi saanut ottaa sisäänpäin niin voisi edes helpommin renkaita vaihtaa, perkele. Pitää olla tarkkana että ei lipsahda kumityyny alta pois ja auto yhdelle nurkalleen jarrulevyn varassa asfalttiin...
Pajallakin teki ihan hirveetä katsella kun nelipistenosturilla sai justiinsa ylös pulkan... Reunasta oli kiinni kumityynyt ja puolet ulkopuolella.
Onneksi ei tipahtanut. Kaveri kyllä osasi homman aika hyvin.
Tuleehan se sieltä aina alas, tekipä mitä hyvänsä.
ex E34 520iA M50B20 sedan 1991
ex E12 520iA M20B20 sedan 1981
No eihän se ole. Mutta ei viitisisi aina kokeilla ja käydä sitten pajalla hitsauttamassa pohjapeltejä.
Edelliseen bemariin laittelin jotain pukkien päällä, mutta nyt on oppinut varovaiseksi. Ekalla kerralla kun tunkkaa/laskee peltiä lyttyyn, se harmittaa. Leimalla sanoi että on hapero tuosta ja tulihan vesikin siitä sisälle polkimien kohdalla...
Löytyisikö kuvaa mihin ne voisi laittaa. Runkopalkki on kyllä ihan ymmärrettävä osa, mutta ei sitä näe tuosta reunalta kun ei ole nosturia. Kuvaa tai realoem linkkiä please.
Ja tarviiko kakkosnelosta tai jotain kumia vai meneekö ilmankin?
Ei kuvaa heti ole käsillä, mutta auton pohjassa ne pitkittäin menevät 6-8cm leveät neliskulmaiset palkit. Näkyy helposti kun polvillaan kurkkaa auton alle. Ne kestää varmasti, helman tunkkipaikatkin kestää kunhan ne on ehjät. Mutta valtaosassa 20v vanhassa ympärivuotisessa käytössä olleessa E34:ssa ne ei sitä ole.
E: ja ei tarvitse kumeja, riittää pelkkä tukeva pukki minkä pää on puolikuun muotoinen.
Onko muilla tullut Ta-techniksin alustoissa etuiskareihin yläpäihin sellaset holkit siihen kierteen alapuolelle? Vanhassa alustassa on näin, ja näemmä tää uus tarttis kans..
Taitaa olla enemmänkin sääntö kuin poikkeus kaikkien haistapaskatarvikeiskarien kanssa, että ovat jotain todellista bulkkikamaa. Mulla tuli KAW:n setissä samanlaiset, iskareiden merkkiä en muista. Ensi kesäksi vaihtuu kyllä Bilsteinin Sprintit, kaikkea kamalaa sitä pitääkin aina sortua testaamaan. Eipä sitä toisaalta ole paljoa muita vaihtoehtoja, kun täälläkin on turha etukäteen kysellä mistään kun tuhannen kärpäsen mielestä mikä vaan kiinanpaska aina aaaaivan hyvvää.
Comment