onks toi kone vanos http://kuvablogi.com/nayta/3344399/#contentArea vai mikä m50b20 24venttiilinen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by erä-koira View Postonks toi kone vanos http://kuvablogi.com/nayta/3344399/#contentArea vai mikä m50b20 24venttiilinen
Comment
-
-
Originally posted by E39-530A View PostOlisikos tämä se sama juttu itsellä. Kun on lähtenyt liikkeelle ja madellut jonkun muutaman kymmen tai sata metriä, kuuluu sellainen surinakonsertti ikään kuin mittariston takaa. Identtinen ääni tulee, kun auton sammuttaa. Kirosin ensiksi, että voisiko olla ABS-pumppu yms., koska liikkeelle lähtiessä suunnilleen tuossa vaiheessa joistakin autoista kuuluu ABS:ien "testirusahdus".
Tässä autossa vain ei kai pitäisi olla sitä systeemiä, joka tiivistelee pyyhkijöitä lasia vasten. Jotain katalogia ym. selatessani sain sellaisen kuvan, ettei tässä/tämän ikäisessä mallissa (9/93 540iA sedan) olisi tuota systeemiä. Nyt vain epäilyttää, koska huomasin samojen surinoiden tulevan, jos roiskii vettä sen verran, että lähtee se 3-4x automaattinen pyyhkiminen päälle. Vain onko kyseessä vain pyyhkijöiden "normaali" moottori?
Taitaa omasta olla irroitettuna tuo/ei ole olemassakaan, sillä tuossa kohdassa näkyi jokin käyttämätön plugi.sigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Terve!
sellasta kyselisin, että mulla on tollanen 525 -88vm bemari. Ois sähkösäädettävä nahkasisusta siihen tiedossa ja alkuperäiset penkit on normi vivustopenkit. Tuleekohan sinne valmiiksi jo johtoja vai pitääkö ite ruveta veteleen noille uusille penkeille? Joo ja kattoahan pitääs mutta auto on senverran kaukana nyt että en ennen viikonloppua kerkee kattoon.
Comment
-
-
Originally posted by Torppila View PostTerve!
sellasta kyselisin, että mulla on tollanen 525 -88vm bemari. Ois sähkösäädettävä nahkasisusta siihen tiedossa ja alkuperäiset penkit on normi vivustopenkit. Tuleekohan sinne valmiiksi jo johtoja vai pitääkö ite ruveta veteleen noille uusille penkeille? Joo ja kattoahan pitääs mutta auto on senverran kaukana nyt että en ennen viikonloppua kerkee kattoon.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by erä-koira View Postsitä viel että käypikö e36 ratti tohon e34?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostTakaovien vedenpoistoreijät varmaankin tukossa. Todennäköisesti työnnetty joskus alustamassaa liikaa/väärään paikkaan. Pahvi auki ja tarkastelemaan minkälaista vahinkoa se on siellä aiheuttanut. Myös vedenpoistoreijät kannattaa ens alkuun aukaista.
Kuskin sekä apparin puolella on läpivetoreijät johdoille. Juurikin siinä tulipellin alla. Jos niistä on tiivistys päässyt haperoitumaan niin tulee vedet sisään. Uudelleen tiivistys jollain silikonilla/tiivistysmassalla pitäs auttaa.Tuota niin, siis tuo läpivientikö on siis siellä pyyhkijöiden vivuston luona?
Eli ei siis konehuoneen puolelta pääse käsiks. Siinäpä se onkin millä/mistä sinne mennään ronkkimaan.
No juu. Taitaa lauantain krapulapäivä mennä auton kimpussa.Last edited by Purtsi123; 24-11-2011, 10:33.E61 525xda -08
Comment
-
-
Originally posted by Vibaa View Posthttp://bmwe32.masscom.net/dutch740/wipertensioner.htm
Taitaa omasta olla irroitettuna tuo/ei ole olemassakaan, sillä tuossa kohdassa näkyi jokin käyttämätön plugi.
En tajunnut koko systeemin olemassaoloa, kun kesällä irroitin ja kiinnitin kuskin puolen varren. Joltain edelliseltä jäänyt homma puolitiehen ja varsi ensin hyppi ja sitten ei edes liikkunut, koska oli pompannut pois booreistaan. Laitoin kunnolla kiinni ja säädin siitä (linkissäkin mainitusta) irtonupista mielestäni sopivan tiukkuuden. Rupesi pitämään mekkalaa vasta, kun äskettäin pajalla oli jouduttu ohjauspylvästä käpistelemään.
Mutta ehkä tuosta saisi vielä toimivan.E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostTutkaillaan.Tuota niin, siis tuo läpivientikö on siis siellä pyyhkijöiden vivuston luona?
Eli ei siis konehuoneen puolelta pääse käsiks. Siinäpä se onkin millä/mistä sinne mennään ronkkimaan.
No juu. Taitaa lauantain krapula päivä mennä auton kimpussa.
Kyllä se pitäs paljaalla silmällä näkyä kun taskulampulla sinne suuntaan huitelee. Sen pitäisi olla ihan tiivis tehtaan jäljiltä, mutta jos joku on siitä asentanut jotain lisäpiuhaa niin silloin voi olla että tiivistys ei ole ollut huolellinen tai ajan kanssa ruvennut haperoitumaan.
Kannattanee purkaa myös kuskin jalkatilasta kaikki muovit pois ja pyytää vaikka kaveria kaatamaan vettä tuulilasille ja mennä itse sinne pälyilemään mistä vesi läpi tulee. Toki voihan se olla että tuulilasin alta on päässyt ruostumaan ja vuotaa sitten siitä.
Itsellä siis Ex autossa vuosi ihan samalla lailla painepesussa ollessa ja syyksi paljastui juurikin läpivienti ja siitä vedetty hälyttimen johto.
Comment
-
-
Originally posted by erä-koira View Postsitä viel että käypikö e36 ratti tohon e34?
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostHmm.. Onko Noissa sähkölasillisten etuovien johtosarjoissa eroja vuosimallien välillä, johtosarja on -93 ja lasinnostimet -91 autosta ja samanlaista liitintä ei löydy sarjasta kuin moottorissa on..
Katso vaikka http://realoem.com/bmw/select.do tarkennus.
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostHmm.. Onko Noissa sähkölasillisten etuovien johtosarjoissa eroja vuosimallien välillä, johtosarja on -93 ja lasinnostimet -91 autosta ja samanlaista liitintä ei löydy sarjasta kuin moottorissa on..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment