Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kal.ju
    BTCF Member
    • Mar 2003
    • 2881
    • Akaa / Toijala

    Originally posted by wsq´_ View Post
    Sopiiko E30 ratit kolmeneloseen (m-tech1 taikka 2)? Autossa ei airbägiä.
    Pitäs sopia, mutta kannattaa toki varmistaa. Foorumilla pitäs olla juttua ko. asiasta.

    Muistaakseni joku vuosimallirajoite niissä on. Viisaammat tarkentakoot.

    Comment

    • PatarautaE34
      Bimmer Rookie
      • Oct 2005
      • 183

      Originally posted by Kal.ju View Post
      Onko -95 mallisessa 525:ssa jo vakiona metallisiipinen vesipumppu??
      Ei ole :( Joten ykköspäivityksenä metalliin
      Ein Moment bitte. Ich habe eine Frage
      Mord komission II

      Comment

      • ruupanen
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 5155
        • Joensuu

        Originally posted by wsq´_ View Post
        Sopiiko E30 ratit kolmeneloseen (m-tech1 taikka 2)? Autossa ei airbägiä.
        Käypi jos ei ole bägiä. Sillonku on E34:ssa bägi, niin sit käy samat ratit mitä E36:seen faceliftiin asti?

        E28 9/85 --> on myös samalla boorituksella. Samoten E32, jos ei bägiä.

        Miulta löytys sulle siistikuntoinen M-tech1 ratti. Paa privaa jos kiinnostaa.
        E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

        Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

        Comment

        • Purtsi123
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2008
          • 1011
          • Kuopio

          Originally posted by Purtsi123 View Post
          Nonni. Yhen vian saa korjattua nii uutta pukkaa.

          Nyt rupesi koko auto täristämään aina kun veto on päällä. Kytkin pohjassa ja moottorijarrutuksella toimii "normaalisti".
          Tuntuu täristävän sitä pahemmin mitä enemmän kaasua antaa. Sekä alle 1500 kierroksen täristää kovaa myös pintakaasulla.
          Myös tyhjäkäynnillä ravistaa koko autoa melko kovaa. Tätä kyllä tehny aina jonkun verran, mutta nyt moninkertasesti.
          Tämä vika ilmestyi siis ihan puskista. Eilen pelas normaalisti. Tänään temppuillu koko päivän.

          Mikäs ny meni?

          Haulla en löytäny vastaavaa, tai sitten en vaan osannu ettiä.

          Just ku pääsin kehumasta kavereille, että yllättävän pienillä remonteilla päässy tämän kanssa.

          E: Myöskin alakierroksilta tuntuu vetoa puuttuvan melkoisesti.

          E2: Niin ja siis M20B25 kone, vuosimalli 89.
          Tulpanjohdot, virranjakajan kansi ja pyörijä tarkastettu. Näyttivät ainakin ehjiltä ja hyviltä. Tulppia en vielä käyttäny irti kun "vasta" vaihdettu.

          Mitäs seuraavaksi? Ja kuinka pitkään tulppien pitäisi kestää/suositeltu vaihtoväli?

          Moottori kuulostaa samalta kuin boxer moottorit. Ja bensa haisee käynnistyksen jälkeen jonkun aikaa.
          Last edited by Purtsi123; 03-11-2011, 17:33.
          E61 525xda -08

          Comment

          • Powr
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2008
            • 1589
            • Kankaanpää

            Sedanin etupenkkien turvavöiden irrotus? Mikä multa meni ohitte?
            "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

            Comment

            • Haju69
              Administrator
              • Nov 2005
              • 16360
              • Leppävirta

              Originally posted by Powr View Post
              Sedanin etupenkkien turvavöiden irrotus? Mikä multa meni ohitte?
              Turvavyön irroitus penkistä vai pilarista? Mikä on ongelma?
              LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
              E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
              B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

              Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
              Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
              Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

              Comment

              • Powr
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2008
                • 1589
                • Kankaanpää

                Penkistä. Torx siellä on ja sitten hitsattu mutteri päähän. Mutta ei se pultti mahdu sieltä tulemaan. Ei ummarra...
                "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

                Comment

                • Eetu
                  Banned
                  • Oct 2008
                  • 2843

                  Originally posted by Powr View Post
                  Penkistä. Torx siellä on ja sitten hitsattu mutteri päähän. Mutta ei se pultti mahdu sieltä tulemaan. Ei ummarra...

                  Nosta se penkki yläasentoon siitä säädöstä, niin mahtuu ruuvaamaan irti.

                  Comment

                  • Haju69
                    Administrator
                    • Nov 2005
                    • 16360
                    • Leppävirta

                    Originally posted by Eetu View Post
                    Nosta se penkki yläasentoon siitä säädöstä, niin mahtuu ruuvaamaan irti.
                    Niinpä, penkin asennolla on merkitystä jotta asia helpottuu.
                    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                    Comment

                    • Powr
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2008
                      • 1589
                      • Kankaanpää

                      Originally posted by Eetu View Post
                      Nosta se penkki yläasentoon siitä säädöstä, niin mahtuu ruuvaamaan irti.
                      Originally posted by Haju69 View Post
                      Niinpä, penkin asennolla on merkitystä jotta asia helpottuu.

                      Kiitokset! Täytyypi koittaa
                      "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

                      Comment

                      • -MJJ-
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2010
                        • 195
                        • Iisalmi

                        Isoajotietokone lopetti toimintansa. Check controlli pelittää mittaristossa kyllä. Sulakkeet kattelin konehuoneesta, mutta kaikki olivat ehjiä. mikähän vois olla vikana vai onko ite toosa vaan entinen? :think

                        Kyseessä siis tuo sigun 535


                        Edit: Ilmeisesti ekana polttimot vaihtoon? Outoa vaan kun koko laite on pimeänä..
                        Last edited by -MJJ-; 06-11-2011, 19:08.

                        Comment

                        • docksa
                          Bimmer Rookie
                          • Nov 2008
                          • 71
                          • Oulu

                          Originally posted by -MJJ- View Post
                          Isoajotietokone lopetti toimintansa. Check controlli pelittää mittaristossa kyllä. Sulakkeet kattelin konehuoneesta, mutta kaikki olivat ehjiä. mikähän vois olla vikana vai onko ite toosa vaan entinen? :think

                          Kyseessä siis tuo sigun 535


                          Edit: Ilmeisesti ekana polttimot vaihtoon? Outoa vaan kun koko laite on pimeänä..
                          Mulla oli sama ku ostin nykysen vessan, käytin akunkenkiä irti ihan muusta syystä ja ku heitin virrat päälle huomasin, että perkeles, sehän toimii sittenkin.

                          Comment

                          • Purtsi123
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2008
                            • 1011
                            • Kuopio

                            Originally posted by Purtsi123 View Post
                            Nonni. Yhen vian saa korjattua nii uutta pukkaa.

                            Nyt rupesi koko auto täristämään aina kun veto on päällä. Kytkin pohjassa ja moottorijarrutuksella toimii "normaalisti".
                            Tuntuu täristävän sitä pahemmin mitä enemmän kaasua antaa. Sekä alle 1500 kierroksen täristää kovaa myös pintakaasulla.
                            Myös tyhjäkäynnillä ravistaa koko autoa melko kovaa. Tätä kyllä tehny aina jonkun verran, mutta nyt moninkertasesti.
                            Tämä vika ilmestyi siis ihan puskista. Eilen pelas normaalisti. Tänään temppuillu koko päivän.

                            Mikäs ny meni?

                            Haulla en löytäny vastaavaa, tai sitten en vaan osannu ettiä.

                            Just ku pääsin kehumasta kavereille, että yllättävän pienillä remonteilla päässy tämän kanssa.

                            E: Myöskin alakierroksilta tuntuu vetoa puuttuvan melkoisesti.

                            E2: Niin ja siis M20B25 kone, vuosimalli 89.
                            Toimii.

                            Suihkin crc:tä lambdan, molempien lämpöantureiden, tyhjäkäyntimoottorin ja ilmamäärä/massa-anturin liittimiin. Kaikki näyttivät kyllä hyviltä, mutta ainakin toistaseks rupes pienen vielä pahemman kakomisen jälkeen toimimaan.

                            Aivan ku eri auto. Ei varmaan ollu kun 50 ponia karkuteillä.
                            E61 525xda -08

                            Comment

                            • ruupanen
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2006
                              • 5155
                              • Joensuu

                              Originally posted by -MJJ- View Post
                              Isoajotietokone lopetti toimintansa. Check controlli pelittää mittaristossa kyllä. Sulakkeet kattelin konehuoneesta, mutta kaikki olivat ehjiä. mikähän vois olla vikana vai onko ite toosa vaan entinen? :think

                              Kyseessä siis tuo sigun 535


                              Edit: Ilmeisesti ekana polttimot vaihtoon? Outoa vaan kun koko laite on pimeänä..
                              Polttimot meni iteltäni, niin pimeni koko värkki. Uutta poltinta, niin taas pelaa!
                              E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                              Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                              Comment

                              • -MJJ-
                                Bimmer Fanatic
                                • Mar 2010
                                • 195
                                • Iisalmi

                                Originally posted by docksa View Post
                                Mulla oli sama ku ostin nykysen vessan, käytin akunkenkiä irti ihan muusta syystä ja ku heitin virrat päälle huomasin, että perkeles, sehän toimii sittenkin.
                                Originally posted by ruupanen View Post
                                Polttimot meni iteltäni, niin pimeni koko värkki. Uutta poltinta, niin taas pelaa!

                                Vaihdoin kaikki 3 poltinta ja nyt pelittää Kirkastui kummasti muutenkin koko värkki, joten tais olla vain yksi poltin ehyt ennenkö pimeni. Kiitos vastauksista!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎