Saako kolmenelosen alkuperäistä hälytintä kytkettyä pois käytöstä mitenkään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Haju69 View PostMut jos tulee tarpeeksi korjauskehotuksia hylkyä varten niin sitten sekin töötti voi olla ratkaiseva tekijä. :think
Alkup. kysyjälle:
Sulake nr 9 on siis ehjä??
Comment
-
-
Originally posted by -MJJ- View PostSaako kolmenelosen alkuperäistä hälytintä kytkettyä pois käytöstä mitenkään?
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostMikäs siinä oli vikana silloin?
Ettei nyt olis tyyppivikana (paineet jää vaikka vapaalla) polttanu paskaksi olikos se nyt a-pakkaa, kun poljettu vapaalla paikallaan. Melkeinpä tullut aski "valmiiksi".-e30 cabriolet m20b25 -86
-e30 2d m50b25 turbo -85
-e82 123d m57n2 "135d" m-sport -08
-e36 325i sedan -94
-e90 320d -06
http://instagram.com/jmarjatsalo/
Comment
-
-
Pakki takerteli eli se on kytkenyt eteen ja taaksepäin samalla kertaa päälle. Kyllä se taitaa olla askinvaihtoa/korjausta vaille.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Lisäksi kannattaa kattoa Kuskin ja apparin jalkatiloista siitä helman kulmasta että onko hapan, itse kahdesta E34:sesta hitsannut ne.
Ton näköiset saattavat olla, toisessa autossa mulla oli paljon pahemmat.
Tossa vähän suurimpia mätiä otettu pois.
Korikitit ja ruosteenestomaali sekä pohja massattu.
Nuo kannattaa ehottomasti tsekata jos lattiamatto on märkä.
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostToinen asia: Voiko M50B25 Vanos koneelliseen asentaa termostaatin väärinpäin? Mikäli kyllä, minkälaisia oireita aiheuttaa? Itse vaihdoin termarin 92-asteiseen, edelleen lämpeää hitaasti. Tällä hetkellä termari kuten tämä kuva kertoo: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...mp_thermostat/
Joko löytyisi tähän vastaus?
Comment
-
-
Minkäs värin pitäs laittaa tilaukseen jos sisusta on Natur leder
Tässä vaihtoehdot: http://www.furnitureclinic.co.uk/BMW...lour_Chart.php"My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostJoko löytyisi tähän vastaus?
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View Postonko varmasti ilmattu kunnolla? se ei oo ihan helppoa näissä myllyissä..
M60 moteissa olen tehnyt näin, perä ylemmäs mitä keula ja nesteet sisään.
Auto käymään, lämmöt ja puhallus täysille, lisää nestettä jos tarvii.
Korkki kiinni ja sitten ajaa jonkun aikaa.
Kun kone on jäähtynyt tarkistaa että tarviiko lisätä nesteitä.
Harvemmin tarvii lisäillä mutta ajaessa voi tulla lämmin.
Tämä tuskin sopii joka koneelle mutta jos paisari on tulipellissä kiinni niin vois toimia
Comment
-
-
Originally posted by mrrk View PostM60 moteissa olen tehnyt näin, perä ylemmäs mitä keula ja nesteet sisään.
Auto käymään, lämmöt ja puhallus täysille, lisää nestettä jos tarvii.
Korkki kiinni ja sitten ajaa jonkun aikaa.
Kun kone on jäähtynyt tarkistaa että tarviiko lisätä nesteitä.
Harvemmin tarvii lisäillä mutta ajaessa voi tulla lämmin.
Tämä tuskin sopii joka koneelle mutta jos paisari on tulipellissä kiinni niin vois toimia
Comment
-
Comment