Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thst
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2010
    • 252
    • Jkl

    http://bmwe32.masscom.net/sean750/dr...terbearing.htm toteutettavissa on, eri juttu onko sitten niin mukava homma.

    Kokeile ja kerro miten kävi, kun pitäisi sama tehdä itselle pian

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8262
      • Järvikylä (Nakkila)

      Originally posted by Eetu View Post
      Onnistuneeko ilman nosturia E34 Kardaanin tukilaakerin ja rättinivelen vaihto järkevästi?
      onnistuu mutta on paskamainen tehtävä
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • arttup
        BTCF Member
        • Jun 2011
        • 5
        • Joensuu

        Osaisko joku sanoa, mahtaako mistään saada jonkinlaista dokumenttia, m20b20 moottorin vähäpäästöisyydestä muutoskatsastukseen? Eli 518(vm 91 vähäpäästöinen) koriin vaihdan 520(vm 89, ruotsintuonti auto ei merkintään vähäpäästöisyydestä) tekniikan+jarrut alustoineen.

        Comment

        • BmwPunisher
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 7629
          • Lemu

          Originally posted by arttup View Post
          Osaisko joku sanoa, mahtaako mistään saada jonkinlaista dokumenttia, m20b20 moottorin vähäpäästöisyydestä muutoskatsastukseen? Eli 518(vm 91 vähäpäästöinen) koriin vaihdan 520(vm 89, ruotsintuonti auto ei merkintään vähäpäästöisyydestä) tekniikan+jarrut alustoineen.
          ei liity millään tavalla asiaan, eikä auta sua tähän kysymykseen, mutta oletko oikeasti vaihtamassa 518 koppaan 520 12-tappista tekniikkaa?

          eikö samalla vaivalla laittais sitten ihan minkä vain muun tekniikan tuohon koppaan?
          E70 X5 30d

          Comment

          • arttup
            BTCF Member
            • Jun 2011
            • 5
            • Joensuu

            Originally posted by BmwPunisher View Post
            ei liity millään tavalla asiaan, eikä auta sua tähän kysymykseen, mutta oletko oikeasti vaihtamassa 518 koppaan 520 12-tappista tekniikkaa?

            eikö samalla vaivalla laittais sitten ihan minkä vain muun tekniikan tuohon koppaan?
            Toki laittaisin, mutta opiskelijabudjetti menossa ja sattuu löytymään tuo m20 tekniikka hajonneen m40 tilalle.

            Comment

            • BmwPunisher
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 7629
              • Lemu

              Originally posted by arttup View Post
              Toki laittaisin, mutta opiskelijabudjetti menossa ja sattuu löytymään tuo m20 tekniikka hajonneen m40 tilalle.
              no jos itse teet kaiken ja tekniikka oli ilmainen, niin miksei, itse en silti tekis..
              E70 X5 30d

              Comment

              • |foder|
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2006
                • 7079
                • Forssa

                Mikä lääkkeeksi M30 padassa tai oikeastaan sen kanssa kun tuo alavesiletku menee niin läheltä hihnapyörää että on jo naarminut siihen pienen reijän.

                Ei kyllä mulla mene noi letkut ihan noin, siinä siis vika:

                Last edited by |foder|; 29-11-2011, 18:02.
                Nyt:
                E82 135i -11

                Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                Comment

                • Arde92
                  BTCF Member
                  • Aug 2010
                  • 1330
                  • Lohtaja/keski-pohjanmaa

                  mikäköhän mystinen vika iski ku m50b25 päätti laskia kierrosten rajoittajan 4500 rpm? O_O?
                  E39 M5 Titansilber<------
                  F11 530D Spacegray
                  E36 323i M-sport Med Hölsteri
                  Ex :E61 525D Lci Carboni
                  Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
                  Ex :E61 530XD Monacoblau<------
                  Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
                  Ex: E34 540 6-Gang Mtech <------

                  Comment

                  • |foder|
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2006
                    • 7079
                    • Forssa

                    Originally posted by Arde92 View Post
                    mikäköhän mystinen vika iski ku m50b25 päätti laskia kierrosten rajoittajan 4500 rpm? O_O?
                    Villi veikkaus: Ei tunnista tai löydä jotain anturia ja laittaa peliin "turva ohjelman", joka sallii rauhallisen tehottoman ajon huoltoon mutta ei sen enmpää. Läppärillä tarkistelee anturit.
                    Nyt:
                    E82 135i -11

                    Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                    Comment

                    • Arde92
                      BTCF Member
                      • Aug 2010
                      • 1330
                      • Lohtaja/keski-pohjanmaa

                      Originally posted by |foder| View Post
                      Villi veikkaus: Ei tunnista tai löydä jotain anturia ja laittaa peliin "turva ohjelman", joka sallii rauhallisen tehottoman ajon huoltoon mutta ei sen enmpää. Läppärillä tarkistelee anturit.
                      asia ratkastu uudella eculla.
                      Last edited by Arde92; 02-12-2011, 19:30.
                      E39 M5 Titansilber<------
                      F11 530D Spacegray
                      E36 323i M-sport Med Hölsteri
                      Ex :E61 525D Lci Carboni
                      Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
                      Ex :E61 530XD Monacoblau<------
                      Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
                      Ex: E34 540 6-Gang Mtech <------

                      Comment

                      • Arde92
                        BTCF Member
                        • Aug 2010
                        • 1330
                        • Lohtaja/keski-pohjanmaa

                        ongelmat senkun lisääntyy..
                        Nyt on ilmestynnyt kummallinen sähkövika. kun näppäsee pitkät päälle niin auto niinkuin tahmautuis hetkeks. mittaristossa välähtelee muutama merkki samaa aikaa. mihin nuo pitkät valot on yhteydessä?
                        E39 M5 Titansilber<------
                        F11 530D Spacegray
                        E36 323i M-sport Med Hölsteri
                        Ex :E61 525D Lci Carboni
                        Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
                        Ex :E61 530XD Monacoblau<------
                        Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
                        Ex: E34 540 6-Gang Mtech <------

                        Comment

                        • Vibaa
                          Bimmer Fanatic
                          • Aug 2010
                          • 581
                          • Vaasa

                          Originally posted by Arde92 View Post
                          ongelmat senkun lisääntyy..
                          Nyt on ilmestynnyt kummallinen sähkövika. kun näppäsee pitkät päälle niin auto niinkuin tahmautuis hetkeks. mittaristossa välähtelee muutama merkki samaa aikaa. mihin nuo pitkät valot on yhteydessä?
                          Huono akku, laturi vetelmässä viimeisiään?
                          sigpic
                          E34 530iA

                          Comment

                          • Tikkunen85
                            BTCF Member
                            • Mar 2006
                            • 892
                            • Paltamo

                            Originally posted by BmwPunisher View Post
                            itse en silti tekis..
                            mielenkiintoinen kommentti:think

                            jos autosta on hajonnut moottori ja se pitäisi saada takaisin ajoon. jos vaihtoehdot ovat ILMAINEN b20 tai summan X maksava jokin muu ja taskussa ei ole rahaa ni mielestäni helppo tehdä päätös tuon 2litrasen kanssa paikolleen vaan ja onhan sekin nyt sitten eteenpäin tuosta 1.8:sta

                            Comment

                            • Micce///M
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2008
                              • 3552
                              • Hämeenlinna

                              Originally posted by TeiniDX View Post
                              mielenkiintoinen kommentti:think

                              jos autosta on hajonnut moottori ja se pitäisi saada takaisin ajoon. jos vaihtoehdot ovat ILMAINEN b20 tai summan X maksava jokin muu ja taskussa ei ole rahaa ni mielestäni helppo tehdä päätös tuon 2litrasen kanssa paikolleen vaan ja onhan sekin nyt sitten eteenpäin tuosta 1.8:sta
                              Meinaatko tosissasi että päivitys kannattaa ja on helpompi vaihtoehto, jos rahaa ei ole?

                              Ehjän m40:n moottorin saa kuitenkin satasella, taitaa m20:n muutoskatsastuskin maksaa jo lähelle sen.

                              Comment

                              • zeneg
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2007
                                • 1238
                                • Oulu

                                M50B25 Vanos lämpeää mielestäni turhan hitaasti. Vaatii ajoa noin 7-10km ennenkuin lämmöt on suurinpiirtein puolivälissä mittaria. Tämän jälkeen saa ajella hyvän aikaa ennenkuin kopissa alkaa kuuma tulemaan. Keula vuorattu pahvilla. Testimielessä otin flektin irti, ei juurikaan vaikutusta. Termostaatti vaihdettu.

                                Miten muilla lämpeää autot?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎