Originally posted by zener
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jotain juttua vaan tuli vastaan että jälkiasenne xenonitkin ois saanu noita lowbeam failure herjoja ja CC boksia sekaisin niin tuumin oisko ne voinu tuon OBC:n pistää sekaisin. Pois nuo otan silti vaikkeivat olisikaan vikoja aiheuttaneet.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
Low Beam herjaa joissakin vuosimallin CCM:ssä tulee, mutta se nyt johtuu puhtaasti siitä että normi xenon sarja on 35w, kun taas normi hehkupolttimo on 55w. Tästäkin päästään eroon noilla, mitkä sigustakin löytyy myytävänä.
Iät ja ajat käyttäny noita xenon sarjoja kaiken vuosimallin E34/E32:ssa ja ei oo mitään muutaku positiivista kokemusta kunhan on uudet umpiot.
Comment
-
PPPP-ongelmista joku oli korjautunut vaihtamalla pääsulake takapenkin alta ja jollain toisella sulakeboksista sulaketta vaihtamalla-tai ehkä siihen riitti että nitkuttaa sulaketta, että hapettumat lähtee.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Eiköhän googlella E34 obc pppp ala löytyä ratkaisuja, mutta varmaan olet jo hakenutkin.
Comment
-
Siis jos niis on hehkulankapolttimoilla toteutetut enkelin silmät niinkuin tuossa tuote kuvauksessa niin kyllä ne on siinä umpion kehällä nimenomaan 4kpl per lamppu.. pitäs löytyy helposti.. jos taasen niihin on jälkeenpäin tms.. laitettu enkelinsilmä rinkulat eli kylmäkatodit niin kun ne palaa niin ei auta muu kuin vaihtaa koko rinkula.. ottaisin sinuna umpion käteen ja tutkisin oikein urakalla.. kun ei oo paha irrotella..:thinkOriginally posted by SushiX View PostIlmeisesti kenelläkään ei ole tietoa miten voi vaihtaa DEPO:n umpioihin etu parkit? Pitäisi saada vaihdettua ne. Kaukovaloissa on xenonin muutosarjat kiinni.
Molemmissa valoissa on tod.näköisesti angel eyes "rinkulat", jotka ilmeisesti ovat parkit? Joutuuko vaihtamaan nuo rinkulat vai onko niiden takana jotkut parkki polttimot vai voisikohan vain johdot olla irti?
Lisäys; http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=298
Meidän umpiot/valot ovat ihan saman näköiset.. Miten helvetissä noihin vaihdetaan parkki polttimot joita ilmeisesti on 4kpl per valo?
Comment
-
Eikös noita ole kahta mallia, toisen saa vaihdettua ja toisessa se on ihan mahdoton työmaa.Originally posted by Löwen View PostEn saa edes tuota päällä olevaa koteloa pois. Ihan älyttömän tiukassa ja ahtaassa koko romu. Lämmönsäätö paneeli heivattu edestä mutta ei se nyt mitään auta, kun ei tuo kenno tule tällä menolla sieltä ikinä pois... Osaisko joku antaa vielä niksejä?
Comment
-
-
Etuiskarit -93 540iA:han?
Mistäs tommosia kannattais hankkia? 225eurolla on nyt tarjottu paria halvimmillaan.. Motonetissä ei suoraan tähän malliin tainnut ollakaan tarjolla iskareita, mutta kävisköhän jonkun e32 seiskalaisen iskarit päikseen, joku tiesi että 6-syl e32:ssa olis samat tolpat??
Kitoos
Comment
-
Ikäänkuin lähes kaikkea muuta kikkaa on tullut jo kokeiltua mitä netti tarjoaa mutta en pääsulakketta ole hipaissutkaan. Ja tuossahan ei ole esim. kuten jossain ohjeessa mainitaan että resetoida OBC kynällä jostain niin ei tuossa ole sellaista reset painiketta tai sitten en tiedä missä se on.Originally posted by jani73 View PostPPPP-ongelmista joku oli korjautunut vaihtamalla pääsulake takapenkin alta ja jollain toisella sulakeboksista sulaketta vaihtamalla-tai ehkä siihen riitti että nitkuttaa sulaketta, että hapettumat lähtee.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Eiköhän googlella E34 obc pppp ala löytyä ratkaisuja, mutta varmaan olet jo hakenutkin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Originally posted by Löwen View PostEn saa edes tuota päällä olevaa koteloa pois. Ihan älyttömän tiukassa ja ahtaassa koko romu. Lämmönsäätö paneeli heivattu edestä mutta ei se nyt mitään auta, kun ei tuo kenno tule tällä menolla sieltä ikinä pois... Osaisko joku antaa vielä niksejä?Onkohan mulla nyt kyseessä tuo mahdoton työmaa? Osaako vaikka kuvien perusteella sanoa mitään? Taas kävin tuota vääntelemässä ja nyt kyllä meinaa näyttää siltä että kotelon irrottaakseen täytyisi purkaa koko kojelauta poies, tai sitten en ole vielä keksinyt oikeaa tapaa.Originally posted by Bmw Master View PostEikös noita ole kahta mallia, toisen saa vaihdettua ja toisessa se on ihan mahdoton työmaa.
Jotkut neljä ruuvia siihen kotelon takaosaan näyttäisi konehuoneen puolelta tulevan, vaan kantoja en löytänyt millään. Lieköhän suunniteltu siten että kennon vaihtaakseen täytyy purkaa KOKO kotelo vai pelkkä päällimäinen osa?MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
Tulee vähän mutuna nyt mutta mitä nyt yleensä noitten kanssa touhunnut merkistä ja mallista riippumatta niin kyllä jossain rintapellissä tms.. pitäs noitten ruuvien kannatkin olla.. kannattaa kattella realoem.com/bmw ja sieltä jotain kuvatuksia kun autosi mallin ja iän tiedät paremmin...Originally posted by Löwen View Post
Jotkut neljä ruuvia siihen kotelon takaosaan näyttäisi konehuoneen puolelta tulevan, vaan kantoja en löytänyt millään. Lieköhän suunniteltu siten että kennon vaihtaakseen täytyy purkaa KOKO kotelo vai pelkkä päällimäinen osa?
Comment
-
Et kertonut että tuleeko madallettuun alustaan ja kummalle akselille?Originally posted by tommipommi View PostMistäs tommosia kannattais hankkia? 225eurolla on nyt tarjottu paria halvimmillaan.. Motonetissä ei suoraan tähän malliin tainnut ollakaan tarjolla iskareita, mutta kävisköhän jonkun e32 seiskalaisen iskarit päikseen, joku tiesi että 6-syl e32:ssa olis samat tolpat??
Kitoos
Itsellä on E34:ssä GTS:n alustassa käytettävät lyhennetyt KYBit, hinta/laatu suhde kohdillaan.
Löytyy http://fahrwerkebilliger.de/- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Olisko jollain hyviä ideoita seuraavaan...
Eli E34 525i vanoksella. Meni tuossa alkutalvesta vesipumppu, (moottori kerkesi lämmetä punaiselle) joten vaihdoin vesipumpun, sekä termarin.
Samalla ilmasin koneen keula n. puol metriä ilmassa ja kierroksia käyttämällä.
Auto toimi sen jälkeen ok. lämmöt normaalissa ja puhaltaa hyvin kuumaa.
Kovien pakkasten aikana (-35) huohotin meni jäähän ja öljyt tuli pihalle venttiilikopan tiivisteen välistä.
Tein tiivisteremontin jolloin vaihtui imusarjan tiivisteet, vanoksen tiivisteet, venttiilikopan tiiiviste yms.
Nyt huomasin, että jäähdyttimen ylävesiletku on "kova", eli painetta on mielestäni liikaa järjestelmässä.
Kabiiniin tulee lämmintä, mutta ei kylmää vaikka lämmönsäätimestä kääntää kylmimmälle.
Eli viime remontissa käytin imusarjaa irti, jolloin pari jäähdytysletkua kaasuläpän alta joutui myös irroittamaan.
Sen jälkeen en ole ilmannut konetta.
-Voisko olla, että kansipahvi on nyt entinen?
-Vaikuttaako kova paine jäähdytysjärjestelmässä, että hyttiin ei saa muuta kuin kuumaa ilmaa?
-Voiskohan uudelleen ilmauksesta olla hyötyä, vai otetaanko kansi suosiolla irti?E39 523i
i3
Comment
-
En tiedä mikä on mielestäsi liikaa painetta mutta tietty paine siellä pitää ollakkin jotta veden kiehumispiste nousee, mutta jos siellä on selvästi liikaa painetta niin etsisin ensin vikaa paisarin korkin ylipaine venttiilistä ja tarkistaisin jäähdytysnesteen värin silmämääräisesti tai mittaisin ihan siihen tarkoitukseen tehdyllä mittarilla.Originally posted by asse21 View PostOlisko jollain hyviä ideoita seuraavaan...
Eli E34 525i vanoksella. Meni tuossa alkutalvesta vesipumppu, (moottori kerkesi lämmetä punaiselle) joten vaihdoin vesipumpun, sekä termarin.
Samalla ilmasin koneen keula n. puol metriä ilmassa ja kierroksia käyttämällä.
Auto toimi sen jälkeen ok. lämmöt normaalissa ja puhaltaa hyvin kuumaa.
Kovien pakkasten aikana (-35) huohotin meni jäähän ja öljyt tuli pihalle venttiilikopan tiivisteen välistä.
Tein tiivisteremontin jolloin vaihtui imusarjan tiivisteet, vanoksen tiivisteet, venttiilikopan tiiiviste yms.
Nyt huomasin, että jäähdyttimen ylävesiletku on "kova", eli painetta on mielestäni liikaa järjestelmässä.
Kabiiniin tulee lämmintä, mutta ei kylmää vaikka lämmönsäätimestä kääntää kylmimmälle.
Eli viime remontissa käytin imusarjaa irti, jolloin pari jäähdytysletkua kaasuläpän alta joutui myös irroittamaan.
Sen jälkeen en ole ilmannut konetta.
-Voisko olla, että kansipahvi on nyt entinen?
-Vaikuttaako kova paine jäähdytysjärjestelmässä, että hyttiin ei saa muuta kuin kuumaa ilmaa?
-Voiskohan uudelleen ilmauksesta olla hyötyä, vai otetaanko kansi suosiolla irti?
Ja mitä tulee kabiinin lämpöihin niin sulla on vaan todennäköisesti vesiventtiilit jumissa/johto poikki.. haulla löydät paljon asiaa ko. aiheesta.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Niin unohtui sanoa, että hukkaa nestettä.. lisäsin nyt n. 1,3 litraa 800km lenkin jälkeen.Originally posted by Axum View PostEn tiedä mikä on mielestäsi liikaa painetta mutta tietty paine siellä pitää ollakkin jotta veden kiehumispiste nousee, mutta jos siellä on selvästi liikaa painetta niin etsisin ensin vikaa paisarin korkin ylipaine venttiilistä ja tarkistaisin jäähdytysnesteen värin silmämääräisesti tai mittaisin ihan siihen tarkoitukseen tehdyllä mittarilla.
Ja mitä tulee kabiinin lämpöihin niin sulla on vaan todennäköisesti vesiventtiilit jumissa/johto poikki.. haulla löydät paljon asiaa ko. aiheesta.
Onkohan tuo vesiventtiilin johto jossain imusarjan alla? Ettei vaan olis remontissa unohtunut laittaa liitin paikoilleen tms
Aikaisemmin toiminut moitteetta.E39 523i
i3
Comment
Comment