Tuo vaikuttaa yllättävän mielenkiintoiselta, omastakin E34:stä on kaikki listat ruostunut palasiksi eikä Schmiedmannilta kehtaa järkyttävään hintaan uutta sarjaa tilata.
Jos tilaat niin ehdottomasti kokemuksia laadusta tänne!
Apuva
Missähän vika? auto käy noin 2sek ja sammuu. Sen jälkeen ei lähde käyntiin ennen kun kuivaa tulpat (sammuu taas 2sek jälkeen). Auto seissyt noin 3 vuotta.
Kuinkahan vanhaa bensaa tankissa? Jos ei tahdo 3vuotta vanha bensa palaa?
Tai sitten suuttimet jumittanut auki? :think
Apuva
Missähän vika? auto käy noin 2sek ja sammuu. Sen jälkeen ei lähde käyntiin ennen kun kuivaa tulpat (sammuu taas 2sek jälkeen). Auto seissyt noin 3 vuotta.
vastataanpas uudelleen kun on tarkempaa tietoa. raakamaalia (ennen ohennusta) meni karvan vajaa 4 litraa. Ylimaalaus ja lisäksi konepelti että takakontin luukku vielä myös sisäpuolelta.
Suuret kiitokset tästä! Kunhan ilmat vielä lämpenee niin pitääkin aloittaa E34:n palauttelu orkkiskuntoon, eli tärkeimpänä se uudelleenmalaailu. Peltien sisäpuolia onneksi ei tarvitse maalata, ei siellä onneksi ruostetta ja maalivaurioita ole, mutta nimenomaan se ulkokuori, lakka kesii joka helvetin nurkasta.
Jos kesän aikana saisi femman viimein fiiniin kuntoon, varsin mukava harrastevehje ja innolla sitä saa kauniina kesäiltoina työstää.
No en mä osaa sitä kuvailla Nyt kun vihdoin kotiin pääsin niin heitin ton vanhan videon samalla juutuuppiin, vois huomenna kokeilla vielä ottaa vähän paremman. Mutta siis tossa se ääni kuuluu siinä ~19 sekunnin kohdalla, nykyään vaan vielä pahempi ku tossa.
Edit. Perkele, tossa äsken otin uutta videoo siitä, tuolla pihalla kuulu oikeen hyvin ne pamaukset, koneelle kun heitin sen videon ni siinä ei kuulu sitte mitään. -.- Kokeillaan siis huomenna uudestaan, tänään en enää jaksa sitä rääkätä. Mutta diagnooseiksi mulle on tähän mennessä annettu että tulpat olis löysällä, ei ollut, ja ne siis on vaihdettu ~2 kk sitten. Eilen lisäksi yks sano että pakosarja vuotais, toinen taas että sais liikaa bensaa. Ja aiemmin joku sano että kansi imis ilmaa jostain välistä ja siitä sitten johtuis toi pauke.
Mulla on M50 koneissa tuo ääni hävinnyt imusarjan tiivisteiden ja kaikkien alipaineletkujen vaihdolla.
Mistä vois johtua että auto ravistaa jarrutuksessa? ja vaan 60-80km/h nopeuksissa, muissa nopeuksissa ei ravista yhtään.. levyt eivät ole kierot. vanteiden pultit ovat oikeissa momenteissa ja vanteet eivät ole kierot kun teki samaa talvirenkaillakin. Onko jotkut etupäät puslat menossa särki? Eilen vaihtelin öljyjä ja koitin katella ja heilutella tukivarsia ja reaktiotankoja yms nii mitään väljyyksiä siellä ei tuntunut.. Mitään ylimääräsiä kolinoita ei kuulu mistään vaan aivan älytön ravistaminen jarrutuksissa
Reaktiotangot vaihtoon.
Paljon E34 menee jarrunestettä? Entäs meneekö 750 etusatulat mitenkään E34:een paikalleen?
Mistä vois johtua että auto ravistaa jarrutuksessa? ja vaan 60-80km/h nopeuksissa, muissa nopeuksissa ei ravista yhtään.. levyt eivät ole kierot. vanteiden pultit ovat oikeissa momenteissa ja vanteet eivät ole kierot kun teki samaa talvirenkaillakin. Onko jotkut etupäät puslat menossa särki? Eilen vaihtelin öljyjä ja koitin katella ja heilutella tukivarsia ja reaktiotankoja yms nii mitään väljyyksiä siellä ei tuntunut.. Mitään ylimääräsiä kolinoita ei kuulu mistään vaan aivan älytön ravistaminen jarrutuksissa
Kesä lähestyy ja E34 projektiauto seisoo tallissa odottamassa lämpimämpiä ilmoja remonttia varten. Jo pitempään on ollut haaveena ylimaalata auto älyttömän paskakuntoisen maalipinnan ja jokapuolelta irtoavan lakan vuoksi. Eli epäkeskokoneella lakka pois ja uudelleen maalaus. Ruiskumaalaus on tuttua puuhaa onneksi, tosin vain 2-pyöräisten mailmasta.
Kysymys kuuluu: Kuinka paljon ruiskumaalia kannattaa varata E34 (porrasperä) ylimaalaukseen? Ei mitään käsitystä kuinka paljon sitä tuohon menee, joten jos joku on moista puuhastellut niin mielelläni kuulisin jotain arvioita.
Pitäisi orkkis 252 Calypsorot Metallic sävyllä vetää, hemmetin hieno väri E34:ssä.
vastataanpas uudelleen kun on tarkempaa tietoa. raakamaalia (ennen ohennusta) meni karvan vajaa 4 litraa. Ylimaalaus ja lisäksi konepelti että takakontin luukku vielä myös sisäpuolelta.
Leave a comment: