Varmistusta kaivataan, olikos sedanissa ja touringissa etuovet vaihtokelpoiset keskenään? vai muistanko väärin? takaovet tais olla erilaiset noissa? :think
Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....
Nelivetomalliin ei kai muuta saa ku alkuperästä? Saisko sinne vaikka takavetomallin d2 coilit modailtua kiinni? Tossa mun yksilössä on vieläpä tehtaan m-sport jousitus ni yli 700€ uudet iskarit eteen ei nappaa ku siihen rahaan kai saa parempaakin alustaa.
Tietäiskö kukaan miten saan ajotietokoneen tajuamaan ettei autossa ole enää vetokoukkua, ei oo ees koukun johtosarjaa autossa enää kiinni ja silti aina ku laittaa virrat päälle ni kellot kilisee ja "tailer light" lukee näytössä. Takasumarin toimimattomuus vois kai johtua myös tästä ominaisuudesta?
Kysymyksen toistelua... elikkä e34 tekniikka swappi e30:seen ja nyt olen laatikkoöljyjä vloppuna vaihtamassa.. ongelma on että ei ole 100% tietoo mitä öljyä sinne pistän! FAQiin ollaan neuvottu mutta kun vaihtoehtoja siellä on sata... laakkoselle soitin ja sielläkään ei voitu antaa vastausta muuta kun että näitä öljyjä kone näyttää.. castrol ja redline on mitä kone sanoo! sanottiin että laatikon kyljessä lukee mitä sinne laitetaa mutta minun silmiini sellasta ei osunu kun auto tänään nostettiin ylös.. alkaa hermot menee
MITÄ SINNE LAITAN? MITÄ PORUKKA ON KÄYTTÄNY? tääänk juu!
BMW e30 M-Tech II (M30B35) -89 BMW e30 316i-90
ex. BMW e30 320i (2.6 stroked) -88 BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Kysymyksen toistelua... elikkä e34 tekniikka swappi e30:seen ja nyt olen laatikkoöljyjä vloppuna vaihtamassa.. ongelma on että ei ole 100% tietoo mitä öljyä sinne pistän! FAQiin ollaan neuvottu mutta kun vaihtoehtoja siellä on sata... laakkoselle soitin ja sielläkään ei voitu antaa vastausta muuta kun että näitä öljyjä kone näyttää.. castrol ja redline on mitä kone sanoo! sanottiin että laatikon kyljessä lukee mitä sinne laitetaa mutta minun silmiini sellasta ei osunu kun auto tänään nostettiin ylös.. alkaa hermot menee
Jos öljy on punasta niin atf öljyä jos mustaa niin laittaisin jotain perus laatikko öljyä. Eikö löydy laatikosta mitään tarraa missä lukee mitä ööliä?
kyllähän tuossa noita vaihtoehtoja on mutta ei minulle ainakaa selvinny noista kaikista että mikä niistä sinne menee! ku esim _racing_ just totes että voipi olla mustaa taikka punasta..
kyljessä en ole bongannu mitää mistä saisin selville mitä laitettu..
tämän takia kyselinkin että mitä porukka mainitsemaani laatikkoon on laittanut jotta olisi suuntaa antavaa tietoa!
kiitos että kaivoit FAQista esille tuon mutta mie ei jummarra
BMW e30 M-Tech II (M30B35) -89 BMW e30 316i-90
ex. BMW e30 320i (2.6 stroked) -88 BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
kyllähän tuossa noita vaihtoehtoja on mutta ei minulle ainakaa selvinny noista kaikista että mikä niistä sinne menee! ku esim _racing_ just totes että voipi olla mustaa taikka punasta..
kyljessä en ole bongannu mitää mistä saisin selville mitä laitettu..
tämän takia kyselinkin että mitä porukka mainitsemaani laatikkoon on laittanut jotta olisi suuntaa antavaa tietoa!
kiitos että kaivoit FAQista esille tuon mutta mie ei jummarra
Siis...
535i
Getrag 260/6: 1.25l
Laatikkoremontin yhteydessä 1,35l
ATF-öljyä.
Joko jummartaa?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
missä vika kun nopeusmittari ei talven seisonnan jälkeen toimi? Matkamittarit toimii eli nopeustieto kai tulee mittaristolle asti. Mittari paskana, vai voisko olla jotain kosteutta tjsp. jossain liittimissä tai mittariston sisällä?
Comment