Jossain foorumin syövereissä pyörii linkki laturin DIY huolto sivulle, mutta en nyt saa hakusanoja kohdalleen. Eli missä vaihdettiin Boschilaiseen jännitteensäätimen lisäksi vähän laajemmin rojuja.
Onko E34:ssä moottoritilassa/rintapellissä/lasinpyyhkijöiden alla vedenpoistoreikää, joka voisi mennä tukkoon? :think
Kyllä on!!
Konehuoneen "control boksin" alla on vedenpoistoaukot. Mikäli ovat tukossa niin vesi pääsee nousemaan "tuulettimen" aukosta suoraan matkustajan jalkatilaan.
520iA:sta on nyt koko putkisto pakosarjalta takapönttöön asti aivan läpimätä, vuotaa mistä sattuu. Jo vähän pitempään on ollut haaveena vääntää itse sinne uusi putkisto kokonaan, jotain 2,5" putkea alusta loppuun ja kahdella (tai miksei jopa kolmella) vapaasti virtaavalla vaimentimella. Eli nyt olisi jopa hyvä syykin aiheeseen, eli tehdä pakosarjalta asti uutta putkea. Ei sillä tehoa saa, mutta ehkä vähän rouheampaa saundia. Periaatteessa voisi vaikka pakosarjankin vääntää suoraan uuden, riippuen innostuksesta...
Maaginen kysymys tulee katalysaattorin kohdalla.
Onko tälläisestä mihinkään: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=13-4002
Kyseessä siis täysin yleismallinen "racing" katalysaattori. Meneekö tuollaisella ihmehärvelillä leimasta ongelmitta lävitte. Kyseessä kuitenkin vähäpäästöinen -91 rekisteröity 520i. Eli ei mitään rajaa hipoen läpimenemisiä, vaan niin ettei tarvitse jännittää päästömittauksessa.
520iA:sta on nyt koko putkisto pakosarjalta takapönttöön asti aivan läpimätä, vuotaa mistä sattuu. Jo vähän pitempään on ollut haaveena vääntää itse sinne uusi putkisto kokonaan, jotain 2,5" putkea alusta loppuun ja kahdella (tai miksei jopa kolmella) vapaasti virtaavalla vaimentimella. Eli nyt olisi jopa hyvä syykin aiheeseen, eli tehdä pakosarjalta asti uutta putkea. Ei sillä tehoa saa, mutta ehkä vähän rouheampaa saundia. Periaatteessa voisi vaikka pakosarjankin vääntää suoraan uuden, riippuen innostuksesta...
Maaginen kysymys tulee katalysaattorin kohdalla.
Onko tälläisestä mihinkään: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=13-4002
Kyseessä siis täysin yleismallinen "racing" katalysaattori. Meneekö tuollaisella ihmehärvelillä leimasta ongelmitta lävitte. Kyseessä kuitenkin vähäpäästöinen -91 rekisteröity 520i. Eli ei mitään rajaa hipoen läpimenemisiä, vaan niin ettei tarvitse jännittää päästömittauksessa.
Itse jättäisin hyllylle.. Tilaa mieluummin Marteliukselta paljon laadukkaammat kamat..
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Metallinen kestää paremmin rikkaita seoksia, eli ei pala pilalle ihan niin helposti kuin keraaminen. Enempää en osaa sanoa. Viisaammat paikkaa loput...
Metallinen kestää paremmin rikkaita seoksia, eli ei pala pilalle ihan niin helposti kuin keraaminen. Enempää en osaa sanoa. Viisaammat paikkaa loput...
Jos en ihan väärin muista niin metallinen kestää paremmin osumaa kuin keraaminen.. Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä..
Itsellä omasta löytyy esim 2kpl noita metallisia katteja.
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Omassa e30:een on istutettu m30b35 tekniikka! laatikko on getrac 260/6.. eli joko e34 taikka e28 palikkaa.. :think anywhore olen vaihtamssa siihen laatikko öljyt enkä tiedä mitä öljyy laittaisin ku laakkosella ei pystytty sanoo.. autoa en saa heti lähitulevaisuudessa ilmaan että voisin vilkasta laatikon kylkeen mitä siin lukee! mitä porukka on sinne laittanu? ja paljonko sinne menee ( 1,5l isch ) ?
BMW e30 M-Tech II (M30B35) -89 BMW e30 316i-90
ex. BMW e30 320i (2.6 stroked) -88 BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Comment