Kierroslukumittari ei ainakaan näytä oikein, jos laitat kasikoneen mittariston autoon jossa on kutoskone
E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tietääkö kukaan tarkkaa eroa s38:n ja m30:n lohkojen välillä?
Itsellä s38b36 joka kiinnileiponut, 6.pytty entinen.
Tallilla on m30b30 lohko ylimääräisenä, ajattelin että siihen porais b36 porauksen ja tekis sen öljylähdön (?) joka puuttuu.
Joku oikeasti asiasta tietävä, voitko laittaa vaikka privaa.. Olisi suuri apu.Last edited by -Sipe-; 19-11-2013, 21:13.M62B44 E32 740iM -macaoblau V8 + S3.64 =sigpic
E36 PANDEM - M50B28+HX40
+muut vartin hommat
Ex. Läjäpäin e34&e32, e36 ja pari e39
Comment
-
-
Originally posted by addee View PostKierroslukumittari ei ainakaan näytä oikein, jos laitat kasikoneen mittariston autoon jossa on kutoskone
Mittaristojahan on E34:ssa useampaa mallia.
Ihan karvalakki malli jossa on kilometrit analogisesti.
Sitten digimittarilla olevaa ilman cc:tä (en ole 100% varma)
Vanhempaa digimittarilla ja cc:llä olevaa
ja Uudempaa digimittarilla ja cc:llä olevaa.
Uudemman ja vanhemman mallin koodiplugit ei käy toisiinsa, mutta käy muuten toistensa tilalle.
Vanhemmissa mittaristoissa kilometrit pysähtyy vähän ennen 300tkm tai tasan 300000, uudemmissa ei ole tätä ongelmaa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Lähteekös tosiaan tuo hattuhylly noin helposti irti, kuin täällä väitetään? Karvalakkihyllyn tilalle vaihtaisin verhollisen.
Entäs onko mitään fiksua tapaa vaimentaa tai tiivistää tuota hattuhyllyä, kun resonoi niin perkeleesti? Hyllyn vaihdon yhteydessä ehkä voisi tehdä asialle jotain.
Mites vaihdevälin lyhennin asennetaan ja onko tosiaan isokin hyöty? Väsyneillä silmillä löytäny guuglella mitään.
Comment
-
-
Originally posted by Tuppiman View Post
Mites vaihdevälin lyhennin asennetaan ja onko tosiaan isokin hyöty? Väsyneillä silmillä löytäny guuglella mitään.
Ei ole erikseen sellaista osaa, kuin vaihdevälin lyhennin näihin. Jos haluat lyhytliikkeisemmän vaihdekepin, valitset jostain muusta bmw-mallista sellaisen, jossa on pienempi vipusuhde (ts pallonivelen, ja sen alapään silmukan välillä on pidempi varsi). Ainakin z3:n keppejä ovat käyttäneet, mutta searchilla löytyy varmasti enempi tarinaa.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by Tuppiman View Post
Mites vaihdevälin lyhennin asennetaan ja onko tosiaan isokin hyöty? Väsyneillä silmillä löytäny guuglella mitään.
Comment
-
-
Originally posted by -Sipe- View PostTietääkö kukaan tarkkaa eroa s38:n ja m30:n lohkojen välillä?
Itsellä s38b36 joka kiinnileiponut, 6.pytty entinen.
Tallilla on m30b30 lohko ylimääräisenä, ajattelin että siihen porais b36 porauksen ja tekis sen öljylähdön (?) joka puuttuu.
Joku oikeasti asiasta tietävä, voitko laittaa vaikka privaa.. Olisi suuri apu.
Ostitko sen halvan viininpunaisen, joka oli taannoin nettiautossa käyntivikaisena myynnissä? FEU-XXX.
Comment
-
-
Noista vilkuista sen verran, oikealle palaa vilkku koko ajan, vasemmalle väläyttää kerran ja sit loppuu. Onks se vika nyt sitte viiksessä, releessä vai onks siellä oikosulku?
Käytetyn viiksen mie siihen ostin, mutta siinä on se yks liitin erilainen eli ei olekkaan sopiva. Tästä viiksestä vaihoin kuitenkin releen sinne mutta silti ei toimi.
Niin ja vaikka viiksen ottaa kokonaan irti niin edelleen palaa oikealle vilkut.BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by Rhodry View PostNoista vilkuista sen verran, oikealle palaa vilkku koko ajan, vasemmalle väläyttää kerran ja sit loppuu. Onks se vika nyt sitte viiksessä, releessä vai onks siellä oikosulku?
Käytetyn viiksen mie siihen ostin, mutta siinä on se yks liitin erilainen eli ei olekkaan sopiva. Tästä viiksestä vaihoin kuitenkin releen sinne mutta silti ei toimi.
Niin ja vaikka viiksen ottaa kokonaan irti niin edelleen palaa oikealle vilkut.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostMites LKM?BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Joo sama ongelma tolla oli joten huomenna kai pitää metsästää rele jostain.BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Moro! Onkos tämmönen kattoluukun toimiminen ihan normaalia? Eli luukku menee normaalisti tuuletus asentoon, kun painaa napin keskeltä, mutta sama tapahtuu myös kun työntää napista eteenpäinJa jos luukku kokonaan auki ja sen laittaa kiinni niin luukku menee kiinni ja nostaa sen jälkeen itsestään luukun tuuletusasentoon. Ei muuten haittaa itteeni yhtään, mutta ei voi koskaan olla varma onko luukku kunnolla kiinni, kun pitää ite nappia painella suuntaan ja toiseen
Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
Comment