Originally posted by Juxeyy
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by Juxeyy View PostMoro,
mistä erottaa tuon onko auto ''facelift'' kun eikös se 00- muuttunut?
http://www.nettiauto.com/bmw/523/6765965 tuli tollanen myyntiin, onko tuo facelifti? Mitä mieltä ootte tuosta yksilöstä? :think
Entä onko jollekkin foorumilaiselle tuttu auto?E30 320iS Diamantschwarz
K100RS 16v
Comment
-
-
Originally posted by Simulation View PostLöytyiskö p-pohjanmaan alueelta ketään innokasta jolla voisi käyttää oman 530da:n webaston kellotoiminnan aktivoinnissa, ja jos tietokoneella voi jotain muutakin tuohon rapata? Vaikkapa yv:llä vastaukset, kiitos!
E: jos hieman tarkentaa niin kalajoki-pyhäjärvi-kärsämäki-sievi -ympäristöstä jos sattuisi vielä löytymään niin olisi todella pro!E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
Millä mahtaa olla tuollainen ilmeisesti tarvikemallin (?) soittimen asennuskehys kiinni koelaudassa? Eli orkkis soitin heivattu mäkeen ja tilalle laitettu normaalikokoinen soitin tuon asennuskehyksen kanssa.
Kohtuullisesti yritin väännellä ja käännellä reunoista, selkeästi jotkut kynnet on jossain mutta koelaudan haluaisin säilyttää ehjänä.
Tietoa?
E: Itseasiassa näyttäisi tismalleen tuollaiselta: http://www.erikoisvaruste.fi/product_details.php?p=74
Comment
-
-
Originally posted by Simulation View PostLöytyiskö p-pohjanmaan alueelta ketään innokasta jolla voisi käyttää oman 530da:n webaston kellotoiminnan aktivoinnissa, ja jos tietokoneella voi jotain muutakin tuohon rapata? Vaikkapa yv:llä vastaukset, kiitos!
E: jos hieman tarkentaa niin kalajoki-pyhäjärvi-kärsämäki-sievi -ympäristöstä jos sattuisi vielä löytymään niin olisi todella pro!
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostMillä mahtaa olla tuollainen ilmeisesti tarvikemallin (?) soittimen asennuskehys kiinni koelaudassa? Eli orkkis soitin heivattu mäkeen ja tilalle laitettu normaalikokoinen soitin tuon asennuskehyksen kanssa.
Kohtuullisesti yritin väännellä ja käännellä reunoista, selkeästi jotkut kynnet on jossain mutta koelaudan haluaisin säilyttää ehjänä.
Tietoa?
E: Itseasiassa näyttäisi tismalleen tuollaiselta: http://www.erikoisvaruste.fi/product_details.php?p=74
Comment
-
-
Terve!
Kohtuullisen tuoreena e39-käyttäjänä tulen heti vinkumaan apua. Ajoneuvo on 530dA vuosimallia 2001 ja nyt on pari kertaa käynyt niin että reippaammin kiihdyttäessä (kaasu pohjassa) veto ikäänkuin katkeaa ja auto jää renkkaamaan samaa nopeutta. Tapahtuu myös laatikon manuaaliasennossa. Kohtaus menee ohi kun kaasun nostaa.
Katselin INPAlla koodit ja tuloksena 4704 Pre-supply pressure monitoring muutamaan kertaan, paineet alta 2 bar.
Penkin alla oleva pumppu surisee ajoittain melko voimakkaasti. Ilmeisesti kuitenkin on järkevää vaihtaa molemmat pumput suosiolla? Onko näissä suositeltavia merkkejä tms. vai OEM suosiolla?
Webaston tarran löysin konehuoneesta. Manuaali on tietysti saksaksi. OBC:sta löytyi zeit 1 ja zeit 2, näillä saa kyllä puhalluksen ajastettua mutta onko webastolla joku lämpötilaraja, aamulla oli se kuutisen astetta eikä ainakaan vielä pöhissyt...e61 530d 2004
ex e39 530d sedan 2001, e46 318i touring
Comment
-
-
Originally posted by Käyttäjä View PostTerve!
Kohtuullisen tuoreena e39-käyttäjänä tulen heti vinkumaan apua. Ajoneuvo on 530dA vuosimallia 2001 ja nyt on pari kertaa käynyt niin että reippaammin kiihdyttäessä (kaasu pohjassa) veto ikäänkuin katkeaa ja auto jää renkkaamaan samaa nopeutta. Tapahtuu myös laatikon manuaaliasennossa. Kohtaus menee ohi kun kaasun nostaa.
Katselin INPAlla koodit ja tuloksena 4704 Pre-supply pressure monitoring muutamaan kertaan, paineet alta 2 bar.
Penkin alla oleva pumppu surisee ajoittain melko voimakkaasti. Ilmeisesti kuitenkin on järkevää vaihtaa molemmat pumput suosiolla? Onko näissä suositeltavia merkkejä tms. vai OEM suosiolla?
Webaston tarran löysin konehuoneesta. Manuaali on tietysti saksaksi. OBC:sta löytyi zeit 1 ja zeit 2, näillä saa kyllä puhalluksen ajastettua mutta onko webastolla joku lämpötilaraja, aamulla oli se kuutisen astetta eikä ainakaan vielä pöhissyt...
Comment
-
-
Osaako joku kertoa lonkalta minkä kokoinen kuusiokoloavain sopii paisarissa olevaan tulppaan joka on tason anturin tilalla uutena? M52B28LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Käyttäjä View PostTerve!
Kohtuullisen tuoreena e39-käyttäjänä tulen heti vinkumaan apua. Ajoneuvo on 530dA vuosimallia 2001 ja nyt on pari kertaa käynyt niin että reippaammin kiihdyttäessä (kaasu pohjassa) veto ikäänkuin katkeaa ja auto jää renkkaamaan samaa nopeutta. Tapahtuu myös laatikon manuaaliasennossa. Kohtaus menee ohi kun kaasun nostaa.
Katselin INPAlla koodit ja tuloksena 4704 Pre-supply pressure monitoring muutamaan kertaan, paineet alta 2 bar.
Penkin alla oleva pumppu surisee ajoittain melko voimakkaasti. Ilmeisesti kuitenkin on järkevää vaihtaa molemmat pumput suosiolla? Onko näissä suositeltavia merkkejä tms. vai OEM suosiolla?
Webaston tarran löysin konehuoneesta. Manuaali on tietysti saksaksi. OBC:sta löytyi zeit 1 ja zeit 2, näillä saa kyllä puhalluksen ajastettua mutta onko webastolla joku lämpötilaraja, aamulla oli se kuutisen astetta eikä ainakaan vielä pöhissyt...
WDS johon kannattaa muutenkin tutustua, sanoopi webastosta näin:
Independent park heating/auxiliary heating with/without telestart
Functions
Independent park heating mode is activated by way of preprogramming at the multi-information display, on-board monitor or via telestart (remote control of independent park heating) and heats up the engine and interior compartment.
Additional heater
The functions telestart, preprogramming and operation via MID or on-board monitor are not available if the independent park heater/auxiliary heater is programmed to auxiliary heater.
Auxiliary heating mode is started by the heating/air conditioning control unit if heating is required by the heating/air conditioning system or when the engine is cold and is controlled, among other things, also by the independent park heater/auxiliary heater. The coolant temperature is registered and evaluated by a temperature sensor in the independent park heater/auxiliary heater and the Y-controlled variable in the heating/air conditioning control unit. Auxiliary heating mode is not indicated in the on-board monitor or MID.
Switch-on conditions for the auxiliary heater on the M47, M51, M57 and M67
IHR E39 - Engine running at coolant temperature <=70°C, no undervoltage cutout, no fault in auxiliary heater and fault interlock
IHKA/R E39 with K-bus - terminal 61, Y>=100%, outside temperature <=10°C, blower ON, no undervoltage cutout, no fault in auxiliary heater and fault interlock
Löytyykö autostasi HEIZ EIN/AUS tekstit midistä? Mikäli ei, niin koodaus esilämmittimeksi puuttuu, kuten Murkku tuossa jo kirjoittikinExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Mitä johtoa tai anturia vois käsin herkistellä , kun sellainen pikku nyanssi , että kun autolla ajaa moottoritie nopeuksessa vähintään 15km lenkin ja tulen autolla pihaan , puretaan kauppareissun tavarat ja muksut vekka autosta niin , auto on siinä seissy tyhjäkäynnillä sen 15 min paikalla niin punainen öljyvalo välkähtelee satunnaisesti , ei siis jää palamaan , vaan välkkyy sillon tällön . tämä ilmiö tulee ainoastaan kun autolla käyty kunnolla ajamassa motarilla ja sen jälkeen pitkä tyhjäkäynti .
homma kiinnosti senverta , että kävin vastaavan matkan tyyppäämässä taajama ajoa , ja sama seisotus paikallaan , no valo ei syty millään .
onko autollani kunto huono eli palautuu huonommin laukasta kun ravista
Comment
-
-
Originally posted by jannnu78 View Postauto on siinä seissy tyhjäkäynnillä sen 15 min paikalla niin punainen öljyvalo välkähtelee satunnaisesti , ei siis jää palamaan , vaan välkkyy sillon tällön . tämä ilmiö tulee ainoastaan kun autolla käyty kunnolla ajamassa motarilla ja sen jälkeen pitkä tyhjäkäynti
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostEi kukaan järkevä käytä autoaan tyhjäkäynnillä 15min!!!
Eli i rest my case
no otetaan pieni savolaislisä pois käytin autoani noin 10 minuuttia paikallaaan , jonka jälkeen
joo mutta lähinnä pointtin oli se kun en tekniikasta kauheasti ymmärrä , että olisiko joku tietävä osannut kädestä pitäen kertoa missä on öljynpaine anturi ? jos niin missä , ja mitä johtoa voisi koputella tmv vinkkejä mitä voisi kotikonstein tsekata , selkeesti joku kosketus häiriö jossain ?
ei kuulu normaaleihin rutiineihin pitää autoa turhaa pihassa käynnissä ,välistä vaan kun on 2 lasta ja perä täynnä ruokakasseja , lapset huutaa jne..kyllä työ perheelliset kohtalotoverit pystytte samaistumaan ja kun toi oire iski päälle , niin uteliaana ihmisenä tietty lähdin testaamaan hommaa lisää . Moni asiahan keksitään tai on keksitty vahingossa maailmasssa . mutta olisko muita kommentteja kun Hegulin vinkki .
Comment
-
-
Originally posted by jannnu78 View PostEli i rest my case
no otetaan pieni savolaislisä pois käytin autoani noin 10 minuuttia paikallaaan , jonka jälkeen
joo mutta lähinnä pointtin oli se kun en tekniikasta kauheasti ymmärrä , että olisiko joku tietävä osannut kädestä pitäen kertoa missä on öljynpaine anturi ? jos niin missä , ja mitä johtoa voisi koputella tmv vinkkejä mitä voisi kotikonstein tsekata , selkeesti joku kosketus häiriö jossain ?
ei kuulu normaaleihin rutiineihin pitää autoa turhaa pihassa käynnissä ,välistä vaan kun on 2 lasta ja perä täynnä ruokakasseja , lapset huutaa jne..kyllä työ perheelliset kohtalotoverit pystytte samaistumaan ja kun toi oire iski päälle , niin uteliaana ihmisenä tietty lähdin testaamaan hommaa lisää . Moni asiahan keksitään tai on keksitty vahingossa maailmasssa . mutta olisko muita kommentteja kun Hegulin vinkki .
Comment
-
Comment