Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• *PexU*
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    En ole nähnyt ikinä yhtään Saksan otetta missä olis merkattu prosentteja.
    Pistä kuva siitä sun Saksan otteesta niin sitten olen nähnyt senkin.
    Tätä silloin ihmeteltiin itsekin, mutta näillä se oli aikanaan Saksasta tänne leimattu, kyseessä ei siis mikään Suomalainen tekniikanvaihto.
    Valittavasti autoa tai otettakaan tuskin kovin helpolla enää mistään löytyy, muistaakseni kohtasi loppunsa varkaiden kynsissä sillä kultaisella ysärillä
    Last edited by *PexU*; 26-11-2014, 12:53.

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    No ammu alas, todista vääräksi?

EDIT: Mikä siinä on niin vaikeaa selvittää ne asiat siitä moottorista/mittaristosta/kaikesta ihan itse mittaamalla? Asiahan olisi tässä vaiheessa jo päivänselvä, eikä sun tarttisi täällä väännellä ja käännellä yhtikäs mitään. Laita nyt edes miljoona kuvaa tulemaan niistä kaikista hienouksista?

Miten moottorista näkee sen paikalla ollessaan että minkä kokoinen/tehoinen se on?Tai miten mittaristo mitataan?Minä laitan sinne saksaan sähköpostia ja kerron kun jotain selviää.Edelleen nykyisten todisteiden,papereiden yms valossa pidän tuota koria ainakin alkuperäisenä Mst:nä.Sitä odotellessa joku voisi yrittää todistaa faktatiedolla jotain muuta.
    Ps:insinööri aiko kaivella mappeja siellä katsastusasemalla missä alunperin rekisteröity suomeen.Sen verran selvisi että peräkontin luukku ja ilmeisesti puskuri(taka) vaihdettu joskus ja siitäkin pari prosenttia.
    Ja mistä ihmeen hienouksista??????

Leave a comment:

• jannmann
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Tällä hetkellä puhun insinöörin kanssa puhelimessa ja tulee prosentteja jos on ollut tiedossa saksasta tuodessa.Siis jos saksan papereissa on prosentteja.
    En ole nähnyt ikinä yhtään Saksan otetta missä olis merkattu prosentteja.
    Pistä kuva siitä sun Saksan otteesta niin sitten olen nähnyt senkin.

Leave a comment:

• *PexU*
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Jos otteessa on prosentteja moottorin vaihdosta, tarkoittaa se että moottori on vaihdettu verottamisen jälkeen SUOMESSA. ts. jos siinä joskus on ollut mst:n virittämä kone niin ei ole enää.
    Tällä hetkellä puhun insinöörin kanssa puhelimessa ja tulee prosentteja jos on ollut tiedossa saksasta tuodessa.Siis jos saksan papereissa on prosentteja.
    Tämä alempi lienee ihan tottakin, kaverilla oli aikoinaan (kultaisella ysärillä) Saksassa tehty E30 "335", johon oli tullut juuri allamainitusta syystä tekniikanvaihto prosentit.

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Jos otteessa on prosentteja moottorin vaihdosta, tarkoittaa se että moottori on vaihdettu verottamisen jälkeen SUOMESSA. ts. jos siinä joskus on ollut mst:n virittämä kone niin ei ole enää.

Leave a comment:

• Supra^
    replied
    Siinä taas sitä mutua..
    No ammu alas, todista vääräksi?

EDIT: Mikä siinä on niin vaikeaa selvittää ne asiat siitä moottorista/mittaristosta/kaikesta ihan itse mittaamalla? Asiahan olisi tässä vaiheessa jo päivänselvä, eikä sun tarttisi täällä väännellä ja käännellä yhtikäs mitään. Laita nyt edes miljoona kuvaa tulemaan niistä kaikista hienouksista?

Last edited by Supra^; 26-11-2014, 12:22.

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Siinä taas sitä mutua..

Leave a comment:

• peto2
    replied

Leave a comment:

• Pretoriaani
    replied
    Ymmärrän kyllä kannan asiaan ihan hyvin,ja kiva ku on hauskaa.Ja kyllä edelleenkin monen Bmw-viisaan arvelut,mutut yms on todistettu vääräksi.Ja mitä tosiasioita pitää hyväksyä?
    Tässä topicissa ei oo kyllä montaakaan arvelua/mutua ammuttu alas.

Leave a comment:

• BMWE39
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Missä vaiheessa tuo asia todettiin varmaksi? Vai jäikö minulta joku viesti lukematta?
    Onhan sen oltava, kun keulassa on sellainen merkki ja jakkaroissa logoja?
    Papereiden ja muiden esitettyjen faktojen valossa auto on 523i, johon on joku laittanut logoja, vaihtanut pakosarjan, putkiston ja kenties softan + jotain muuta ja auto on rekisteriotteeseen LTJ:n mukaisesti merkitty vastaamaan 525i:tä kasvaneiden tehojen takia ja merkitty muutosprosentit.

Muuta kokolailla aukotonta faktaa omistajan väitteiden lisäksi ei ole näkynyt, tai ainakaan omiin silmiin sattunut.

Leave a comment:

• TJJ
    replied
    Mulla ei tarvetta esittää mitään:Auto on aito Mst:n tekele
    Missä vaiheessa tuo asia todettiin varmaksi? Vai jäikö minulta joku viesti lukematta?

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Ole ystävällinen ja kerro mitä minä ajattelen sen arvon olevan?
    Originally posted by *PexU* View Post
    Viennetään vielä rautalangasta, en puhunut mistään tarkasta arvosta, vaan siitä että tunnut nostavan autoasi niin korkealle jalustalle (kuten jo sanoinkin, meille jokaiselle auto on tärkeä, mutta se tosiasoiden hyväksyntä...) , ettet tunnu hyväksyvän mitään mitä täällä sinulle kerrotaan ts. väännetään siitä kuuluisasta rautalangasta..
    Kyllähän minä olen saanut täältä jo erinäisen määrän tietoa,osa oikeaa ja osaa väärää.Puhut auton arvosta ihan asiaa eikä minua hävetä yhtään tunnustaa että 2*e30 318i:n ja e34 525 toukan jälkeen tuo tuntuu mukavalta.Pitäisi myös ihmisten pystyä tunnustamaan se tosiasia että se on Mst:n laittama auto.Riippumatta siitä onko moottori enää se minkä Mst on virittänyt,se on silti Mst johon vaihdettu moottori.Jos se tekee minusta ylimielisen tai mulkun niin sittenhän olen vain tavallinen pienimunainen Bmw;n omistaja.

Leave a comment:

• conna
    replied
    Eikö se oo vasemmalla puolella konetta lohkon alareunassa heti koneenkorvan takana.

Last edited by conna; 26-11-2014, 11:08.

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Originally posted by conna View Post
    Löysitkö jo lohkoon stanssatun koneen numerosarjan?
    Monasti on paskan ja hapettuman alla piilossa.
    Eikä muutenkaan helpoin tulkita kone paikoillaan.
    Ei mulla ole oikein ollut mahdollisuutta etsiä enkä edes tiedä mistä etsiä.Kerro äkkiä jos tiedät.Vai onko se siellä tulipellin päässä moottoria?Nyt olen lähdössä liikkeelle niin päivänvalossa voisin yrittää mutta nosturille pääsee joskus hamaassa tulevaisuudessa.

Leave a comment:

• *PexU*
    replied
    Ole ystävällinen ja kerro mitä minä ajattelen sen arvon olevan?
    Viennetään vielä rautalangasta, en puhunut mistään tarkasta arvosta, vaan siitä että tunnut nostavan autoasi niin korkealle jalustalle (kuten jo sanoinkin, meille jokaiselle auto on tärkeä, mutta se tosiasoiden hyväksyntä...) , ettet tunnu hyväksyvän mitään mitä täällä sinulle kerrotaan ts. väännetään siitä kuuluisasta rautalangasta..

Leave a comment:

Working...
X