Edit: Anti olla
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Loppupäätelmä
Että saatais tämä joskus loppumaan niin onko kellään mitään järkevää lisättävää topicin alkuperäisen aiheen suhteen?Lopputuloksia?Onko tuo mun auto nyt sitten vaan "kulahtanut,loppuunajettu Bmw jota joku joskus virittänyt vähän" vai jokin muu?
Tällä kertaa en vi**uile takasin....
Comment
-
Toki monen kirjoittajan asenteessa on parantamisen varaa, minun mukaan lukien. Mutta lievä henkselien paukuttelu kohdallasi on myös provonnut monia.Originally posted by 528-Mst View PostEttä saatais tämä joskus loppumaan niin onko kellään mitään järkevää lisättävää topicin alkuperäisen aiheen suhteen?Lopputuloksia?Onko tuo mun auto nyt sitten vaan "kulahtanut,loppuunajettu Bmw jota joku joskus virittänyt vähän" vai jokin muu?
Tällä kertaa en vi**uile takasin....
Itse auto olisi kiva nähdä showroomin puolella kunnon kuvilla ja huolellisesti puunattuna ulkoa ja sisältä, lisättynä asiallisella tarinalla ilman hypetystä. Näin se ehkä saisi oikeutta.Aprilia RSV4
Comment
-
Kyllähän tuon ikäiseen ja noin paljon ajettuun saa aikaa ja rahaa upottaa että hyvä tulee.Ainut erikoisuus mielestäni tulee tuosta moottorin tehosta muuten kait tuo onkin ihan perus varusteilla ilman erikoisuuksia.BMW e39 530dA-98
BMW e38 735iAL-97
EX:BMW e39 523iA-97
BMW e36 320ci-92
BMW e36 316i -92
BMW e36 325 -91 252hv 315nm
Honda civic TIC -89 220hv 230nm
Comment
-
Originally posted by rizzo View PostMinua kiinnostaisi penkkilaput jos joskus semmoisessa käytät
Ehjä E39 on hyvä auto, edelleen.Ne penkkilaput tulee tosiaan sitten kun kaikki on varmasti kunnossa yms.Tänään tuli alkuperäinen ilmanpuhdistimenkotelo.Asennettavia palikoita on ainakin tuo ilmanputsari,säädettävä bensanpaineensäädin ja vaihdevälinlyhennin.Originally posted by jannmann View PostToki monen kirjoittajan asenteessa on parantamisen varaa, minun mukaan lukien. Mutta lievä henkselien paukuttelu kohdallasi on myös provonnut monia.
Voihan se olla että tuli hieman provottua joo..Mutta kuten sanoit,en ole ainoa jolla asenteessa parantamista.Eli jos ei nyt sitten vedettäisi niitä palkokasvin osia mihinkään hengityselimiin?
Itse auto olisi kiva nähdä showroomin puolella kunnon kuvilla ja huolellisesti puunattuna ulkoa ja sisältä, lisättynä asiallisella tarinalla ilman hypetystä. Näin se ehkä saisi oikeutta.
Valitettavasti tuota autoa ei tule varmaan kukaan koskaan näkemään sisältä viimesenpäälle puunattuna kun se ei ole mikään esittelyauto ja sillä kuskataan milloin mitäkin.Pesuun se menee kyllä heti kun kelit sallii ja laitan kuvia.Showroomista tai sen tekemisestä ei ole mitään hajua,uusi kun olen...
Comment
-
Eli silloin ei hartgessakaan ole mitään erikoista moottoria lukuunottamatta?Tai schnitzer:issä?Varusteet kun ei liity asiaan oikeastaan mitenkään.Tietenki ilmastointi on kiva olla mutta bisnespuhelinta tulee käytettyä aika harvoin(eli ei koskaan)Originally posted by dokki View PostKyllähän tuon ikäiseen ja noin paljon ajettuun saa aikaa ja rahaa upottaa että hyvä tulee.Ainut erikoisuus mielestäni tulee tuosta moottorin tehosta muuten kait tuo onkin ihan perus varusteilla ilman erikoisuuksia.
Comment
-
Ei munkaan e39 ole esittelyauto, mutta pidän silti nahat yms. sisustan tip top kunnossa. Muistan myös pestä ja vahata sitä vaikka kersat tehokkaasti sitä torpedoikin.Originally posted by 528-Mst View PostValitettavasti tuota autoa ei tule varmaan kukaan koskaan näkemään sisältä viimesenpäälle puunattuna kun se ei ole mikään esittelyauto ja sillä kuskataan milloin mitäkin.Pesuun se menee kyllä heti kun kelit sallii ja laitan kuvia.Showroomista tai sen tekemisestä ei ole mitään hajua,uusi kun olen...
Varsinkin lähmäiset/likaiset nahat näyttää ällöttäviltä monissa autoissa.
En ite ainakaan halua hieroa vaatteitani/ihoani hyvässä lykyssä lähes 20v vanhoihin muiden ihmisten/eläinten paskoihin.
Aprilia RSV4
Comment
-
Ainut erikoisuus autossa on tosiaan se että moottorin on virittänyt vähän nimekkäämpi firma, eikä joku perus autotalli paja. Voisi ehkä verrata -90 luvulla puukan virityksiin.
Hanki kaikki mahdollinen oikea tieto ja tee showroom topikki. Tähän topikkiin tuskin enää mitään järkevää saa lisää.
Comment
-
Ymmärrän pointin,mutta toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä,kolmas isistä jne....Originally posted by jannmann View PostEi munkaan e39 ole esittelyauto, mutta pidän silti nahat yms. sisustan tip top kunnossa. Muistan myös pestä ja vahata sitä vaikka kersat tehokkaasti sitä torpedoikin.
Varsinkin lähmäiset/likaiset nahat näyttää ällöttäviltä monissa autoissa.
En ite ainakaan halua hieroa vaatteitani/ihoani hyvässä lykyssä lähes 20v vanhoihin muiden ihmisten/eläinten paskoihin.
Comment
-
Siksi tämä topic on alotettu kun tuosta ei löydy niitä tietoja.Siis ei mistään.Auton faktatietoja edes suomen ajoilta ei ole löytynyt.Originally posted by bemu2000 View PostAinut erikoisuus autossa on tosiaan se että moottorin on virittänyt vähän nimekkäämpi firma, eikä joku perus autotalli paja. Voisi ehkä verrata -90 luvulla puukan virityksiin.
Hanki kaikki mahdollinen oikea tieto ja tee showroom topikki. Tähän topikkiin tuskin enää mitään järkevää saa lisää.
Onhan siihen muutakin osaa laitettu Mst:llä kuin pelkkä moottori..
Comment
-
-
Että ylipäätänsä näkee mitkä siellä on paineet,saa ne pysymään siinä missä pitää ja tarvittaessa voi nostaa.Kuitenki 2.8:sin vakiosuuttimet paikallaan.Vaikka kyllä tuo soppaa saa koska yleensä jos tosissaan haluaa kiihdyttää niin ei passaa kovin pienillä kierroksilla painaa kaasua ihan pohjaan asti kun tuntuu menevän rikkaalle.Seosmittari,öljynpaine+öljynlämpömittari ois mukavat mutta kun tuohon sisustaan ei oikein mihinkään passaa se lisämittaripatteristo.Originally posted by 525TurboIC View PostMiksi säädettävä bensanpaineensäädin?
Comment
-
Originally posted by 528-Mst View PostSiksi tämä topic on alotettu kun tuosta ei löydy niitä tietoja.Siis ei mistään.Auton faktatietoja edes suomen ajoilta ei ole löytynyt.
Onhan siihen muutakin osaa laitettu Mst:llä kuin pelkkä moottori..
Niskatukien päälliset? Mitäs muuta moottorin lisäksi? Todennäköisesti alustaan jotain saksalaisen firman tuotteita, mutta ne on ollut kaatopaikalla jo useita vuosia noilla kilometreillä. KW:n tolpat on sinne viime vuosina joku näkynyt laittaneen, mutta ne ei liity tähän autoon alunperin mitenkään.
Comment
-
Sisustaan muuallekki Mst:n tunnukset/sisustan modaus,pakoputkimuutokset,moottorinohjaus...Eikä tolpat tosiaan Mst:llä alunperin ole laitettu.On muuten paras alusta tähänastisista,Kw:n uudempaa sarjaa.En minä kaikkea tuosta voi tietää.SIKSI TÄMÄ TOPIC ON ALOITETTU.Originally posted by bemu2000 View PostNiskatukien päälliset? Mitäs muuta moottorin lisäksi? Todennäköisesti alustaan jotain saksalaisen firman tuotteita, mutta ne on ollut kaatopaikalla jo useita vuosia noilla kilometreillä. KW:n tolpat on sinne viime vuosina joku näkynyt laittaneen, mutta ne ei liity tähän autoon alunperin mitenkään.
Btw:Onko sulla joku henkilökohtainen ongelma luovuttaa ja tunnustaa että kyseinen auto on kohtuu harvinainen laatutuote eikä mikään nyrkkipajapaska???Last edited by 528-Mst; 22-11-2014, 17:14.
Comment
Comment