Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Kysymyksiä ja vastauksia X

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikko76
    Newbiemmer
    • Jul 2004
    • 15
    • Kotka

    Tuolla myyntipalstalla olisi sopivasti yksi litteä liittiminen business cd-soitin myynissä. Saakohan sitä toimimaan -96 pre-facelift autossa jossa on "pyöreä liittiminen" soitin? Onko olemassa mitään adaptereita vai pitää itse askarrella?

    Comment

    • Zoui
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 6350
      • Tampere

      Originally posted by Mikko76 View Post
      Tuolla myyntipalstalla olisi sopivasti yksi litteä liittiminen business cd-soitin myynissä. Saakohan sitä toimimaan -96 pre-facelift autossa jossa on "pyöreä liittiminen" soitin? Onko olemassa mitään adaptereita vai pitää itse askarrella?
      On olemassa adaptereita, marmorilta ja tarvikkeena.
      Elämä on pihakivestä.

      Comment

      • Mikko76
        Newbiemmer
        • Jul 2004
        • 15
        • Kotka

        Originally posted by Zoui View Post
        On olemassa adaptereita, marmorilta ja tarvikkeena.
        Jes! Ebaysta niitähän löytyi.

        Comment

        • Roito
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2009
          • 3921
          • Tavastila/Kotka

          Originally posted by Muurahainen View Post
          Paljonko bmw ilmoittaa M57:n öljytilavuudeksi?
          Ohjekirjan mukaan kun suodatin vaihdetaan samalla, 6,5l
          BMW E70 X5 käyttismöhkö
          MB W639 Kummisetä

          Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl

          Comment

          • Muurahainen
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 9194
            • Nurmijärvi

            Originally posted by Roito View Post
            Ohjekirjan mukaan kun suodatin vaihdetaan samalla, 6,5l
            Hitto että en edes tajunnut katsoa siitä

            Comment

            • djs^
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2009
              • 1177
              • Mikkeli

              onkohan tämä täysin normaalia? autolla kun ajaa ja asettaa lämpötilan 21-->17 asteeseen, se pysyy siinä. mutta kun auton sammuttaa ja lähtee uudestaan ajamaan, heittää lämpötilaksi takaisin 21 astetta? kun asettaa uudestaan 17 astetta ja sammuttaa, se pysyy siinä. siitä 17 asteesta kun alkaa esimerkiksi nostamaan lämpötilaa, pitää se tehdä taas kahteen otteeseen. mistä tämä johtuu vai onko ihan normaalia?
              EX :
              -E36 316
              -E36 325
              -E39 523
              -E39 530dA M-Sportx2
              -E60 525dA M-Sport x2
              -E60 545i Matte white
              -E53 x5
              -E91 3xx

              Comment

              • Hezman
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2012
                • 708
                • Jyväskylä

                Originally posted by djs^ View Post
                onkohan tämä täysin normaalia? autolla kun ajaa ja asettaa lämpötilan 21-->17 asteeseen, se pysyy siinä. mutta kun auton sammuttaa ja lähtee uudestaan ajamaan, heittää lämpötilaksi takaisin 21 astetta? kun asettaa uudestaan 17 astetta ja sammuttaa, se pysyy siinä. siitä 17 asteesta kun alkaa esimerkiksi nostamaan lämpötilaa, pitää se tehdä taas kahteen otteeseen. mistä tämä johtuu vai onko ihan normaalia?

                Ominaisuus sanoisin, joka liittyy car/key muistiin.

                Comment

                • greivi
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2009
                  • 173
                  • Laihia

                  ABS boksi

                  Kuinkas nuo ABS boksit sopi vaihtaa. Eli e39 530d -01 facelift.
                  Pitikö numerosarjan alun vai lopun olla sama ? Onnistuuko koodata toinen boksi perus vermeillä, inpalla ?

                  Comment

                  • HTK12
                    BTCF Member
                    • Jul 2011
                    • 10941
                    • Joensuu

                    Originally posted by greivi View Post
                    Kuinkas nuo ABS boksit sopi vaihtaa. Eli e39 530d -01 facelift.
                    Pitikö numerosarjan alun vai lopun olla sama ? Onnistuuko koodata toinen boksi perus vermeillä, inpalla ?
                    INPA:lla ei voi koodata mitään. Koodaaminen onnistuu NCS Expertillä. Kun katsot boksia, niin katso auto joka on valmistettu 9/98-> ja että siinä on sama ajon vakautus kun sun autossa (ASC/DSC). Sopivuuden voi vielä varmistaa vaikka RealOEM:stä ennen ostamista.
                    e39 540iA E85

                    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                    Comment

                    • heikoin
                      Newbiemmer
                      • Oct 2010
                      • 29
                      • Suomi

                      Olisiko jollakulla antaa vinkkiä takaoven sisäkahvan vaijerin reitille tai miten se on tarkoitus asentaa oveen, että tulee sopivalle tiukkuudelle kahvaan nähden.

                      Korjasin takalasin nostimen vaijerin paikalleen ja tätä varten piti purkaa ovipaneelit yms. pois tieltä. Kasasin kaiken takaisin, mutta sisäkahva on aivan veltto. Ulkokahva toimii ja lukitus. Sisäkahvan vaijeri pelittää, kun kädellä vetää. Löysää kahvaan nähden n. 5cm.

                      Onko tuolle vaijerille jokin erikoinen reitti. Vaijerissa on jokin klipsu noin puolessa välissä, mutta sille en löydä mitään kiinnityspaikkaa. Auto on -96 mallinen sedan. Ei ole airbageja takaovessa.

                      Comment

                      • Oxtar_
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2011
                        • 314
                        • Hämeenlinna

                        Takaiskarin yläpää päätti tulla ilmoittamaan olemassaolostaan hattuhyllyn läpi:think

                        Oliko iskaritolpan irroituksessa jotain erikoisjuttuja tiedossa? Penkit jne hattuhylly pois tietysti että pääsee yläpäähän käsiksi.

                        Autossa on Ap sportfahrwerke alusta joten mahtuukohan tulemaan pois ilman puolta auton purkua?
                        E39 540iA Oxfordgrün

                        ex:
                        E39 528iA
                        E53 3.0dA
                        E34 530iA
                        E34 525i

                        Comment

                        • peto2
                          BTCF Member
                          • Jan 2007
                          • 8262
                          • Järvikylä (Nakkila)

                          Originally posted by heikoin View Post
                          Olisiko jollakulla antaa vinkkiä takaoven sisäkahvan vaijerin reitille tai miten se on tarkoitus asentaa oveen, että tulee sopivalle tiukkuudelle kahvaan nähden.

                          Korjasin takalasin nostimen vaijerin paikalleen ja tätä varten piti purkaa ovipaneelit yms. pois tieltä. Kasasin kaiken takaisin, mutta sisäkahva on aivan veltto. Ulkokahva toimii ja lukitus. Sisäkahvan vaijeri pelittää, kun kädellä vetää. Löysää kahvaan nähden n. 5cm.

                          Onko tuolle vaijerille jokin erikoinen reitti. Vaijerissa on jokin klipsu noin puolessa välissä, mutta sille en löydä mitään kiinnityspaikkaa. Auto on -96 mallinen sedan. Ei ole airbageja takaovessa.
                          Vaijerin kuori pitää laittaa oikeaan paikkaansa sisäkahvan päästä tai kahva jää juurikin veltoksi.

                          Last edited by peto2; 20-07-2016, 00:15.
                          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                          ex:
                          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                          Nakkaa privaa jos tarvetta.

                          Comment

                          • heikoin
                            Newbiemmer
                            • Oct 2010
                            • 29
                            • Suomi

                            On laitettu ohjaimen koloseensa. Löysää on joku 5cm

                            Comment

                            • peto2
                              BTCF Member
                              • Jan 2007
                              • 8262
                              • Järvikylä (Nakkila)

                              Originally posted by heikoin View Post
                              On laitettu ohjaimen koloseensa. Löysää on joku 5cm
                              Eipä siinä sitten oikeen muuta vaihtoehtoa jää kuin se toisen pään kiinnike. Lienee tämän näköinen, en ole saanut sitä irtoamaan niin ei ole siitä niin kokemusta. :think

                              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                              ex:
                              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                              Nakkaa privaa jos tarvetta.

                              Comment

                              • Kuljettaja26
                                Newbiemmer
                                • Sep 2015
                                • 2
                                • Finland

                                Kaasu hirttää !?!!!

                                Noniin eli otsikon mukaista vikaa olisi tarjolla.

                                abs yksikkö korjautettiin Vekatronicikilla, kun abs luistonesto valot paloi. korjauksen jälkeen valot katosi, mutta palasi noin muutaman viikon jälkeen. Valot syttyi epäsäännällisesti uudestaan ja nyt tilanne on se, että kun automaatti vaihtaa kolmoselle niin kierrokset nousee 1500/rmp. Tällöin auto kulkee tyhjäkäynnilä noin 60km/h tai enemmän. Kun jarruttaa tai saa muutoin taikolalla abs/luistonesto valot palamaan niin kierrokset laskee alle tonnin. Kaverin autosta kokeiltu vaihtaa abs yksikkö ja vika jatkuu samalla lailla. Nyt tarvitaan viisaampien neuvoja mistä lähteä vikaa tutkimaan?!? Kiitos etukäteen!

                                Autona toimii siis e39 528 -00
                                Last edited by Kuljettaja26; 20-07-2016, 09:28.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎