Tuolla myyntipalstalla olisi sopivasti yksi litteä liittiminen business cd-soitin myynissä. Saakohan sitä toimimaan -96 pre-facelift autossa jossa on "pyöreä liittiminen" soitin? Onko olemassa mitään adaptereita vai pitää itse askarrella?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mikko76 View PostTuolla myyntipalstalla olisi sopivasti yksi litteä liittiminen business cd-soitin myynissä. Saakohan sitä toimimaan -96 pre-facelift autossa jossa on "pyöreä liittiminen" soitin? Onko olemassa mitään adaptereita vai pitää itse askarrella?Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostPaljonko bmw ilmoittaa M57:n öljytilavuudeksi?BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
onkohan tämä täysin normaalia? autolla kun ajaa ja asettaa lämpötilan 21-->17 asteeseen, se pysyy siinä. mutta kun auton sammuttaa ja lähtee uudestaan ajamaan, heittää lämpötilaksi takaisin 21 astetta? kun asettaa uudestaan 17 astetta ja sammuttaa, se pysyy siinä. siitä 17 asteesta kun alkaa esimerkiksi nostamaan lämpötilaa, pitää se tehdä taas kahteen otteeseen. mistä tämä johtuu vai onko ihan normaalia?EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Originally posted by djs^ View Postonkohan tämä täysin normaalia? autolla kun ajaa ja asettaa lämpötilan 21-->17 asteeseen, se pysyy siinä. mutta kun auton sammuttaa ja lähtee uudestaan ajamaan, heittää lämpötilaksi takaisin 21 astetta? kun asettaa uudestaan 17 astetta ja sammuttaa, se pysyy siinä. siitä 17 asteesta kun alkaa esimerkiksi nostamaan lämpötilaa, pitää se tehdä taas kahteen otteeseen. mistä tämä johtuu vai onko ihan normaalia?
Ominaisuus sanoisin, joka liittyy car/key muistiin.
Comment
-
-
Originally posted by greivi View PostKuinkas nuo ABS boksit sopi vaihtaa. Eli e39 530d -01 facelift.
Pitikö numerosarjan alun vai lopun olla sama ? Onnistuuko koodata toinen boksi perus vermeillä, inpalla ?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Olisiko jollakulla antaa vinkkiä takaoven sisäkahvan vaijerin reitille tai miten se on tarkoitus asentaa oveen, että tulee sopivalle tiukkuudelle kahvaan nähden.
Korjasin takalasin nostimen vaijerin paikalleen ja tätä varten piti purkaa ovipaneelit yms. pois tieltä. Kasasin kaiken takaisin, mutta sisäkahva on aivan veltto. Ulkokahva toimii ja lukitus. Sisäkahvan vaijeri pelittää, kun kädellä vetää. Löysää kahvaan nähden n. 5cm.
Onko tuolle vaijerille jokin erikoinen reitti. Vaijerissa on jokin klipsu noin puolessa välissä, mutta sille en löydä mitään kiinnityspaikkaa. Auto on -96 mallinen sedan. Ei ole airbageja takaovessa.
Comment
-
-
Takaiskarin yläpää päätti tulla ilmoittamaan olemassaolostaan hattuhyllyn läpi:think
Oliko iskaritolpan irroituksessa jotain erikoisjuttuja tiedossa? Penkit jne hattuhylly pois tietysti että pääsee yläpäähän käsiksi.
Autossa on Ap sportfahrwerke alusta joten mahtuukohan tulemaan pois ilman puolta auton purkua?
Comment
-
-
Originally posted by heikoin View PostOlisiko jollakulla antaa vinkkiä takaoven sisäkahvan vaijerin reitille tai miten se on tarkoitus asentaa oveen, että tulee sopivalle tiukkuudelle kahvaan nähden.
Korjasin takalasin nostimen vaijerin paikalleen ja tätä varten piti purkaa ovipaneelit yms. pois tieltä. Kasasin kaiken takaisin, mutta sisäkahva on aivan veltto. Ulkokahva toimii ja lukitus. Sisäkahvan vaijeri pelittää, kun kädellä vetää. Löysää kahvaan nähden n. 5cm.
Onko tuolle vaijerille jokin erikoinen reitti. Vaijerissa on jokin klipsu noin puolessa välissä, mutta sille en löydä mitään kiinnityspaikkaa. Auto on -96 mallinen sedan. Ei ole airbageja takaovessa.
Last edited by peto2; 20-07-2016, 00:15.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by heikoin View PostOn laitettu ohjaimen koloseensa. Löysää on joku 5cm
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Kaasu hirttää !?!!!
Noniin eli otsikon mukaista vikaa olisi tarjolla.
abs yksikkö korjautettiin Vekatronicikilla, kun abs luistonesto valot paloi. korjauksen jälkeen valot katosi, mutta palasi noin muutaman viikon jälkeen. Valot syttyi epäsäännällisesti uudestaan ja nyt tilanne on se, että kun automaatti vaihtaa kolmoselle niin kierrokset nousee 1500/rmp. Tällöin auto kulkee tyhjäkäynnilä noin 60km/h tai enemmän. Kun jarruttaa tai saa muutoin taikolalla abs/luistonesto valot palamaan niin kierrokset laskee alle tonnin. Kaverin autosta kokeiltu vaihtaa abs yksikkö ja vika jatkuu samalla lailla. Nyt tarvitaan viisaampien neuvoja mistä lähteä vikaa tutkimaan?!? Kiitos etukäteen!
Autona toimii siis e39 528 -00Last edited by Kuljettaja26; 20-07-2016, 09:28.
Comment
-
Comment