Tällähetkellä n.50 vuotias mies tuonut 2007 sen Suomeen jolloin autolla oli ajettu 68tkm ja ollut siitä asti hänellä. Kävin autoa kattomassa, pikkusen vaatii hoivaa päästääkseen taas loistoonsa mm. Etu ja takapuskurin maalaus, kaarien kantin sisällä alkavaa ruoste kuplaa ja semmosta, 2013 käynyt raikulla mutta koneelle ei oo muuta ilmeisesti tehty ku venakoppien tiivisteet, termari ja alustaan vaikka mitä puslaa ja tukivartta + alphan N + jarrut... oli sanonut silloin ettei tarvetta isompaan remonttiin vielä... sit joskus 2010 jotain tehty laakkosella jollekin vanokselle. Saksassa jo ennen 2007 autoon laitettu ac schnizerin palikkaa: vanteet/ alusta/ vaihdekepinnuppi, poljin pinnat, v-max ohjelma, lisä ilmanotto aukot eteen yms...
Ainoa mikä tossa mieleen tulee että Jakopää vaikka vähän ajettu niin laahaimet on riski jos murenee ketjun sekaan.
Tällähetkellä n.50 vuotias mies tuonut 2007 sen Suomeen jolloin autolla oli ajettu 68tkm ja ollut siitä asti hänellä. Kävin autoa kattomassa, pikkusen vaatii hoivaa päästääkseen taas loistoonsa mm. Etu ja takapuskurin maalaus, kaarien kantin sisällä alkavaa ruoste kuplaa ja semmosta, 2013 käynyt raikulla mutta koneelle ei oo muuta ilmeisesti tehty ku venakoppien tiivisteet, termari ja alustaan vaikka mitä puslaa ja tukivartta + alphan N + jarrut... oli sanonut silloin ettei tarvetta isompaan remonttiin vielä... sit joskus 2010 jotain tehty laakkosella jollekin vanokselle. Saksassa jo ennen 2007 autoon laitettu ac schnizerin palikkaa: vanteet/ alusta/ vaihdekepinnuppi, poljin pinnat, v-max ohjelma, lisä ilmanotto aukot eteen yms...
Ainoa mikä tossa mieleen tulee että Jakopää vaikka vähän ajettu niin laahaimet on riski jos murenee ketjun sekaan.
Hyvin on peruasioita laitettu kuntoon, mutta esim. huolloista ei hirveästi selviä.. Jos vin-haku pitää paikkansa, niin on ollut alunperin carbonschwarz, mutta jos on hyvin maalattu niin en tiedä onko tuolla nyt itselle väliä. Vanteethan nyt on aika karmakat ainakin omaan silmään.
Olen vähän kahden vaiheilla kiinnostunko tästä, kun nettiauton tarjonta on tällä hetkellä muutoin vähän huonohkoa.
Hyvin on peruasioita laitettu kuntoon, mutta esim. huolloista ei hirveästi selviä.. Jos vin-haku pitää paikkansa, niin on ollut alunperin carbonschwarz, mutta jos on hyvin maalattu niin en tiedä onko tuolla nyt itselle väliä. Vanteethan nyt on aika karmakat ainakin omaan silmään.
Olen vähän kahden vaiheilla kiinnostunko tästä, kun nettiauton tarjonta on tällä hetkellä muutoin vähän huonohkoa.
Vincapita.
Viime syksynä myytiin ulosottomiehen huutokaupassa, oisko jääny jotain 13t hintaa silloin. Autosta löytyy jotain keskustelua tästä topikista, kato viime vuoden syyskuun paikkeilta posteja ja siitä eteenpäin.
Mitäs isot pojat sanois tosta, jos vaikka lähtis hieromaan kauppoja ensimmäisestä ämmä sarjalaisesta?
Tekniikaltaan tuntu olevan iskussa (vaatii ehkä ketjunkiristäjän vaihdon), mutta ulkokuori alkaa olemaan aika huono. Joka panelista löytyy melkeimpä ruoste kohtia/muita jälkiä, etulokarin sisämuovit puuttuivat alhaalta(kulmapalat) kontin verhoiluja puuttui ja takapenkkiin tehty suksiluukku oli vieläkin tekemättä siistiksi.. kävin katsomassa ennen kuin meni liikkeeseen myyntiin.
Maalarin arvio työstä 4000-5000€ , jäi sen takia ostamatta. Jos sen verran viitsii uhrata niin varmasti saa hyvän pelin.
Ok, kiitos tiedoista. Pitää katsoa, jos sais hinnasta tingittyä korin kunnon takia. Mitä sanotte hintapyynnöstä nyt? 4-5te tuntuu aika kovalta hinnalta ylimaalauksesta, ruosteen takia tietenkin lisätunteja kertyy. Jakopää oli tehty moottorin remontin yhteydessä, pitikö moottori ylimääräistä ääntä nyt?
Ok, kiitos tiedoista. Pitää katsoa, jos sais hinnasta tingittyä korin kunnon takia. Mitä sanotte hintapyynnöstä nyt? 4-5te tuntuu aika kovalta hinnalta ylimaalauksesta, ruosteen takia tietenkin lisätunteja kertyy. Jakopää oli tehty moottorin remontin yhteydessä, pitikö moottori ylimääräistä ääntä nyt?
Ajattele asiaa ennemmin niin että vaikka laittaisit rahaa remontteihin 5t€ ni millä muulla BMW:llä saat vastaavaa ajonautintoa 20t€ hintaluokassa? Mielestäni et millään.
Ei nyt varsinaisesti tänne kuulu mutta, teillä joilla on ahdettu m5 niin mikä kyktin teillä on. Omassa on nyt 6lapanen sintteri ja ei se oikeen sovi tähän autoon. Oisko mitään suosituksia jostain käyttäjä ystävällisemmästä mikä kuitenkin ei rupea luistamaan.
Ei nyt varsinaisesti tänne kuulu mutta, teillä joilla on ahdettu m5 niin mikä kyktin teillä on. Omassa on nyt 6lapanen sintteri ja ei se oikeen sovi tähän autoon. Oisko mitään suosituksia jostain käyttäjä ystävällisemmästä mikä kuitenkin ei rupea luistamaan.
Täältä selailemaan, mutta muutaman vuoden kokemuksen ko autosta niin suosittelen pysymään siinä tai vastaavassa kytkinpaketissa ja välttämään stadin ruuhkia. Kyllä siellä kevyempikin juuri ja juuri menee jos vaan on malttia kaasun ja kytkimen käytön kanssa, ajotavasta moni asia tietysti kiinni. Mutta näissä kun ei kovemmalla käytöllä ole kovin pitkäikäinen tuo OEM kytkin edes vaparissa niin....
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Comment