Originally posted by harossi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 ostamassa III
Collapse
X
-
Originally posted by harossi View Postsitten ihan perusasioihin eli kumpi näistä on oikea öljy 1999/9 malliin?
jotku ilmeisesti ajelee tälläkin?
https://www.motonet.fi/fi/tuote/5950...-Life-5W-50-4l
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostKesät talvet ajelen tolla mobililla. No problemE61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostMyös muilta valmistajilta löytyy noita samoilla spekseillä varustettuja öljyjä. Esim. itse tulee käytettyä Liqui Molyn 10W-60 racetech öljyä ämmässä. Huomannut ihan merkittäviä eroja Castrolliin nähden ja hinta edullisempi.
Comment
-
-
Originally posted by Tojopa View PostMillaisia eroja olet huomannut?
Toinen minkä huomannut, kun näissä tuppaa nostajat jumittamaan pidemmän seisomisen jälkeen, niin Castrollilla sai käyttää öljyt sinne ihan käyntilämpötilaan, että nakutuksen saa pois. Nyt Liqui Molyn tavaralla riittää, että öljyn lämpeämisen huomaa mittarissa. Eli toisin sanoen voitele tehokkaammin jo alhaisemmassa lämpötiloissa vaikka paperilla arvot samat. Jos vaikka säästäisi laakereita yms. sisuskaluja pidemmässä juoksussa.
Tota Liqui Molyn Racetechiä saat 5l kannun samaan hintaan tai jopa edullisemmin mitä 4l Castrollia maksaa.
Comment
-
-
Koeajolla kävin ja aika hyvältä yksilöltä vaikutti, ostohalut heräsi. Pari juttua jäi mieleen. Mikä voisi aiheuttaa vaimeaa matalaa jyrinää? Kuului/tuntui parhaiten moottorijarrutuksessa. Kilsoja alle 200tkm. Onko e39 takakaaren sisäreunat vakiona käännetty sisään (mankeloitu?)? Mitä SPORT nappi koelaudassa tekee? Ei kyllä tuntunut yhtään 400hp autolta mutta herrasmiesmäinen luonteeltaan ilmeisemmin.
Ja tietenkin täytyykö oikeasti hyvästä maksaa 2 alkavia summia :thinkX3 30d M-sport
exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316
Comment
-
-
Originally posted by turomu View PostKoeajolla kävin ja aika hyvältä yksilöltä vaikutti, ostohalut heräsi. Pari juttua jäi mieleen. Mikä voisi aiheuttaa vaimeaa matalaa jyrinää? Kuului/tuntui parhaiten moottorijarrutuksessa. Kilsoja alle 200tkm. Onko e39 takakaaren sisäreunat vakiona käännetty sisään (mankeloitu?)? Mitä SPORT nappi koelaudassa tekee? Ei kyllä tuntunut yhtään 400hp autolta mutta herrasmiesmäinen luonteeltaan ilmeisemmin.
Ja tietenkin täytyykö oikeasti hyvästä maksaa 2 alkavia summia :think
Kasren pokkaus on käännetty vakiona.
Sport nappi vaikuttaa ohjauksen jäykistymisenä ja tekee kaasupolkimen vasteesta herkemmän.M550d
Comment
-
-
Originally posted by turomu View PostKoeajolla kävin ja aika hyvältä yksilöltä vaikutti, ostohalut heräsi. Pari juttua jäi mieleen. Mikä voisi aiheuttaa vaimeaa matalaa jyrinää? Kuului/tuntui parhaiten moottorijarrutuksessa. Kilsoja alle 200tkm. Onko e39 takakaaren sisäreunat vakiona käännetty sisään (mankeloitu?)? Mitä SPORT nappi koelaudassa tekee? Ei kyllä tuntunut yhtään 400hp autolta mutta herrasmiesmäinen luonteeltaan ilmeisemmin.
Ja tietenkin täytyykö oikeasti hyvästä maksaa 2 alkavia summia :thinkE39 M5 2002
E70 X5 3.0sd 2008
E83 X3 3.0i 2005
G21 330e
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostVähintään.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Noista voi helposti olla 50hv tai jopa yli ns. ”laitumella” erinäisten kuluvien osien takia kuten CPS:t, joista autossa on 4kpl. MAF:it likaantuu ja kuluu myös ajastaan ja antaa vääristyneitä litramääriä moottorinohjaukselle. MAF:ja autosssa 2kpl, jos ei sitten ole vaihdettu Alpha N softaan. Kyllä terve moottorinen E39 M5 liikkuu varsin ripeästi jo pelkän väännön voimin.
Comment
-
-
Muuten olis ehkä kohdallaan mutta kuitenkin n.170tkm ja jakopää ja laakerit tekemättä, kyllä niihin joku tonni vielä palais. Auto kyllä ollut varttuneemman väen käytössä ja hyvin huollettu että ei niillä remonteilla välttämättä hirveä kiire olisi. Kori hyvä ja ruosteeton, sisusta kuin uusi. Väri harvinaisempi. Vanokset on huollettu edellisen omistajan toimesta mutta pitäis selvittää mitä niille on tehty.
Tuolla kuitenkin on nettiautossa autoja joihin tehty isot remontit ja hinta lähempänä 15t€:thinkX3 30d M-sport
exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316
Comment
-
-
Originally posted by turomu View PostMuuten olis ehkä kohdallaan mutta kuitenkin n.170tkm ja jakopää ja laakerit tekemättä, kyllä niihin joku tonni vielä palais. Auto kyllä ollut varttuneemman väen käytössä ja hyvin huollettu että ei niillä remonteilla välttämättä hirveä kiire olisi. Kori hyvä ja ruosteeton, sisusta kuin uusi. Väri harvinaisempi. Vanokset on huollettu edellisen omistajan toimesta mutta pitäis selvittää mitä niille on tehty.
Tuolla kuitenkin on nettiautossa autoja joihin tehty isot remontit ja hinta lähempänä 15t€:think-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
Comment