Originally posted by niiksu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Asensin 530i 2001 peltipakosarjat ja heitin orggiskatit mäkeen.
Millaisia katteja olette käyttänyt peltisarjojen kanssa? ajatus kuitenkin että menee leimasta läpi.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostAsensin 530i 2001 peltipakosarjat ja heitin orggiskatit mäkeen.
Millaisia katteja olette käyttänyt peltisarjojen kanssa? ajatus kuitenkin että menee leimasta läpi.
Comment
-
-
Originally posted by jepe- View PostTaustapeilissä eteenpäin osoittava tunnistin, onko tuo automaattisen himmentimen? Saako varaosana?E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostEiköhän se ole sadetunnistin jos se on tuulilasia vasten, se himmeneminenhän on sitä varten jos takaa tulee kirkasta valoa.
Sitä mietinkin et tuskin se vois olla himmenemisen kun osoittaa eteenpäin.
Sadetunnistinta ei varusteluettelossa ole mut himmentyvät peilit kylläkin on, ei vaan toimi.Alpina B10 3.3 Touring
Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39
Comment
-
-
ovien peilit herkästi ainakin jo vaihtunut normaaleihin/max lämmitettyihin. Hinnat kun ovat murto-osan himmenevien hinnasta.
Taustapeilistä pitäis (muistaakseni) keskeltä erottaa jonkinlainen anturointi peilin lasin takaa.
edit: ja näis on jo noit sisä taustapeilejäkin ruskeiks vetäny, niinku omas nykyises 530d, et sekin on voinut vaihtua normaalin.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Taustapeilissä näkyy joo lasin puolella anturi kyllä, pisti vaan silmään se muovin puolellakin oleva.
Tuollainen siis se anturi.
Last edited by jepe-; 18-06-2021, 19:02.Alpina B10 3.3 Touring
Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39
Comment
-
-
523i nostaa lämpöjä ja räkii nesteet korkista pois
Uusittu syyläri termari ja korkki vesipumppu.
Eli vanhalla syylärillä nousi vähän lämmöt ja katoin että oli mennyt rikki.
No ei siinä mitään kaupasta uutta syyläriä ja sen asennuksen jälkeen ilmaantu hyvin ja puski sisälle lämmintä 20km ajon jälkeen kusi nesteet maahan ja siitä sitte hinaamalla kotia ja keula ylempänä ilmattiin ja taas puski lämmintä mutta silti korkin alta kusi kun löi korkin kiinni. öljykorkissa/tikussa ei näy majoneesia ainakaan, mitä seuraavaksi tekemään?
edit: termarikotelo+tiiviste ja taas toimiiE46 316Ti "Milf" Compact
EXÄT
-97 523I Touring Oxfordgruen
Comment
-
-
Originally posted by jepe- View PostTaustapeilissä näkyy joo lasin puolella anturi kyllä, pisti vaan silmään se muovin puolellakin oleva.
Tuollainen siis se anturi.
https://www.varaosahaku.fi/fi-fi/Hae...i/ID-20101338/
edit: mul on semmone epäilys, että jos toiminnosta vastuussa oleva moduli huomaa sivupeilien vaihtuneen normaaliks, ei taustapeilikään toimis.
muistaakseni tos sigun toukassakin ois semmone tilanne atm..Last edited by aae30; 18-06-2021, 20:07.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Jarrujen kanssa meinaa keinot loppua. Elikkäs satulat purettu + kasattu uudelleen uusilla romppeilla kevään aikana. Samalla uudet palat ja levyt. Ilmaus ei tahdo onnistua.
Eli kokeiltu ilmata perinteisesti toinen pumppaa jarrua toinen availee nippaa - kaikki tietää...
Kokeiltu laittaa paineen kanssa korkin kautta jarrunestettä ja samalla ISTA:lla pyöritellyt pumppua. Kokeiltu myös sticky-topicin H & V nippoja käyttää auki samalla kun painetta lyöty korkin kautta. Ilmaa ei tule yhtään satuloista. Varmaan puolitoista litraa laskettu läpi yhteensä.
Vaan ei, poljin painuu käynnissä hiljalleen pohjaan. Jarrut tuntuu ottavan edestä enimmäkseen. Sammuksissa ollessa poljinta painelemalla poljin menee kovaksi.
Ideoita?:think
Comment
-
-
tuon ikäiseen TIS:sis o erikseen DSC:eel varustetuille ohjeet, ja ne alkaa about näin:
Connect DIS.
Call up service function ”Bleeding ABS/DSC3 Hydraulics”.
Connect brake fluid changer to expansion tank and switch on.
Flushing brake system completely
- Connect bleeder hose with collecting tray to bleeder valve on rear right brake caliper.
- Open bleeder valve and purge until clear, bubble-free brake fluid emerges.
- Close bleeder valve.
- Follow same procedure on wheel brakes rear left, front right and front left.
Bleeding rear-axle brake circuit
- Connect bleeder hose with collecting tray to bleeder valve on rear right brake caliper.
- Close bleeder valve.
- Run bleeding routine with DIS with bleeder valve open.
- After completing the routine, press brake pedal 5 times down to floor; clear bubble-free brake fluid must emerge.
- Close bleeder valve.
- Repeat procedure at rear left.
Bleeding front-axle brake circuit
- Connect bleeder hose with collecting tray to bleeder valve on front right brake caliper.
- Close bleeder valve.
- Run bleeding routine with DIS with bleeder valve open.
- After completing the routine, press brake pedal 5 times down to floor; clear bubble-free brake fluid must emerge.
- Close bleeder valve.
- Repeat procedure at front left.
onko istalla siis tehty toi "Run bleeding routine with DIS" tai vastaava nipan ollessa auki?Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by khor View PostIdeoita?:thinkBMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Originally posted by khor View PostJarrujen kanssa meinaa keinot loppua. Elikkäs satulat purettu + kasattu uudelleen uusilla romppeilla kevään aikana. Samalla uudet palat ja levyt. Ilmaus ei tahdo onnistua.
Eli kokeiltu ilmata perinteisesti toinen pumppaa jarrua toinen availee nippaa - kaikki tietää...
Kokeiltu laittaa paineen kanssa korkin kautta jarrunestettä ja samalla ISTA:lla pyöritellyt pumppua. Kokeiltu myös sticky-topicin H & V nippoja käyttää auki samalla kun painetta lyöty korkin kautta. Ilmaa ei tule yhtään satuloista. Varmaan puolitoista litraa laskettu läpi yhteensä.
Vaan ei, poljin painuu käynnissä hiljalleen pohjaan. Jarrut tuntuu ottavan edestä enimmäkseen. Sammuksissa ollessa poljinta painelemalla poljin menee kovaksi.
Ideoita?:thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment