LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Olisko ehdotuksia hyville ja suht edullisille etuiskareille?(Minkä merkkiset?) M-sporttiin tulossa, ilmeisesti silläkin on merkitystä, kun ainakin autodoc myy erikseen siihen sopivia. 530i -01
Olisko ehdotuksia hyville ja suht edullisille etuiskareille?(Minkä merkkiset?) M-sporttiin tulossa, ilmeisesti silläkin on merkitystä, kun ainakin autodoc myy erikseen siihen sopivia. 530i -01
Laittaisin Sachs m-sportille tarkoitetut iskarit. Ei ole ne halvimmat, mutta ovat hyvät ja sama valmistaja ainakin aikoinaan valmisti alkuperäisiä BMW:lle.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Kaikki on suhteellista, TRW saa 40€:lla. Nämä on niin vanhoja vessoja, että monet menee aika pienellä budjetilla näiden kanssa. Itse toki laittaisin kyllä Sachs iskarit.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
530d rupes kusemaan naftaa ja huomasin suuttimien paluuletkun olevan irti, tapahtui onneksi kotipihaan ajaessa. Ei siinä mitään, letku kiinni ja kovaa ajoa… ei mennyt kuitenkaan ihan heittämällä paikalleen. Eli onko tuohon jotakin vinkkiä millä tuo pikkuinen letku pitäisi änkeä paikalleen? Paikka on ahdas kun imusarjan alla pitää työstää ja letku antaa periksi. :think
Edit: Vaati vaan yön yli rauhoittumisen ja vähä venyä letkulle. Nyt ainakin toistaiseksi pitää.
Last edited by röi; 15-04-2022, 10:36.
Reason: Vika korjattu
Parikin huolen aihetta. Mitkä on sedanissa yleisimmät kohdat mistä valuu vesi varapyörän koteloon? Takavaloa joku on roplannut ja se ei ihan 100% tiivis ole koria vasten, mut onko jotain muita mistä veden päästää kontin pohjalle?
Toinen ongelma on että radion kuuluvuus on huono, kanavat kohisee ja ritisee vain. Antenninvahvistin? Kaukolukitus toimii moiteetta, kuten kaikki muukin.
Auto on 530da 2002
Parikin huolen aihetta. Mitkä on sedanissa yleisimmät kohdat mistä valuu vesi varapyörän koteloon? Takavaloa joku on roplannut ja se ei ihan 100% tiivis ole koria vasten, mut onko jotain muita mistä veden päästää kontin pohjalle?
Toinen ongelma on että radion kuuluvuus on huono, kanavat kohisee ja ritisee vain. Antenninvahvistin? Kaukolukitus toimii moiteetta, kuten kaikki muukin.
Auto on 530da 2002
En nyt täysin tiedä, miten vesi päätyy nimenomaan varapyöräkoteloon, kun ämmäläisessä on hieman eri rakenne, mutta yleisesti jos on selvää, että takalamppu ei ole tiivis koria vasten, niin kannattaa se korjata ennen kuin ihmettelee enempää. Rakenne noissa veden ohjauksissa E39:sissä kuitenkin on sellainen, että jos lamppu ei ole tiivis koria vasten, niin kyllä se aika varmasti kusee vettä takaluukkuun.
Radion kuuluvuuden kanssa lähtisin ihan ekana liikkeelle liittimistä. Ne voi olla hapettuneita tai lanka voi olla liittimessä viittä vaille katkennut ja antaa silti huonon kuuluvuuden. Näin oli itsellä aikanaan. Sen saattaa saada selville heiluttamalla liitintä ja kuuntelemalla muuttuuko kuuluvuus, mutta liittimen vaihtaminenkaan ei tietysti ole iso investointi.
Toinen ongelma on että radion kuuluvuus on huono, kanavat kohisee ja ritisee vain. Antenninvahvistin? Kaukolukitus toimii moiteetta, kuten kaikki muukin.
Auto on 530da 2002
Ensimmäisenä että onko parkit vaihdettu ledeiksi? Jos on ja jos ne on halvat kiinalaiset ne aiheuttavat monesti häiriötä radioon.
En nyt täysin tiedä, miten vesi päätyy nimenomaan varapyöräkoteloon, kun ämmäläisessä on hieman eri rakenne, mutta yleisesti jos on selvää, että takalamppu ei ole tiivis koria vasten, niin kannattaa se korjata ennen kuin ihmettelee enempää. Rakenne noissa veden ohjauksissa E39:sissä kuitenkin on sellainen, että jos lamppu ei ole tiivis koria vasten, niin kyllä se aika varmasti kusee vettä takaluukkuun.
Radion kuuluvuuden kanssa lähtisin ihan ekana liikkeelle liittimistä. Ne voi olla hapettuneita tai lanka voi olla liittimessä viittä vaille katkennut ja antaa silti huonon kuuluvuuden. Näin oli itsellä aikanaan. Sen saattaa saada selville heiluttamalla liitintä ja kuuntelemalla muuttuuko kuuluvuus, mutta liittimen vaihtaminenkaan ei tietysti ole iso investointi.
Uudet lamput laitoin tilaukseen, eli radio irti ja kokeilee sieltä johtoliitokset?
Uudet lamput laitoin tilaukseen, eli radio irti ja kokeilee sieltä johtoliitokset?
Radion antennipiuhasta voisi lähteä liikkeelle. Antennivahvistimen liittimissä ongelma on lähinnä hapettumisen kanssa, mutta kannattaa nekin käydä läpi.
Comment