Mikäs olisi kustannustehokas tapa saada M52TUB28:iin vähän vakiota fiksumpi pakosarja? Eli tässä on siis jo katit pakosarjan yhteydessä eli ihan liian littana paikoin. Meneekö esim. E46 328i:n sarja + katit suht pienellä sovittelulla? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Wespa View PostMikäs olisi kustannustehokas tapa saada M52TUB28:iin vähän vakiota fiksumpi pakosarja? Eli tässä on siis jo katit pakosarjan yhteydessä eli ihan liian littana paikoin. Meneekö esim. E46 328i:n sarja + katit suht pienellä sovittelulla? :thinkBmw 525iA -02
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostSun 525i on toki joo Euro3 (vai jopa Euro4?) mutta ihan suoraa vastausta en löytänyt siihen onko tämä oma yksilöni Euro2 vai Euro3, varsinkin kun on Japanin vientimallia.
Mitä nyt muistelen niin Euro 2 on ollut vielä "normaaleilla" pakosarjoilla ja katit pakoputkessa.Bmw 525iA -02
Comment
-
-
Originally posted by pyxq View PostJoulukuulta ihan inpalla luetut koodi imm vaihettu sen jälkeen mutta silti toi koodi 52 kummittelee
löyty lisää inpa kuvia ja zylinder 4 roughness huiteli tuhannessa
Tyhjäkäyntiventtiililtä haitariputkelle menevä putki vaihdettu kun oli klemmarin alta vähän kärsinyt kun vielä taas kerran tarkisti, vähän parani käynti, mutta vieläkin nykii joskus tasakaasulla, myös kun heittää kytkimen pohjaan niin kierrokset tipahtaa matalalle ja nousee sitten normaaliin tyhjäkäyntiinE46 316Ti "Milf" Compact
EXÄT
-97 523I Touring Oxfordgruen
Comment
-
-
Originally posted by pyxq View PostTyhjäkäyntiventtiililtä haitariputkelle menevä putki vaihdettu kun oli klemmarin alta vähän kärsinyt kun vielä taas kerran tarkisti, vähän parani käynti, mutta vieläkin nykii joskus tasakaasulla, myös kun heittää kytkimen pohjaan niin kierrokset tipahtaa matalalle ja nousee sitten normaaliin tyhjäkäyntiin
onko DME vaihdettu joskus? "lastutettu" tms.?Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Posttoi 52 on 3-sarjalaisten ominaisuus. ei pitäis koko läppää löytyä e39:think.
onko DME vaihdettu joskus? "lastutettu" tms.?
tiedä mitä gunther ja kaverit tehny
Edit: tyhjäkäyntiventtiilin letku ja itse venttiili otettu irti putsailtu, löin takaasi, tankkasin tankin täyteen 98:ia ja stp injector cleanerit tankkiin ja 30km työmatkalla ei yhtäkään nykäsyä
Edit2: Nykii vieläkin välillä tasakaasullaE46 316Ti "Milf" Compact
EXÄT
-97 523I Touring Oxfordgruen
Comment
-
-
Lämpöisellä vai kylmällä koneella? Tärkeintähän puristuksia mitatessa on että lukemat ovat kaikissa sylintereissä suht samat, tarkalla lukemalla ei niin ole merkitystä. Sininen savu johtuu varmaan loppuunajetuista venttiilinvarren kumeista.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Mitä siinä nyt menee repiä muovit ja puolat ja tulpat pois edestä
Elikkä suht lämmin kone joo
Edit: Separaattoria vaihtaessa vissiin unohtu se öljytikun putki irroittaa ja rassata se varmaan voi aiheuttaa jotakin probleemaa, alkuperäinen separaattori sielä muistaakseni oli ja täynnä möhnää
Pitääpi huomenna hakea öljytikun o-rengas ja putsata seE46 316Ti "Milf" Compact
EXÄT
-97 523I Touring Oxfordgruen
Comment
-
-
Alkais olla varmaan reaktiotankojen vaihto ajankohtaista, sillä alla on alkuperäiset, kohta 270tkm ajetut tangot. -00 523i kyseessä.
Oliko niin, että TRW ja Lemförder ovat molemmat ZF alla? Onkohan niiden laatukin sama, eli voisko sanoa, että TRW=Lemförder? Parikymppiä per puoli säästäis jos ostais TRW. Toki, jos Lemförder on "ainoa oikea" vaihtoehto, niin laitellaan sellaista alle sitten.
Comment
-
-
Originally posted by atsim View PostAlkais olla varmaan reaktiotankojen vaihto ajankohtaista, sillä alla on alkuperäiset, kohta 270tkm ajetut tangot. -00 523i kyseessä.
Oliko niin, että TRW ja Lemförder ovat molemmat ZF alla? Onkohan niiden laatukin sama, eli voisko sanoa, että TRW=Lemförder? Parikymppiä per puoli säästäis jos ostais TRW. Toki, jos Lemförder on "ainoa oikea" vaihtoehto, niin laitellaan sellaista alle sitten.
näitä bemarin osia kiinassakin. esim. sigun 93seen oli kiinalaiset lemförder-moottorinkumit
niin surkeen näköset, et ostin aidot ja jätin paskat hyllyyn koristeeks.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Postomaan käteen on TRW:t ollu parempaa ku lemförder viimevuodet. lemförder tekee jo paljon
näitä bemarin osia kiinassakin. esim. sigun 93seen oli kiinalaiset lemförder-moottorinkumit
niin surkeen näköset, et ostin aidot ja jätin paskat hyllyyn koristeeks.
Comment
-
-
Kiinassa taidetaan tehdä sekä TRW että Lemförder nykyään...
Itse olen ostellut sekaisin molempia ja ihan hyviä ovat olleet...ei kyllä ihan samoja kestävyyksiä kannata odotella mitä joskus 15 vuotta sitten vielä.
SKF jos laakereita meinaa laittaa on ihan ehdoton valinta mielestäni. Vaikka eipä niitäkään enään ruotsissa tehdä...jossain itäisessä euroopassa muistaakseni ainakin joitain laakereita mitä olen ostellut...Ukraina tms. mutta laatu vaikuttaa silti erittäin hyvältä.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment