Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
voisko olla vaikka sen e-boxin ilmanvaihdon liittimet? en tiedä onko kaikissa malleissa,
mutta sieltä pitäis löytyä lämpötila-anturilta näyttävä kytkin, ja "snail-shell"-puhallin pohjalla,
jos semmone löytyy.
edit: viisnelikympeis niitä ainakin siellä näkyny. vaihtaa siis auton sisäilmaa sinne boxiin,
jos lämpötila nousee liikaa.
edit2: se on muistaakseni korin johtosarjassa, ja voinee olla myös osa valmiutta hot-climate-varustettuihin.
isoimmissa ehkä vakiona sitten ilman hot-climateakin.Last edited by aae30; 13-05-2022, 20:45.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostSaakos näihin jostain niitä takalokasuojan jatkoks tulevia muoviläpysköjä, vähän niinku kuraläppä, mutta semmonen pieni. Hävis toiselta puolelta talvella johonkin:thinkE39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Missäs vika kun kuskinpuolen takaovi ei aukea sisäkahvasta? Ulkokahvasta toimii niin kuin pitääkin, ja sisäkahvakin avaa kyllä lukituksen ihan hyvin, mutta ei sitten enää itse ovea. Prefaceliftin perinteisestä ongelmasta eli kahvan "holkista" poisluiskahtaneesta vaijerista (tai sen suojamuovista) ei ole tällä kertaa kiinni.:thinkE39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostMissäs vika kun kuskinpuolen takaovi ei aukea sisäkahvasta? Ulkokahvasta toimii niin kuin pitääkin, ja sisäkahvakin avaa kyllä lukituksen ihan hyvin, mutta ei sitten enää itse ovea. Prefaceliftin perinteisestä ongelmasta eli kahvan "holkista" poisluiskahtaneesta vaijerista (tai sen suojamuovista) ei ole tällä kertaa kiinni.:thinkSorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostApinalukko, eli lapsilukko vissiin? Mitäs siitä tarkalleen ottaen pitäisi tarkistaa?
huom. asennoilla eroa sitten kyllä vain n.45astetta.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by pyxq View Postsigun probleema kytkin pohjassa käynnistäessä saa vaihteita käytyä läpi mutta kytkin ylhäälä startatessa pitää yrittää kauan vaihdetta päälle ja menee todella heikosti silti
miksi yrität vaihdetta päälle startatessa? mä en nyt tajua.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Posttäh? sitähän varten se kytkin on, että sen kanssa niitä saa vaihdettua?
miksi yrität vaihdetta päälle startatessa? mä en nyt tajua.
Edit: vikaa tutkittu asetelma 3 osassa, nyt vaan kovaa vauhtista ettimään. Positiivinen yllätys oli zf lootaE46 316Ti "Milf" Compact
EXÄT
-97 523I Touring Oxfordgruen
Comment
-
-
m52 sinkku vanos 1997 zf lootalla. Asetelma oli kolmessa osassa ja kytkinkin aika sileänä.
Meinasin sen m20 vauhtipyörän istuttaa eli.
m20 vauhtipyörä ja sen pultit
m20 startti
m20 kytkin ja paineasetelma
e21 323:en painelaakeri
Ehkä sorvauttaa m20 vauhtipyörän takaosasta pari milliä?
Kaikkialla lukee eri infoa mitä osia käyttää ja mitä pitää tehdä
Ihan käyttäautoon tulossa vakio tehoilla, korkeintaan m54b30 nokka tai m50 imusatsi tulossa, eli ei tarvetta race osille
Ei muuten mutta 3 viikkoa aikaa saada homma rokkaamaan. m20 vp startti kytkin ja asetelma on jo mutta mietityttää se painelaakeri että mikä ja mistä, ja pitääkö muokata kytkinkäpälääLast edited by pyxq; 25-05-2022, 01:31.E46 316Ti "Milf" Compact
EXÄT
-97 523I Touring Oxfordgruen
Comment
-
Comment