E39 Kysymyksiä ja vastauksia XVII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Mitä eroa on 5hp24 eri versioiden välillä? Lähinnä että saako faceliftin laatikon toimimaan -98 autossa ja jos niin mitä askartelua se vaatii?
-
-
Originally posted by naikou View Posttoimii ekalla kun silloinhan se antennivastaanotin on lähempänä kaukosäädintä eikä välissä ole kuin c-pilarin pelti
tuurilla vois WDS:sästäkin jotain helppiä löytyä tämän diagnostiikan kanssa.
edit: https://bmwteka.com/wds/en/e39old/32c9e769
Leave a comment:
-
-
Originally posted by naikou View Post
Mulla kans tehty keskuslukon kaukosäätö retrofit kun alkuoeräisenä sitä ei ollut, kaukosäätimenä joku ebayn 15€ maksanut kopio ”salmiakkiavain” ja tosiaan on sekin välillä tehnyt sellasta että saa monta kertaa painaa avausnappia ennenku reagoi, yleensä silloin kun on auton takana oikealla niin toimii ekalla kun silloinhan se antennivastaanotin on lähempänä kaukosäädintä eikä välissä ole kuin c-pilarin pelti
Mittasin eilen että se korimodulille lähtevä piuha ei maadoita kun kakea naputtelee ja lukot eivät reagoi. Eli vika ei ole ainakaan korimodulin päässä.
Koetan ensi hätään löytää antennivahvistimen samalla osanumerolla 65258380685 ja laittaa sen paikalleen. Jos vika ei poistu, niin sen täytyy olla itse kakessa. Harmi kun sen mittaus ei minun taidoillani tai vehkeillä onnistu. Eli olisi kiva saada jollain mitattua lähteekö kakesta aina signaali ja vaihteleeko sen voimakkuus.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wespa View PostSamaa vikaa omaan E39:iin retrofitatun systeemin kanssa. Kai ne antennivahvarit sitten vaan alkavat vanhemmiten pätkiä välillä..
Edit. Tämä siis Tapin postaukseen kommenttina.
Leave a comment:
-
-
Eikös led takavaloille tarvinnut jotkut ballastit tms. ja prefaceissa sitten vielä peltiä piti vähän muotoilla että sopivat paikoilleen? Dokumentoi toki homma tänne, itseänikin kiinnostaisi ko. muutos.
Leave a comment:
-
-
Samaa vikaa omaan E39:iin retrofitatun systeemin kanssa. Kai ne antennivahvarit sitten vaan alkavat vanhemmiten pätkiä välillä..
Edit. Tämä siis Tapin postaukseen kommenttina.
Leave a comment:
-
-
Tarviiko faceliftin alkuperäisille led takavaloille tehdä jotain virityksiä jos asentaa prefaceen kyseiset valot? LCM3B on asennettu ja koodattu autoon ja varmistettu ncs:llä että led takavalot on ruksattuna, riittääkö tämä vai pitääkö vielä tehdä jotain lisää? Tällä hetkellä jännitemittarilla mitattuna liittimeen tulee 13.8V kun moottori käynnissä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -Tapi View PostMistähän etsisin vikaa kun kauko-ohjaimen nappuloita saa välillä painella kymmeniä kertoja ennen kuin ovet aukeaa tai menee lukkoon? Sama vika toisella kakellakin ja nämä on aftermarketia eli paristollisia. Olen vaihtanut patterit mutta ei auttanut.
Antennivahvistin lienee ainoa auton päässä asiaan vaikuttava osa?
Leave a comment:
-
-
=D No nyt.... löysin netin syövereistä tiedon että onnistuu Tool32, ja tosiaan 3min homma. Kylläpäs vitutus helpotti vaikka tunteja meni hukkaan kun en osaa DIS ja auton väliä säätää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Alfistipohjoosesta View PostVM.2003. Kiitos, löysin inpa videoita mutta en omastani löytänyt koko kalibrointi kohtaa. Pitää kokeilla toisilla softilla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View Post
Ainakin M52tu:ssa vanokset lakkaavat toimimasta jos jako pielessä ja tälle oli todella kryptinen vikakoodi, vanos end stop tjsp.
Harmi että nyt kun Vanoksen vikakoodista pääsi eroon, tuli tilalle fuel trim koodit jotka vinkaavat imuvuotoihin. Pitää perehtyä niihin vielä kun ainakin kaksi katkennutta pikkuletkua on jo löytynyt.
Leave a comment:
-
-
VM.2003. Kiitos, löysin inpa videoita mutta en omastani löytänyt koko kalibrointi kohtaa. Pitää kokeilla toisilla softilla.
Leave a comment:
-
-
Teitkö ohjauskulma-anturin alustuksen uusiksi? Ei tosin taida yleensä INPA:lla onnistua, vaikka se sieltä valikosta löytyisikin. DIS tai ISTA toimii.
Leave a comment:
-
-
Ei kai ohjauskulma-anturia ole kuin DSC:llä varustetuissa yksilöissä eli facelifteissä?
Leave a comment:
-
Leave a comment: