Originally posted by asse21
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XVII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Potilas 525i 2001, jossa mittariston ja nappien taustavalot välkkyy/sammuilee. Säätöpotikasta saa säädettyä kilometrinäytön ja lämmönsäätöpaneelin taustavalaistusta, mutta se ei vaikuta mittaristoon. Eikö siitä pitäisi mittaristonkin taustavalaistus pystyä himmentämään?
Pimeän aikaan on aina aiemmin pelannut, mutta nyt alkoi silloinkin pätkimään.
Muuta valaistukseen liittävää vikaa en huomannut. Ideoita mitä katsoa ensiksi?
Edit: Ei nyt päivänvalolla kyllä himmennys toiminut mielestäni ollenkaan.
Ehkä aloitettava uusimalla tuo potikka.Last edited by asse21; 16-09-2024, 12:00.
Leave a comment:
-
Oisko syynä tarvikeanturi, kokeilisin toisella varalta.Originally posted by naikou View PostABS aktivoituu parkkipaikkanopeuksissa kun kääntää jyrkästi oikealle, onko täällä kokemuksia mikä tuollaisen aiheuttaa?
Laakereissa ei käsin tunnu välystä ja oikea taka-anturi uusittu(tarvike boschilainen) koska rikoin orkkiksen remonttia tehdessä.
Leave a comment:
-
ABS aktivoituu parkkipaikkanopeuksissa kun kääntää jyrkästi oikealle, onko täällä kokemuksia mikä tuollaisen aiheuttaa?
Laakereissa ei käsin tunnu välystä ja oikea taka-anturi uusittu(tarvike boschilainen) koska rikoin orkkiksen remonttia tehdessä.
Leave a comment:
-
Munuaiset on erilaiset, taitaa silti sopia ristiin.Originally posted by Paperman77 View PostNiin vähän ajattelinkin! Munuaiset taitaa olla erilaiset? Nousi tänään nimittäin moottoritiellä konepelti tuulilasia vasten. Kakkosnelosella ja 28oz Vaughanilla piti oikoa, että sai kiinni! Huomenna lasin vaihtoon ja etsimään uusi pelti.
Leave a comment:
-
Tarvikelukot vai vaan vanhat lukot jotka ei pelaa? Ongelman syykin ois hyvä korjata, ettei toistu.Originally posted by Paperman77 View PostNiin vähän ajattelinkin! Munuaiset taitaa olla erilaiset? Nousi tänään nimittäin moottoritiellä konepelti tuulilasia vasten. Kakkosnelosella ja 28oz Vaughanilla piti oikoa, että sai kiinni! Huomenna lasin vaihtoon ja etsimään uusi pelti.
Leave a comment:
-
Niin vähän ajattelinkin! Munuaiset taitaa olla erilaiset? Nousi tänään nimittäin moottoritiellä konepelti tuulilasia vasten. Kakkosnelosella ja 28oz Vaughanilla piti oikoa, että sai kiinni! Huomenna lasin vaihtoon ja etsimään uusi pelti.
Leave a comment:
-
Pikagooglailun perusteella pitäisi mennä ristiin, vaikka osanumerot ovatkin muuttuneet matkan varrella.
Leave a comment:
-
Kysymys kuuluu, että onko pre-facelift/facelift konepelleissä eroja!? Eli käykö ristiin?
Leave a comment:
-
Sellaista tuli mieleen kysyä että kun autossa oli tarvikemallin soitin, hommasin siihen tuollaisen "kokonaisen" yksiosaisen, pyöreillä liittimillä. Ratti mulla on m-sport tyylinen. Mitähän tuo on vailla että nuo ratin näppäimet toimisi?
Ajattelin vaan tiedustella, kellon takia minä tuon hienouden alunperin hankin
Leave a comment:
-
Taakse löysin M-Sport 1 vakaajan jopa käytettynä, mutta eteen yhtään mikään tuntuu olevan kiven alla. Voi olla että ei oo muuta vaihtoehtoa kuin marmori jos "just nyt" haluaa laittaa
Leave a comment:
-
Tässä tampereella olis... -97 523i sport alustalla ja vähillä metreillä.Originally posted by Jarger View PostOnko toverit päässeet ajelemaan kunnossa olevaa E39:iä jossa ois oikeasti timmi alusta, vielä sillä tavalla että osais verrata M-Sport 1 ja M-sport 2 alustoja? Noissa kai on erona lähinnä millin paksummat vakaajat. Oma auto on keveimmästä päästä, mietin että ajomukavuuden kannalta varmaan "palauttaminen" ekaan voisi olla kiva. Tarkoitus ei kuitenkaan ole mitään rata-autoa tehdäkään. Ja toisaalta auton valmistusajankohtana tuota kakkosta ei ollut saatavissa. 523i.
ajelen ihan 16 pullakumeilla ja kaikki alustassa orkkista.
Ajomukavuus on kyllä mielestäni hyvä näin.
Pihassa myös 2001 touring, jossa rautajouset. Takapäässä siinä kaiketi jotkut kuormajouset, kun tyhjänä todella huono peräpään käytös. Edessä m-sport tolpat.
varusteena siinä on joku ulosvedettävä takakontin pohja, sillä mietin, onko jousitus jäykempi. Mut jokatapauksessa iso ero näissä mukavuudessa.
Leave a comment:
-
Enpä ole, mutta ainakin oma kombo Eibach Pro-Kit + iskareina vakio Sachsit on tosi mukava, ja ulkonäkökin kohdillaan. Vannekoko 17”.
Edit. Kaikki tukivarret uusittu Lemförderin tuotteilla, kallistuksenvakaajien ja takakelkan puslat vielä orkkis kumiset.
Leave a comment:
-
Onko toverit päässeet ajelemaan kunnossa olevaa E39:iä jossa ois oikeasti timmi alusta, vielä sillä tavalla että osais verrata M-Sport 1 ja M-sport 2 alustoja? Noissa kai on erona lähinnä millin paksummat vakaajat. Oma auto on keveimmästä päästä, mietin että ajomukavuuden kannalta varmaan "palauttaminen" ekaan voisi olla kiva. Tarkoitus ei kuitenkaan ole mitään rata-autoa tehdäkään. Ja toisaalta auton valmistusajankohtana tuota kakkosta ei ollut saatavissa. 523i.
Leave a comment:
Leave a comment: