Originally posted by hurtta
View Post
e39 tutina syö miestä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by hurtta View Post... mutta kun se ajaessa sinne kertyy niin luulisi sen sinne tarttuvan silleen tasaisesti renkaan pyöriessä että ei tasapainoon luulisi vaikuttavan.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Alkaa tuntumaan, että vika on jossain muualla kuin jousituksessa. Itselleni vaihdettiin väljä alatukivarsi ja reaktiotanko oikealla puolelle. Meno muuttui hiljaiseksi ja kolahtelut jäi pois.
Sillä ei kuitenkaan ollut mitään vaikutusta pieneen ratin väpinään.
Onkohan ohjausakseli kaikkine kilkkeineen kuitenkin syypää tuohon ratin väpätykseen?
Comment
-
-
Vois kuvitella, että jos tutisee niin sen aiheuttaja on joku pyörivä osa, joka ei ole tasapainossa(renkaat, kardaani, vetarit, jne.). Vähän ajetussa nuorehkossa autossa alustan osat on vielä niin jäykässä kunnossa, että tutinat ei etene tuntuvaksi tärinäksi asti vaikka pyörivissä osissa olisikin pientä epätasapainoa/heittoa. Taas näitä tyhmän kaduntallaajan teorioita...
Comment
-
-
Täällä jälleen yksi tutiseva e39 (520 -00)... Renkaat on tasapainotettu, joten vika ei ole niissä. Voisiko apurungon puslat olla loppu jo 100tkm:n kohdalla? Auto on suomiauto, ajettu vain n. 105tkm. Takapää on esim. ohitustilanteissa ihmeellisen levoton. Muutenkin ihmetyttää alustan kolinat sekä edessä että takana, luulisi auton olevan noilla kilometreillä vielä "uutta vastaavassa" kunnossa...
Comment
-
-
Originally posted by Tuonela View PostTäällä jälleen yksi tutiseva e39 (520 -00)... Renkaat on tasapainotettu, joten vika ei ole niissä. Voisiko apurungon puslat olla loppu jo 100tkm:n kohdalla? Auto on suomiauto, ajettu vain n. 105tkm. Takapää on esim. ohitustilanteissa ihmeellisen levoton. Muutenkin ihmetyttää alustan kolinat sekä edessä että takana, luulisi auton olevan noilla kilometreillä vielä "uutta vastaavassa" kunnossa...
Comment
-
-
Touring. Uudet takaiskarit odottavat asennusta, etuiskarit ovat testerin mukaan kunnossa (79/81). Toivottavasti kolinat johtuvat koiranluista eikä alatukivarsista... Mutta enemmän häiritsee toi tutina, onko muilla mennyt puslia vaihtoon noilla kilometreillä?Last edited by Tuonela; 21-01-2007, 21:48.
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View Post... oiskohan mitään ideaa vaihtaa noihin ATP:n reaktiotankoihin KL:n mahdollisesti pehmeämmät puslat ennen kuin asentaa?
Huomenna toivottavasti saavat osat alle Tonterilla. Vai luulevatkohan ihan pimeeksi kun käsken vaihdaa uudet puskat toisiin samanlaisiin...E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostKovuudesta en jaksanut tehdä mitään tieteellistä testiä, mutta meisselillä käsissä vääntelemällä ero on todella selkeä. Bogen pusla on reippaasti pehmeämpi.
Comment
-
-
Originally posted by Tuonela View PostTäällä jälleen yksi tutiseva e39 (520 -00)... Renkaat on tasapainotettu, joten vika ei ole niissä. Voisiko apurungon puslat olla loppu jo 100tkm:n kohdalla? Auto on suomiauto, ajettu vain n. 105tkm. Takapää on esim. ohitustilanteissa ihmeellisen levoton. Muutenkin ihmetyttää alustan kolinat sekä edessä että takana, luulisi auton olevan noilla kilometreillä vielä "uutta vastaavassa" kunnossa...
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostKai väänsit niitä molempia samasta kohdasta/samaan suuntaan, nehän ei tainnut olla joka suuntaan yhtä joustavia?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment