Tuli tässä vaan noista tutinoista mieleen yks aika kaukaa haettu juttu. Varsinkin jos tutina vaivaa erityisesti vedätettäessä, niin voisko syynä olla aavistuksen kuluneet murrosnivelet?
Nimittäin muinaisissa Saab 99:eissa etupään vatkaaminen oli vanhemmiten hyvinkin tyypillistä, ja sen sai loppumaan vaihtamalla sisemmät murrosnivelet puolelta toiselle. Oli meinaan ajan saatossa niveliin kulunut pienet kolot jotka aiheutti tutinat. Kun romppeet vaihtoi puolelta toiselle, kuluneet kohdat siirtyivät "pakitus" puolelle -> tutinat loppuivat
(ilmenee vasta suurilla ajomäärillä, eihän se nyt tästä voi johtua...)
Nimittäin muinaisissa Saab 99:eissa etupään vatkaaminen oli vanhemmiten hyvinkin tyypillistä, ja sen sai loppumaan vaihtamalla sisemmät murrosnivelet puolelta toiselle. Oli meinaan ajan saatossa niveliin kulunut pienet kolot jotka aiheutti tutinat. Kun romppeet vaihtoi puolelta toiselle, kuluneet kohdat siirtyivät "pakitus" puolelle -> tutinat loppuivat
(ilmenee vasta suurilla ajomäärillä, eihän se nyt tästä voi johtua...)
218/500 ohjelma on jo E39 kompuutterissa valmiina (faceliftissä) kunhan se vaan otetaan käyttöön sieltä, eli nahkahousujen tuotteistus on toiminut ihan hienosti tässäkin.
Comment