Itse miettinyt kun uusien autojen ketjut tuntuu venyvän että taidettu tehdä heikommasta materiaalista niin onko marmorilta haettu uusi ketju yhtä kestävä vai heikompi kun autossa alkuperäinen. Tässä tietysti tulee kuvaan että milloin uusi ketju on valmistettu. Ainakin sitikalla on tuntuvia ongelmia ketjujen venymisen takia.
M62 naputtaa lämpöisenä
Collapse
X
-
-
Minä tilasin omaani schmiedmanilta :thinkOriginally posted by OPT View PostMistä olette tilanneet M62 koneeseen vanos yksiköitä, muualta kuin suomen marmorilta? Pielmeier myy hintaan 470€, joka lähes sama kuin suomesta.
edit: http://www.youtube.com/watch?v=qK0JjuCXHJA
Omassa ennen ja jälkeen remontin vähän vastaava ääni kuumana, ei tosin noin voimakas. Noinkohan siitä pääsisi eroon? Kone vaan käy viileämpänä, mutta mahtaako tuosta olla mitään haittaa? :think:
edit2: http://abbes-performance.com/home/33...mperature.htmlLast edited by cba; 17-03-2014, 12:37.
Comment
-
Vanoksien louskutus hävisi kyllä. Ääni ei ole samanlainen, muistuttaa etäisesti nostajan ääntä, muttei voi oikein olla sekään kun uusin kaikki nostajat? Venttiilit ja ohjurit olivat myös hyvässä kunnossa. Samanlaista ääntä olen kuullut vanoksettomastakin m62-koneesta.Originally posted by Martti View PostNiin ääntääkö sulla vanokset myös niiden uusinnan jälkeen? Miten ääni verrattuna ennen vaihtoa tilanteeseen?
Comment
-
:thinkOriginally posted by cba View PostVanoksien louskutus hävisi kyllä. Ääni ei ole samanlainen, muistuttaa etäisesti nostajan ääntä, muttei voi oikein olla sekään kun uusin kaikki nostajat? Venttiilit ja ohjurit olivat myös hyvässä kunnossa. Samanlaista ääntä olen kuullut vanoksettomastakin m62-koneesta.
Alakerrasta? Kuuluuko myös kylmällä koneella?
Comment
-
Jos saat jostain endoskoopin lainaan, kurkkaa tulpanrei'stä. Veikkaan, että sylinterin seinämillä näkyy jälkiä.Originally posted by cba View PostVanoksien louskutus hävisi kyllä. Ääni ei ole samanlainen, muistuttaa etäisesti nostajan ääntä, muttei voi oikein olla sekään kun uusin kaikki nostajat? Venttiilit ja ohjurit olivat myös hyvässä kunnossa. Samanlaista ääntä olen kuullut vanoksettomastakin m62-koneesta.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
No kun sylinteritkin olivat silmämääräisesti kuin uudet,ei naarmun naarmua eikä kulumiaOriginally posted by Cell View PostJos saat jostain endoskoopin lainaan, kurkkaa tulpanrei'stä. Veikkaan, että sylinterin seinämillä näkyy jälkiä.
Tokikaan mäntiä en käyttänyt pois, sen mitä näki kustakin pytystä ylhäältä ja alhaalta männän ollessa paikallaan.
Comment
-
Ei kuulu kylmänä. Kankiin laitettiin uudet liuskat. Ei kuulu kierroksilla, ei vaikuta vedättääkö tms.. Ja ääni on kuulunut kyllä nyt niin montakymmentä tuhatta kilometriä, että kyllä sen olisi pitänyt voimistua/muuttua tai koneen poikia aikoja sittenOriginally posted by Martti View Post:think
Alakerrasta? Kuuluuko myös kylmällä koneella?
edit: äänihän on todella vaimea verrattuna esim. linkittämääni videoon, mutta korvin kuultavissa kuitenkin.Last edited by cba; 29-03-2014, 17:34.
Comment
-
Katsoitko tulpanreiästä vai alakautta?Originally posted by cba View PostNo kun sylinteritkin olivat silmämääräisesti kuin uudet,ei naarmun naarmua eikä kulumia
Tokikaan mäntiä en käyttänyt pois, sen mitä näki kustakin pytystä ylhäältä ja alhaalta männän ollessa paikallaan.
Männäntappi?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
No siis kannet ja öp oli irti, ja lohko pukissa. Hyvin näki silmäillä pyttyihin.Originally posted by Cell View PostKatsoitko tulpanreiästä vai alakautta?
Männäntappi?
No tuota tappia olen miettinyt, niitähän en tarkistanut. Mutta jos siellä tapissa olisi väljää, niin luulisihan tuon äänen pahentuvan? Mutta kun ei pahene
Comment
-
Tuossa b46:ssa oleva vanos näyttää olevan erilainen kuin b44:ssä. Tiesin että eroa on kun eri numero, mutta luulin että ero on vain vanoksen liikkeessä/nousussa, mutta tuosta näyttää puuttuvan ne vanoksesta ulospäin sojottavat "tapit" jotka trikkeri laatan takana. :think

En uskalla lähteä availemaan tuota ennen kun saisi varmuuden että päteekö samat ohjeet kuin b44:ssä? Meinasin tiivisteet vaihtaa, sekä myös ne 3kpl jotka tulee nokka-akseliin.
Edit.
Beisanilta vastasivat nopeesti kun asiasta kysyin.
"Everything is the same. You don't need the test pins."Last edited by bemmeri; 20-11-2016, 07:43.EVERYTHING | WORKS
Comment
Comment