Mun mielestä pieni hinta ero, varsinki jos tulee takuu hommia.. Mut jokanen tyylillään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ilmastoinnin kennon flekti ei toimi
Collapse
X
-
Originally posted by _Bäri_ View PostMun mielestä pieni hinta ero, varsinki jos tulee takuu hommia.. Mut jokanen tyylillään.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostE39 kanssa ei ihan jokasta kymppiä kannata laskea.
Tai sit oon vaa tottunu suomessa laillisiin ryöstöihin. :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
E39 facelift hella halogeeniumpiot olikohan paikasta riippuen 500-700€/ kappale, saksasta noin 520€/pari toimituskuluineen. E39 ABS/DCS boksi orkkis jotain ihan vähän auki 900€ Saksasta 416€ toimituskuluineen. Näin nyt lisää esimerkkejä.EX: Ford mondeo -96"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Juu kyl mä ymmärrän tuon hinta eron. Itellä vaa ei oo ikänä mahdollisuutta seisottaa autoa viikkoa. Oon aina saanu suomesta osat yleensä muutamassa päivässä. Tosin ei oo tarvinnu mitään tonnin pumppuja ostaakkaa.
Jännät erot eripuolilla suomea toimituksissa. Ei täällä oo koskaa ollu tilannetta et pitäis osia odottaa kuukauden verran. :thinkG30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostJuu kyl mä ymmärrän tuon hinta eron. Itellä vaa ei oo ikänä mahdollisuutta seisottaa autoa viikkoa. Oon aina saanu suomesta osat yleensä muutamassa päivässä. Tosin ei oo tarvinnu mitään tonnin pumppuja ostaakkaa.
Jännät erot eripuolilla suomea toimituksissa. Ei täällä oo koskaa ollu tilannetta et pitäis osia odottaa kuukauden verran. :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Comment
-
-
Hinnat oli 360-600€. Ja toimitukset 2-15 päivää. En tiedä mikä merkeistä on alkuperänen. Mut oli, LUK, TRW, ja Bosch. Ad ja kl-varaosia en enää käytä. Tulee jatkuvasti vääriä tai huonolaatusia. Ja maksavat paljon. Mulla ei muutenkaa ole pakko saada alkuperäsiä osia melkee 20 vuotta vanhaa autoon. Paitsi alustan osat.G30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
^, ^^Just näin, orkkis flekti tosiaan yli 500, tarvike Suomesta 270, sama tarvike rahteineen 194 Saksasta, samaan kyytiin otin kokeeksi yhden takatutkan ja filttereitä, lähetyksen hinta jäi 250 euroon. Maanantaina tilasin, paketti näyttäisi saapuneen rahtifirmalle torstaina.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostHinnat oli 360-600€. Ja toimitukset 2-15 päivää. En tiedä mikä merkeistä on alkuperänen. Mut oli, LUK, TRW, ja Bosch. Ad ja kl-varaosia en enää käytä. Tulee jatkuvasti vääriä tai huonolaatusia. Ja maksavat paljon. Mulla ei muutenkaa ole pakko saada alkuperäsiä osia melkee 20 vuotta vanhaa autoon. Paitsi alustan osat.Ja muutenkin fixukselta nyt tarjoavat ihan mitä sattuu, jos ei ole osanumeroa omien kokemusten perusteella.
Itse tilailen lähinnä moottorin anturit ym. alkuperäisinä, muut menee kyllä OEM:nä.e39 540iA E85
Comment
-
-
Kävin eilen tallilla pyörähtämässä ja pellin paiskattuani kiinni, alkoi flekti pyörimään. Sanoisin että se ei ole ainakaan 4 vuoteen inahtanutkaan, mutta en siitä ole ollut moksiskaan, kun ilmastointi on toiminut kuin unelma. Nyt vain jäi häiritsemään että mikähän siinä on vikana ollut, kun ei ole toiminut (tai kuka tietää toimiiko se edes enään).
Auto valmistunut 11.10.01, joten 4 piuhaa ja etuvastukset.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostKävin eilen tallilla pyörähtämässä ja pellin paiskattuani kiinni, alkoi flekti pyörimään. Sanoisin että se ei ole ainakaan 4 vuoteen inahtanutkaan, mutta en siitä ole ollut moksiskaan, kun ilmastointi on toiminut kuin unelma. Nyt vain jäi häiritsemään että mikähän siinä on vikana ollut, kun ei ole toiminut (tai kuka tietää toimiiko se edes enään).
Auto valmistunut 11.10.01, joten 4 piuhaa ja etuvastukset.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
e39 535i M62 1998
Kuuluuko tuossa pyöriä tuo flekti koko ajan vaikka ei ilmastointi olisikaan päällä, meinaa itellä pyöri, kunnes sano itsensä irti, ja nyt on uusi ostettu, mutta ennen kun laitan uutta niin olis hyvä tietää kuuluuko pyöriä koko ajan, jos ei niin mikähän vois olla vikana että pyöri koko ajan, ei sammunut missään vaiheessa?E39 535i M62 1998
Comment
-
-
Originally posted by DarkWarder65 View Poste39 535i M62 1998
Kuuluuko tuossa pyöriä tuo flekti koko ajan vaikka ei ilmastointi olisikaan päällä, meinaa itellä pyöri, kunnes sano itsensä irti, ja nyt on uusi ostettu, mutta ennen kun laitan uutta niin olis hyvä tietää kuuluuko pyöriä koko ajan, jos ei niin mikähän vois olla vikana että pyöri koko ajan, ei sammunut missään vaiheessa?
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi kuulu pyöriä. Olisiko mahdollisesti jäähdyttimen lämpöanturi viallinen?E39 535i M62 1998
Comment
-
Comment