Originally posted by Thuppu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 airbag-valo palaa
Collapse
X
-
Originally posted by Clavurion View PostTuo turvavyövaroitus on ainakin E39:issä koodattuna vain US-versioissa.e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Originally posted by Sampsaa View PostAirbagin valo syttyi hetken aikaa sitten ja luin vikakoodit.
Vikakoodiksi lukija antoi " Ignition circuit zk8 -> head airbag (ITS) front left. "
Tietääkö kukaan mistä bägistä tuo vika tulee? Kenellekään samaa ongelmaa?
Mittasin liittimeltä yleismittarilla ja mittari näytti bägiltä 0,6 ohmia. En tajua miksi valo palaa vaikka kaikki tuntuisi olevan kunnossa ja bägi on vieläpä alkuperäinen.
Onko kenelläkään muita ideoita kun löytää jostakin uusi tai käytetyssä autossa ollut bägi?:think3 x e39
3 x e46
E61 530d LCi
Comment
-
-
Originally posted by Sampsaa View PostPurkasin jalkatilasta niin paljon että pääsin liittimelle katsomaan olisiko sielä vikaa. Liitin oli kunnolla kiinni ja se oli metalliklipsulla kiinni joten ei pääsisi edes irti.
Mittasin liittimeltä yleismittarilla ja mittari näytti bägiltä 0,6 ohmia. En tajua miksi valo palaa vaikka kaikki tuntuisi olevan kunnossa ja bägi on vieläpä alkuperäinen.
Onko kenelläkään muita ideoita kun löytää jostakin uusi tai käytetyssä autossa ollut bägi?:think
Apuja kiiitos!!3 x e39
3 x e46
E61 530d LCi
Comment
-
-
Originally posted by Sampsaa View PostKahta airbagiä olen nyt kokeillut ja kummallakaan ei ole lähtenyt toimimaan. Voisiko airbagin boxissa olla vikaa? Alkaa olemaan ideat lopussa kun airbagin vaihdolla ei lähde valo pois.
Apuja kiiitos!!
Kantsii tarkistaa tuo koodi vielä Inpalla jos et sitä käyttänyt..
Näitä nyt on turha toistella mutta mun ekassa E39:ssä herjas vasenta ovibägiä ja syy oli hapettuneessa oven läpiviennin liittimessä/pinneissä.Last edited by creative 22; 11-12-2011, 15:46.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by Sampsaa View PostKahta airbagiä olen nyt kokeillut ja kummallakaan ei ole lähtenyt toimimaan. Voisiko airbagin boxissa olla vikaa? Alkaa olemaan ideat lopussa kun airbagin vaihdolla ei lähde valo pois.
Apuja kiiitos!!
Ei se vaihdolla lähde toimimaan vaan bägijärjestelmän vikakoodit vaatii aina nollauksen.
Enkä kyllä IKINÄ lähtis mittailemaan bägiä yleismittarilla. Liittimessähän on yleensä metallinasta mikä yhdistää pinnit kun liitin on irti, nyt mittasit käytännössä silmukan etkä itse bägiä, mutta onneksi näin...- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostEi se vaihdolla lähde toimimaan vaan bägijärjestelmän vikakoodit vaatii aina nollauksen.
Enkä kyllä IKINÄ lähtis mittailemaan bägiä yleismittarilla. Liittimessähän on yleensä metallinasta mikä yhdistää pinnit kun liitin on irti, nyt mittasit käytännössä silmukan etkä itse bägiä, mutta onneksi näin...3 x e39
3 x e46
E61 530d LCi
Comment
-
-
Originally posted by Nikoootus View PostJuu Eli avk:lta ostin tommosen e39(528i) -96 bemarin, perään todella lievästi kolaroitu.. Ja KUULEMMA kolarisa syttyny airbag valo.. Käytin tänää roikas korjaamol ja näytti et kuskin penkin alla ois jotai häikkää, oisko liittimes tai tunnistin matos vikaa?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by Nikoootus View PostJuu eli mistähä tuota kannattas aluksi alkaa kattoo, paukku ei ainakaa oo menny koska vyö pelaa..? Oon aika tietämätön näis asioisF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Nikoootus View PostJuu eli mistähä tuota kannattas aluksi alkaa kattoo, paukku ei ainakaa oo menny koska vyö pelaa..? Oon aika tietämätön näis asioisVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Eli mulla on E39 vm.2000, airbagin valo palanut koko ajan, ja vikakoodia antoi a-pilarin bageille, niin edellinen omistaja ilmeisesti tarvinnut airbageja omaan käyttöön, kun ei ollut noita A-pilareiden (ITS) bageja ollenkaan PRKL!! Löysin jo korvaavat bagit, ja vähä siinä ehdin jo purkailla hanskalokeroa, ja ratin alta verhoiluja yms, vaan melko ahtaalta näyttää.
Onko kukaan vaihtanu noita, minkälainen homma lienee, joutuuko kojelaudan käyttään irti?
Tai saako koodattua pois käytöstä?-E30 325i M-TechII Turbo
-E39 528iA M-Sport
-E46 330i Cabriolet M-Sport Individual
Comment
-
Comment