Mitäs vattua, mikä näiden hinta on? Kun avaan tuon linkin niin näyttää EUR 221,49? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 pyyhkijänsulat
Collapse
X
-
Originally posted by sonikk View PostMitäs vattua, mikä näiden hinta on? Kun avaan tuon linkin niin näyttää EUR 221,49? :think
Vedin sulkien kumiosia keskemmälle, se hieman liikkuu runkoon nähden. Nyt ei enää jää "kuunsirppiä" alareunaan.
Rungottomat sulan runko...
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostItte pistin tälläset sulat kiini lasinvaihdon jälkeen erääseen E39.
Pyyhki muuten helkkarin hyvin.
Tuosta vielä kohtuu hintaan http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-E39-...90671621464%26
Tilasin itselle lisää, mun mielestä parhaat sulat mitä ikinä e39:ssä kokeillut. Yksi pari menee äärimmäisen kriittisen käyttäjän kestotestiin, 200km päivässä kehä3+moottoritie ajoa syksyn kurasateessa.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostSamanlaiset kuin nämä?
Tuosta vielä kohtuu hintaan http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-E39-...90671621464%26
Tilasin itselle lisää, mun mielestä parhaat sulat mitä ikinä e39:ssä kokeillut. Yksi pari menee äärimmäisen kriittisen käyttäjän kestotestiin, 200km päivässä kehä3+moottoritie ajoa syksyn kurasateessa.
Muistakaa sitten putsata niitä sulkia säännöllisesti. Mikään sulka maailmassa ei kestä ikuisesti puhtaana, eli "huoltoa" ne sulatkin vaatii.
Comment
-
-
OT: Tuli ajettu tänä aamuna vaimon autolla vesisateessa. Auton mukana tulleet rungottomat tuulilasinpyyhkimet pyyhkii edelleen hyvin (merkistä ei havaintoa, nähtävästi saksan merkkihuollossa vaihdettu). Huomiota kiinnitti kovahko klonkdahdus aina kun vipperit kävi kääntymässä yläasennossa, mielestäni ääni on voimakkaampi kuin e39 Valeoissa. Lieköhän e60/61:een saatavana "hiljaisia" sulkia tässä mielessä?e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostOT: Tuli ajettu tänä aamuna vaimon autolla vesisateessa. Auton mukana tulleet rungottomat tuulilasinpyyhkimet pyyhkii edelleen hyvin (merkistä ei havaintoa, nähtävästi saksan merkkihuollossa vaihdettu). Huomiota kiinnitti kovahko klonkdahdus aina kun vipperit kävi kääntymässä yläasennossa, mielestäni ääni on voimakkaampi kuin e39 Valeoissa. Lieköhän e60/61:een saatavana "hiljaisia" sulkia tässä mielessä?
Onko autoon vaihdettu vaikka tuulilasi jonka seurauksena pyyhkijän varret on käytetty irti?
Ei kannata aina syyttää ensiksi sulkia.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostSulkien varsissa on myös säätöjä moneen eri suuntaan.
Onko autoon vaihdettu vaikka tuulilasi jonka seurauksena pyyhkijän varret on käytetty irti?
Ei kannata aina syyttää ensiksi sulkia.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTilasin itselle lisää, mun mielestä parhaat sulat mitä ikinä e39:ssä kokeillut.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMitä sitten olet kokeillut? Sateet alkoi ja kuuntelin taas klonksutusta ja narinaa ja taidan kohta vaihtaa alkuperäiset sulat takaisin... Nyt tuo "klonks" kuuluu ylä- ja ala-asennossa molemmista pyyhkijöistä. Pyyhintäjälki kuitenkin on hyvä. Pitää vielä kokeilla ottaa nuo muoviohjurit irti varsien alareunoista.
Mulla on nuo muoviohjurit paikoillaan. Ei narise eikä kitise, pieni naps kuuluu kun vaihtaa suuntaa. Kuuluu kun kumi lärpäke kääntyy, sitä varmaan mahdoton eliminoida.
Raskaankaluston myymälöistä saa pelkkää sulkakumia, siitä voi askarrella vanhaan runkoon. Kestää hyvin.Last edited by Bmw Master; 16-10-2012, 10:00.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKuuluu kun kumi lärpäke kääntyy, sitä varmaan mahdoton eliminoida.
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostKiitos tästä, uutta tietoa minulle, luulin että sulat voi napsauttaa paikoilleen ja mitään säätöjä ei ole tehtävissä. Onko olemassa ohjeitä noista monista säädöistä?
Mitään säätöohjeita en rupea neuvomaan, käännelköön jokainen varret sellaiseen asentoon kun haluaa, kokeilemalla vaan
Mitä noita rungottomia good raineja muutamaan omaan pirssiin olen pistänyt kiini, niin ei niistä kyllä ole kuulunut mitään ääniä missään tilanteissa. Ja pyyhintä jälki on ollut täydellisen hyvä.
Ja saattaahan siihen vaikuttaa myös tuulilasin kunto. Mulla on ollut tapana vaihtaa tuulilasitkin uusiin
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostE92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Mr.Speed
Kesällä ostin uudet boschin sulat ja pyyhkii edelleen hyvin, ja on hiljaiset. Lasinpesunesteenä käytän ainoastaan näitä parempia litkuja, kuten lasolia.
Comment
Comment