Originally posted by Haju69
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by @Biimer View PostKoiranluu menee vaihtoon. Kiitoksia vastauksista.
Eipä hävinnyt kolina koiranluiden vaihdolla:think Mitäs sitä seuraavaksi.. Silmämääräisesti ja käsillä riuhtomalla tukivarsia yms en huomannut missään välystä. Voiko iskarin yläpäästä johtua kolina? Muistelen, että edellinen e36 kolisi kans keulasta ja iskarin yläpään vaihdolla loppu kolina!?
Comment
-
-
Originally posted by @Biimer View PostEipä hävinnyt kolina koiranluiden vaihdolla:think Mitäs sitä seuraavaksi.. Silmämääräisesti ja käsillä riuhtomalla tukivarsia yms en huomannut missään välystä. Voiko iskarin yläpäästä johtua kolina? Muistelen, että edellinen e36 kolisi kans keulasta ja iskarin yläpään vaihdolla loppu kolina!?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Sellaista kyselisin, että riittääkö tässä autossa se 2.8 litran bensakone? Tiedän että ei se 2.8 mikään M5 ole, mutta toimeen tulee ohituksissa ja muissa? Ja kannattaisiko saksasta lähteä hakemaan autoa?BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View PostSellaista kyselisin, että riittääkö tässä autossa se 2.8 litran bensakone? Tiedän että ei se 2.8 mikään M5 ole, mutta toimeen tulee ohituksissa ja muissa? Ja kannattaisiko saksasta lähteä hakemaan autoa?
Riittää varmasti suomen maanteille ja nopeuksille ja minkälainen käyttötarkoitus autolla on riippuu paljon siitä, tosiasiassa tuntuu että voimaa ei koskaan ole riittävästi.Ext. bmw:t
e28 518i -87
e34 518i -92
e39 540ia sedan 7/98
e39 540ia sedan 9/98
e39 540ia tour. 12/98
E34 525i Touring 7/92
Vikakoodien lukua/nollausta.
e39 540 ia sedan 7/96
Comment
-
-
Nyt alkoi femmasta sitten tehostimen pumppu pitämään ääntä, mistähän sais pumpun kohtuullisempaan hintaan kuin Laakkoselta? paikalliset vara-osa liikkeet myyvät ei oota..
Myöskin tihkukytkin alkoi oikuttelemaan, onko tähän jtn tyyppi vikaa vai mitenhän tällästä vikaa kannattaa alkaa tutkimaan? ja pitääkö pyyhkimet jotenkin säätää kun tuntuu, että nousevat hieman liian ylös aina. Kädellä kun vetää niitä hieman alaspäin niin pyyhkäsee lasia, kun tihku on päällä...
KarriE30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Nonnniin, luetellaas nyt läjä ongelmia joita pitäs korjailla tässä ajanmyötä:
Eli kysees -97 E39 sedan
1. Auto lämpeää mielestäni hitaasti. Auton lämmittyä kyllä pysyy kiltisti 92celsiuksessa.
2. Sisälle lämmintä ilmaa saa vasta kun auto on lämmennyt ja siitä vielä menee oma tovinsa. (kiertovesipumppu rikki?), wepastolla kun saa lämmintä sisällekin asti.
3. Pitääkö se ihan etumaisen flektin pyöriä kun ilmastoinnin namiska on pohjassa?, Jos näin niin ei tunnu pyörivän vaikka auto olisi ajettu lämpimäksi.
4. onko sen ilmastoinnin flektin liitin siinä heti vasemmalla puolella edestä katsottuna, Jos näin niin ei tullut kumpaakaan virtaa eikä lähteny flekti pyörimään vaikka tarjosi akusta 12v, Ainuastaan yhdistä tietyistä pinneistä sain 0.2ohmia vastukseks.
5. Ainiin ja lisäykseks Kuljettajan puoleinen pyyhin pitää kauhean naksauksen aina kun se käy siellä korkeimmassa pisteessä josta kääntyy takas alaspäin. kyseinen ääni kuuluu jos lasi ei ole oikeasti kunnolla märkä, esm tihkusateessa pitää kyseistä ääntä. Voi olla etten vaan kunnon sateella kuule sitä naksuntaa.
6. Ainiin ja itse moottorin flektikään ei tunnu pelittävän niinkuin pitäis. pysähtyy sormilla viakka flekti ois lämmin, Viskon vaihto edessä siis.
mmhm, mennään näillä.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Post6. Ainiin ja itse moottorin flektikään ei tunnu pelittävän niinkuin pitäis. pysähtyy sormilla viakka flekti ois lämmin, Viskon vaihto edessä siis.
Mulla visko on humissut volvomaiseen tapaan (eli kuuluu sisälle ovet/lasit kiinni varsin selvästi) vain pari kertaa kun olen seisonut paikaallaan ruuhkassa ja ulkolämpö on ollut välillä +30°C - +40°C. Minusta tuo on hyvä, että humisee kunnolla vain silloin eikä vielä suomalaisissa lämpötiloissa. Mutta onko tämä siis vika vai oikea toiminta?
Originally posted by 205/65-15H View PostItsellä rupesi kuljettajan pyyhin napsumaan kun vaihtui orkkis Valeoksi.Last edited by Petri.Kekkonen; 06-04-2010, 10:50.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEn ole itse testannut koskaan sormella, mutta ihmettelen vain, että miten jäykäksi sen viskon sitten kuuluisi mennä normaalissa suomalaisessa ulkolämpötilassa moottori lämpimäksi ajettuna? Eli kuuluuko sen humista ihan kuuluvasti kun on lämmin moottori ja ulkona +10°C - +20°C lämmintä?
Mulla visko on humissut volvomaiseen tapaan (eli kuuluu sisälle ovet/lasit kiinni varsin selvästi) vain pari kertaa kun olen seisonut paikaallaan ruuhkassa ja ulkolämpö on ollut välillä +30°C - +40°C. Minusta tuo on hyvä, että humisee kunnolla vain silloin eikä vielä suomalaisissa lämpötiloissa. Mutta onko tämä siis vika vai oikea toiminta?
Originally posted by 205/65-15H View PostItsellä rupesi kuljettajan pyyhin napsumaan kun vaihtui orkkis Valeoksi.Last edited by kaikkone; 06-04-2010, 10:37.
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostItsellä rupesi kuljettajan pyyhin napsumaan kun vaihtui orkkis Valeoksi.VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Postwhoot, sit oon ihan puusilmä, muistelin kattoneeni et siin ois boschit :oo, vaihtoon menöö siis kuhan taas sais budgetoitua : PE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment