Originally posted by JCi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by superb View PostKäy merkkiliikkeessä kysymässä sitä vastakappaletta. Melko yleinen tuo versio lukkopultista, eli esim. jollakin kaverilla voi olla se vastakappale bemarinsa työkalulaatikossa.
Eikö noissa pitäisi olla jonkinlainen tunnistusluku jossain? Vai oonko ymmärtänyt ihan väärin?BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Comment
-
-
Originally posted by DriveFast View PostOriginally posted by superb View PostKäy merkkiliikkeessä kysymässä sitä vastakappaletta. Melko yleinen tuo versio lukkopultista, eli esim. jollakin kaverilla voi olla se vastakappale bemarinsa työkalulaatikossa.
Comment
-
-
Originally posted by DriveFast View PostOkei.. Auto on tällä hetkellä ilman minkäänlaisia jäähdyttimiä/nesteitä nosturilla =D Et tuo näyttäminen on vähän työn alla tällä hetkellä..
Eikö noissa pitäisi olla jonkinlainen tunnistusluku jossain? Vai oonko ymmärtänyt ihan väärin?
Minulla oli kans samanlainen ongelma kun tuon nykyisen ostin...ei löytyny avainta. Kävin rengasliikkeessä kysymässä, mutta kun oli alkuperäinen lukkopultti niin mikään sieltä ei käyny. Sit vaan merkkiliikkeeseen ja siellä otettiin pultit auki ja normaalit tilalle. Niissä ei kyl tainnu olla mitään numeroita...siitä sarjan laatikosta katsottiin et mikä avain se oli numeroltaan (niitä on suht monta erillaista).e39 530iA ///M Sport -02
Kawasaki zx10r -07 (vihree tottakai)
ex: e39 528iA touring R.I.P, Volvo 740 GLE -88 (löytyy vielä tallista), Aprilia RSV mille Factory -04 R.I.P, Kawasaki zx-6r -99 ja Suzuki RG125f
Comment
-
-
Olisiko kenelläkään tietoa, mikä vinkuu auton(e39 530d) ulkopuolelle kun virrat lykkää päälle? Ääni kuuluu mielestäni takapäästä. Tarkemmin en osannut kohdistaa ääntä mihinkäänKuulostaa ihan kuin joku jarrut laahais ja semmosta vinkumista. Ääni tullut esiin nyt kylmien aamujen aikana, mutta kyllä näin lämpöisellä iltapäivälläkin vinkui..
Ja tosiaan ääni alkaa heti, kun virrat vain lykkää päälle.Nyk: F82 M4 Yas Marina Blau
Ex: Porsche 911 "GT3RS"
Ex: F10 530d //M-Sport Alpinweiss 3
Ex: E71 X6 40d Titangrau
EX: F07 530d Carbonschwarz
Ex: E60 530D //M-Sport Carbonschwarz
Ex: E65 FL 730d Black Sapphire
Ex: E60 535D //M-Sport Titansilber Individual
Ex: E60 535D //M-Sport Carbonschwarz
Ex: E38 730d Biarritzblau
Ex: E65 730d White
Ex: E39 523 //M-Sport Biarritzblau
Ex: E60 530d //M-Sport Titangrau
Ex: E36 325 Cabriolet Diamantschwarz
Ex: E39 530d //M-Sport Individual Hellrot
Comment
-
-
Originally posted by BMW View Postvoiko olla että kun E39:sistä on virta loppu, ei aukea ovet avamellakaan?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Postauksia siirretty tuonne E39 ostoa harkitsevien topicciin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=124048Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Originally posted by DriveFast View Post
no jos sulla ei ole mahdollisuutta käyttää autoa siellä näytillä että saat sen avaimen ni ite ainaki tekisin niin , että hakkaan joko siihen sopivan kokosen hylsän ympärille ja sillä auki. ja jos ei lähde niin hitsaa siihen joku pultin kanta tai vastaava ja siten pyöräytä auki se. ite kans jouduin noin tekemään viime syksynä ku ei avainta löytyny mistään ja piti talvi renkaat saada alle
Comment
-
-
jee jee jerrykotton.
tuli sit tutkailtua etujarrua hiukan. oisin vaihtanu jarrukilven mutta kah. se kohta mihi rengas loppujenlopuks tulee kiinni oli vielä liian suuri että sais sen pirun kilven vaihettua.
ja jarrulevyn paksuus oli n 2cm O.o.
eli taitaa nekin mennä kohta vaihtoon.
Mites paha homma tuo pyörännapa on irrotella, taitaa joutua irrottaa iskarin?
löytynee jousenpuristimet mallia motonet. sen jälkee ne neljä pulttia irti ja vetää veke?,
mites lyhykäisyydes alapäästä lähtee irti iskari.
Tulisko tuossa rojektissa samalla vaihtaa jotai muuta matskua, jotai pyöränlaakereita?
edit: oisko mitää ideaa hepata migillä noita popniitattuja osia noissa jarrukilvissä?, tuntuu ettei ne niitit pidä mitää :FLast edited by kaikkone; 13-08-2010, 21:32.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Postjee jee jerrykotton.
tuli sit tutkailtua etujarrua hiukan. oisin vaihtanu jarrukilven mutta kah. se kohta mihi rengas loppujenlopuks tulee kiinni oli vielä liian suuri että sais sen pirun kilven vaihettua.
ja jarrulevyn paksuus oli n 2cm O.o.
eli taitaa nekin mennä kohta vaihtoon.
Mites paha homma tuo pyörännapa on irrotella, taitaa joutua irrottaa iskarin?
löytynee jousenpuristimet mallia motonet. sen jälkee ne neljä pulttia irti ja vetää veke?,
mites lyhykäisyydes alapäästä lähtee irti iskari.
Tulisko tuossa rojektissa samalla vaihtaa jotai muuta matskua, jotai pyöränlaakereita?
edit: oisko mitää ideaa hepata migillä noita popniitattuja osia noissa jarrukilvissä?, tuntuu ettei ne niitit pidä mitää :F
Taitaa meinaan olla se navan irrotus tuohon muuhun työhön verrattuna melkonen jobi..."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by tonmppa View Postno jos sulla ei ole mahdollisuutta käyttää autoa siellä näytillä että saat sen avaimen ni ite ainaki tekisin niin , että hakkaan joko siihen sopivan kokosen hylsän ympärille ja sillä auki. ja jos ei lähde niin hitsaa siihen joku pultin kanta tai vastaava ja siten pyöräytä auki se. ite kans jouduin noin tekemään viime syksynä ku ei avainta löytyny mistään ja piti talvi renkaat saada alle
Yllätyin kyl positiivisesti tuon firman toiminnasta ja tuun kyllä varmaan asioimaan tulevaisuudessakin..BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Comment
-
-
noniin, tuli laitettua vm.96 autoon vm.2001 vuoden alcantra sisusta, nyt vain pitää sompailla miten yhdistän vänkärin penkistä ne johdot, koska liittimet eivät käy toisiinsa.
kuskin penkissä oli 2johtoa ja auton liittimessä 2johtoa. ja ne on liitetty jo toisiinsa. elikkä nyt ei ole tuota vänkärinpenkkiä vielä kytketty mitenkään, ja airbägin valo palaa mittaristossa.
5 johtoa menee molemmissa liittimissä. mutta ei varmasti uskalla alkaa kokeilemaan johtoja summassa toisiinsa? pian tulee bägit silmille,nii sitte ei oo kovin hauskaakatson tarvittaessa nuo johtojen värit, jos se helpottais arpomist! auttakaapas olkaas hyvät
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
Comment