Sigun auto kävi tänään koodien luvussa ja ilmoitti oikea etuanturi (ABS) vikaa. Huomenna meinasin käydä ostamassa siihen uuden anturin ja laitella sen paikoilleen. Rupesin kuitekin miettimään että voisko jotenki itte mitata siinä samalla siintä anturin liitoksesta että se vika ei sitten olisi boksissa / johdoissa.
Vaihda anturien paikkoja vasemmalta oikeelle ja lue koodit uudestaan, jos antaa uudestaan samasta paikasta niin boksi tai johdotus siitä väliltä. Nuin ite varmistin boksi vian.
E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88
Soita, kl-osiin ja kysy.. Paha niitteen kuvauksista yleensä mitään on sanoa.. Ite oon hoitanu kaikki tilaukset puhelimitse ja hienosti on toiminut...
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Sigun auto kävi tänään koodien luvussa ja ilmoitti oikea etuanturi (ABS) vikaa. Huomenna meinasin käydä ostamassa siihen uuden anturin ja laitella sen paikoilleen. Rupesin kuitekin miettimään että voisko jotenki itte mitata siinä samalla siintä anturin liitoksesta että se vika ei sitten olisi boksissa / johdoissa.
Palaako mittaristossa ABS -merkkivalo? Vai antaako vaan koodina?
Kokeile ottaa anturi irti (lähtee helposti, rengas pois ja kaksi kuusiokolopulttia), putsaa anturin pinta ja laita takaisin. Itsellä oli noin pienestä kiinni ABS valon palaminen... Paskakerroksen takia ei saanut signaalia.
Meinaatko siis, että oven sisältä mekanismit jäässä? Rimpuilin äsken takapenkille ja yritin runnoa kumpaakin ovea auki mutta ei mihinkään
Jep, joskus jäin auton sisään lukkojen taakse, kun oli kovat pakkaset. Tai no kuskinovi ei mennyt lukkoon enkä jaksanut pidellä kädellä, joten heitin ajon ajaksi sisältä ovet lukkoon. No enpä sitten päässyt ulos takaovista, mutta apparin puolelta pääsi, mutta sekään ei mennyt lukkoon. Paukuttelin ovia ja laitoin crc:tä, niin sainkin molemmat etuovet lukkoon. Yllätys oli suuri, kun auto lämpes hiukan enemmän, niin kesken ajon aukes takaovi vieläpä risteyksessä käännyttäessä (ulommainen)... Onneks ei ollu toisella kaistalla autoa, muuten olis kolissu. Eli muistakaa, kun availette, niin laittakaa turvavyöt vaikka lukitsemaan oven.
Aseöljyä suihkin jokaiseen lukkoon ja bensaluukkuun, niin ei minkäänlaista ongelmaa ole esiintynyt. Erilaisia "lukkorasvoja" tuli laitettua, mutta ne eivät auttaneet mitään.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Iskunvaimentimet pitäisi vaihtaa ja varasin monroe reflexit kun oli tarjouksessa mutta nyt jälkeenpäin mietin että oliskohan sittenki pitäny ottaa se sachs? Kun vielä vois perua. Vai mitä muita suosittelette? Onko kokemuksia nuista reflexeistä millaiset ovat? Auto on 528i vakio alustalla ja täällä meillä päin on tiet talvisin tosi huonosti aurattu niin en haluaisi ainakaa mitään hirveän pintakovia. Enkä laita tuohon kakkosautoon mitään hirveän kalliitakaan.
Vastaan nyt itse omaan kysymykseen Eli nyt on Monroe reflexit joka nurkassa ja mitä tuosta hallilta kotia ajoin nii ihan hyviltä vaikuttaa, yhtä mukavat kun vakioiskaritkin suosittelen kyllä kaikille joilla on vaihto edessä ja haluaa samantyyppiset kun vakioiskarit. Ei ollu ees kallit ,4kpl iskareita + pohjaanlyöntikumit+ suojakumit 400e.
Jompikumpi akseliston korkeusanturi irti tai rikki?
Molemmat anturit kyllä kiinni, miten nuo voi testata? Valot kun laittaa päälle, niin menee ylös alas, niin kuin pitääkin. Otin ex:stä nuo valot ja siinä näytti valot oikein, mutta tuohon uuten kiesiin kun laitto, niin näytti parin metrin päähään.
Comment