Tosta GPS:sistä tulikin mieleen. Kestääkö teillä tolkuttoman pitkään ennen kuin uskaltaa navia käynnistää? Jos ite käynnistän sen ennen kuin n. 15 min kulunut auton käynnistämisestä niin ruutuun jää vain tuo "Please wait" teksti eikä GPS:ssää saa enää käyntiin ennen kuin auto on käyny virrattomana. Navi CD:nä jonkun ite polttelema versio, yritin sitäkin kopioida toiselle levylle mutta ne ei toiminu enää ollenkaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ÖÖ. View PostTosta GPS:sistä tulikin mieleen. Kestääkö teillä tolkuttoman pitkään ennen kuin uskaltaa navia käynnistää? Jos ite käynnistän sen ennen kuin n. 15 min kulunut auton käynnistämisestä niin ruutuun jää vain tuo "Please wait" teksti eikä GPS:ssää saa enää käyntiin ennen kuin auto on käyny virrattomana. Navi CD:nä jonkun ite polttelema versio, yritin sitäkin kopioida toiselle levylle mutta ne ei toiminu enää ollenkaan.
Vahva veikkaus on tuo levy, itsellä tekee satunnaisesti tuota, ja levyä kun käyttää navista ulkona niin johan toimii taas.
Lataile netinsyövereistä varmuuskopio ja polta _hitaimmalla_ tavalla se levy... Sitten uutta yritystä
Niin ja itsellä autonkäynnistyksestä ~30s - 1min niin koko navi on toimintakykyinen, kyseessä siis MK2 + 16:9 ruutu.
Comment
-
-
Tietäiskö joku että millain toi jäähdytysnesteen lämpöanturi toimii, eli käykö vanhemmasta mittaristosta lämpömittari uudempaan? Mulla siis 523iA E39 -96.
Ei viittis ihan uutta mittaristoo hommata ko kaikki muuten toimii.
Eikä myöskään huvittaisi ettiä paikkaa motonettiläisen anturille...:think
-Vastaus löyty-
________________________
Ostetaan jäähdytysnesteen lämpömittari E39...
523iA E39
Ex:ät on Ex:iä nyt on hyvä...Last edited by protoni74; 06-05-2010, 20:23.
Comment
-
-
Originally posted by Gizmo View PostKävin tuossa kattomassa yhtä 523 bemaria manuaali lootalla kannattaako huolestua hiukan kosteasta moottorin etupäästä, kostein kohta oli vänkärin puolella?
Auto pitäs saada ostettua parin päivän sisään...
Comment
-
-
Originally posted by Gizmo View PostOnko kyseisen auton omistajilla näkyvissä pientä öljyvuotoa tuolla alueella?
Auto pitäs saada ostettua parin päivän sisään...
Jos se tulee muualta, kuin kopan ja kannen välistä, jättäisin itse ostamatta...
Eli kerro tarkemmin mistä se vuotaa, niin arvuutellaan sitten lisää.
Comment
-
-
Originally posted by Risto113 View PostVenttiilikopan välistä vuotaminen on yleistä, tiiviste on pari kymppiä ja vaihto super helppoa!
Jos se tulee muualta, kuin kopan ja kannen välistä, jättäisin itse ostamatta...
Eli kerro tarkemmin mistä se vuotaa, niin arvuutellaan sitten lisää.
Pitää huomenna vilkaista tarkemmin tuo kyseinen peli vuoto ei ole isoa vaan voi sanoa että kostea.
Comment
-
-
eipä se nyt ihan normaalia ole, että öljypohjan välistä öljyä tippasee. ei ainakaan omassa autossa tippase yhtään öljyä.:think-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Originally posted by Gizmo View PostMyyjä sanoi että tuo öljyvuoto on koneen tyyppivika öljypohjan tiiviste hikoilee, koska kone on kallellaan juuri tuolle kyljelle nyt kaipaisin lähinnä kokemuksia muilta tuosta samasta asiasta, jokseenkin kuulostaa järkevälle... Hitto ko ei ole näiden kanssa paininut.
M50 koneessa tuo yleisin vuotokohde on venttiilikopan tiiviste ja se vuotaa juuri sinne apparin puolelle. Moottorin etupäässä on sitten se nokka-akseleiden hammaspyörien etulevy/vanosin koppa joka tuntuu hikoilevan mekein joka vehkeessä.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Joo nimen omaan myyjä väitti kiven kovaa että auto ei merkkaa jälkeensä ja rehellisesti tuumasi että kuluttaa 10tkm ajalla vajaan litran öljyä. Tuntuisi olevan reilun oloinen kaveri ja ennekaikkea korosti että tuo on tyyppivika/ominaisuus että on tuolta kohtaa kostea, mulla on vaan niin hankala arvioida tilannetta kuin ex-autojen konetilat on ollu 8v ihan rutikuivat.Last edited by Gizmo; 07-05-2010, 13:39.
Comment
-
-
Originally posted by Gizmo View PostJoo nimen omaan myyjä väitti kiven kovaa että auto ei merkkaa jälkeensä ja rehellisesti tuumasi että kuluttaa 10tkm ajalla vajaan litran öljyä. Tuntuisi olevan reilun oloinen kaveri ja ennekaikkea korosti että tuo on tyyppivika/ominaisuus että on tuolta kohtaa kostea, mulla on vaan niin hankala arvioida tilannetta kuin ex-autojen konetilat on ollu 8v ihan rutikuivat.
Kunhan ei ole vuotoa kannen välistä (ei todellakaan yleistä), kaikki ok.
Katso sähkölaitteiden toiminta (airbag, ABS jne...) ja alusta ettei kolise tai vetele ajossa(puslat&nivelet jne.), niihin ne eurot menee jos menee...
Comment
-
-
Morjesta
Olisko kellään ideoita että mikä poltaa airbägin sulakkeen no.40?
Tuossa ei palanu sillon ostaessa bägin valo, vika löyty tuosta sulakkeesta ja nollauksen jälkeen pelasi monta kuukautta oikein, kunnes nyt sitten kun käytin autoa leimalla niin eipäs syttyny bägin valo enää, ja sulakehan sieltä oli taas kärynny.
Ja auto on siis 530d touring vm-00E61 520d - 08
Ex bemarit=E38 740ia, E39 530da touring, E39 530da sedan, E36 325tds touring, E39 528i touring, E36 320i, E39 530d Touring, E34 530i, E34 535i, E30 325i touring, E23 728
Comment
-
-
Originally posted by Haaveilija View PostMorjesta
Olisko kellään ideoita että mikä poltaa airbägin sulakkeen no.40?
Tuossa ei palanu sillon ostaessa bägin valo, vika löyty tuosta sulakkeesta ja nollauksen jälkeen pelasi monta kuukautta oikein, kunnes nyt sitten kun käytin autoa leimalla niin eipäs syttyny bägin valo enää, ja sulakehan sieltä oli taas kärynny.
Ja auto on siis 530d touring vm-00Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment