Minkälaista rengastusta kannattaa laittaa 8,5x19 et 20 vanteelle. Tarkotus ois pikkusen madaltaa autoa jossain vaiheessa.. taaksekkaan tuskin kannattaa mitään kovin leveetä kumia laittaa tuolle vanteelle?
minkälaista rengastusta kannattaa laittaa 8,5x19 et 20 vanteelle. Tarkotus ois pikkusen madaltaa autoa jossain vaiheessa.. Taaksekkaan tuskin kannattaa mitään kovin leveetä kumia laittaa tuolle vanteelle?
235/35/19
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Tere. Vanteet (19" 8,5" et 15 ja 9,5 et 20) on nyt hommattu ja renkaat pitäis hommata...Taidanpa päätyä noihin Nankangeihin ja koossa 235/35 ja 275/30, pitäis ilmeisesti pyöriä alla aika kivuttomasti..? :think Mitentäs kun tuolla rengas-onlinessa löytyy ko. renkaille kuormitusluokaa 91 eteen se taitaa riittää, mut taakse on vaan 92, riittääköhän se??
Sitten olen täällä lueskennellu että kandee käyttää nelipyöräsuuntauksessa ja olla erityisen tarkka cambereiden kanssa, mistäs helwetistä mä tiedän mitä niiden pitäisi olla?? Pitääkö vaan luottaa että rengasliike osaa hommansa, jos näin, niin onko jengillä joku hyvä paja vinkata..?
Tere. Vanteet (19" 8,5" et 15 ja 9,5 et 20) on nyt hommattu ja renkaat pitäis hommata...Taidanpa päätyä noihin Nankangeihin ja koossa 235/35 ja 275/30, pitäis ilmeisesti pyöriä alla aika kivuttomasti..? :think Mitentäs kun tuolla rengas-onlinessa löytyy ko. renkaille kuormitusluokaa 91 eteen se taitaa riittää, mut taakse on vaan 92, riittääköhän se??
Sitten olen täällä lueskennellu että kandee käyttää nelipyöräsuuntauksessa ja olla erityisen tarkka cambereiden kanssa, mistäs helwetistä mä tiedän mitä niiden pitäisi olla?? Pitääkö vaan luottaa että rengasliike osaa hommansa, jos näin, niin onko jengillä joku hyvä paja vinkata..?
takana ei välttämättä pyöri raapimatta. kannattaa ehkä miettiä myös 265/30 vaihtoehtoa, jos raapimiset pelottaa.
takana ei välttämättä pyöri raapimatta. kannattaa ehkä miettiä myös 265/30 vaihtoehtoa, jos raapimiset pelottaa.
Ok, ei tosiaan jaksais alkaa mankeloimaan. Ton laskurin mukaan toi 275/30 ois vaan aikast optimaalinen koko, mut ei kai sillä käytössä niin väliä vaikka karvan pienemmäks menee??
Tere. Vanteet (19" 8,5" et 15 ja 9,5 et 20) on nyt hommattu ja renkaat pitäis hommata...Taidanpa päätyä noihin Nankangeihin ja koossa 235/35 ja 275/30, pitäis ilmeisesti pyöriä alla aika kivuttomasti..? :think Mitentäs kun tuolla rengas-onlinessa löytyy ko. renkaille kuormitusluokaa 91 eteen se taitaa riittää, mut taakse on vaan 92, riittääköhän se??
Sitten olen täällä lueskennellu että kandee käyttää nelipyöräsuuntauksessa ja olla erityisen tarkka cambereiden kanssa, mistäs helwetistä mä tiedän mitä niiden pitäisi olla?? Pitääkö vaan luottaa että rengasliike osaa hommansa, jos näin, niin onko jengillä joku hyvä paja vinkata..?
Takana saisi olla ET 22-25 että pyörisi raapimatta tuolla 275 kumilla mutta ei tuota nyt paljoa tarvitse mankeloida jos napsii kiinni. Itsellä(m-sport alusta) taisi olla ET 15 noilla 275:lla ja jossain oikein kovassa kanttailussa hipaisi kaareen kiiinni :think
Ja ehkä miettisin vielä noita kumeja, eivät ole hiljaisimmat ainakaan kuluneena
Takana saisi olla ET 22-25 että pyörisi raapimatta tuolla 275 kumilla mutta ei tuota nyt paljoa tarvitse mankeloida jos napsii kiinni. Itsellä(m-sport alusta) taisi olla ET 15 noilla 275:lla ja jossain oikein kovassa kanttailussa hipaisi kaareen kiiinni :think
Ja ehkä miettisin vielä noita kumeja, eivät ole hiljaisimmat ainakaan kuluneena
Taidan tosiaan varuiks tipauttaa koon tohon 265 ja siinä näytti kuormitusluokkakin nousta 93:een, joten sen pitäis riittää.
Kiitokset linkistä, sinne kahlailemaan!
Siis WTF..Eiks noin nankangit nimeenomaan pitäis olla kohtuu hiljaset ja vetelemättömät (siis omassa hintaluokassaan), ainakin ku oon seuraillu tota halppiskumi-topicia??
Taidan tosiaan varuiks tipauttaa koon tohon 265 ja siinä näytti kuormitusluokkakin nousta 93:een, joten sen pitäis riittää.
Kiitokset linkistä, sinne kahlailemaan!
Siis WTF..Eiks noin nankangit nimeenomaan pitäis olla kohtuu hiljaset ja vetelemättömät (siis omassa hintaluokassaan), ainakin ku oon seuraillu tota halppiskumi-topicia??
Se 275:kin menee kunhan vanteen et on kuten nixu jo sanoi, et22-25.
Pienestä se on kiinni NS2:lla tuolla et20:kin, eli mihinkään kovin isoihin mankelointeihin ei tarvitse ryhtyä.
Nankang NS2 ei suinkaan ole vetelemätön pelkästään hintaluokassaan, vaan ihan yleisesti ottaenkin siellä vähiten...jos ollenkaan uria tuntevien joukossa.
Se 275:kin menee kunhan vanteen et on kuten nixu jo sanoi, et22-25.
Pienestä se on kiinni NS2:lla tuolla et20:kin, eli mihinkään kovin isoihin mankelointeihin ei tarvitse ryhtyä.
Nankang NS2 ei suinkaan ole vetelemätön pelkästään hintaluokassaan, vaan ihan yleisesti ottaenkin siellä vähiten...jos ollenkaan uria tuntevien joukossa.
Kiitokset tästä, meinas mennä jo pasmat sekaisin, ku olin tosiaan lueskennellu mm. teikäläisen kommentteja ko. renkaasta ja olinkin jo päätynyt siihen! Ei viittis viedä mankeloitavaksi, eikä oikeen viittis kokeilla onnea mahtuuko se 275 pyörimään. Eikös tuo 265 oo ihan pätevä koko (ajatellen laatikon toimuvuutta yms.), vai..? Meinaan tänään pitäis tilaus laittaa meneen...
Niin ja mites noi nixu:n mainitsema renkaan äänekkyys..?
Kiitokset tästä, meinas mennä jo pasmat sekaisin, ku olin tosiaan lueskennellu mm. teikäläisen kommentteja ko. renkaasta ja olinkin jo päätynyt siihen! Ei viittis viedä mankeloitavaksi, eikä oikeen viittis kokeilla onnea mahtuuko se 275 pyörimään. Eikös tuo 265 oo ihan pätevä koko (ajatellen laatikon toimuvuutta yms.), vai..? Meinaan tänään pitäis tilaus laittaa meneen...
Niin ja mites noi nixu:n mainitsema renkaan äänekkyys..?
Tuossa minun Msportissa on renkaina 235/35-19 ja 265/30-19, vanteet on 8,5" et 20 / 9,5" et20+7mm spaceri (onkos se nyt sit et13)...niin ei ainakaan tuolla vakioalustalla ole ottanu kiinni, ja laatikko on toiminu ihan samalla tavalla kun talvirenkailla 225/55-16.
Pitäis vielä kokeilla isommalla kuormalla, et ottaako kiinni...mutta tuskin ottaa kun ei ole vielä sitä kurveissa tai isommissa niiauksissa tehny.
Edit: Nonni...tänään todettu, että kiinni ottaa ***kele. Spacerit mäkeen ja sorvauttamaan soviterenkaat, eiköhän tuolla et20:llä lopu kiinni ottamiset. Aika jännä kun edellisessä toukassa ei renkaat ottanu kiinni.
Olisi tuossa yhdet vanteet tiedossa joissa olisi renkaina 235/40/18 ja 255/35/18. Tuleekos tuosta takarenkaasta ongelmia tuon liukulaatikon kanssa kun oikee kokohan olisi 265/35/18?
Itellä meni alle eteen 235-35-r19 8,5" et15 Nexen N6000 ja taakse 265-30-r19 9,5" et20 Nexen N3000. Madallukset; edessä navasta kaareen 320mm(coiloverit) ja takana 335mm(ilmapussit). Hyvin pyörii eikä raavi mistään. Vanteina M-Parallel style 37. Ja passaa tuohon titansilberiin helevetin hyvin.
Last edited by Mad_Mike; 21-04-2011, 21:07.
Reason: lukihärö
Comment