Jep, no jos korkeudensäätö ei häiriinny niin renkaat tilaukseen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rios View PostJep, no jos korkeudensäätö ei häiriinny niin renkaat tilaukseen
no miten ihmeessä renkaat voisi edes korkeudensäätöön vaikuttaa
Comment
-
-
Minkälaista rengastusta kannattaa laittaa 8,5x19 et 20 vanteelle. Tarkotus ois pikkusen madaltaa autoa jossain vaiheessa.. taaksekkaan tuskin kannattaa mitään kovin leveetä kumia laittaa tuolle vanteelle?Chevrolet captiva -07
ex. e91 320d touring -06
ex. e39 530da touring "m-sport" -99
ex. e36 325i sedan -91
ex. e30 318i coupe "m-look" -88
Comment
-
-
Originally posted by js^ View Postminkälaista rengastusta kannattaa laittaa 8,5x19 et 20 vanteelle. Tarkotus ois pikkusen madaltaa autoa jossain vaiheessa.. Taaksekkaan tuskin kannattaa mitään kovin leveetä kumia laittaa tuolle vanteelle?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Tere. Vanteet (19" 8,5" et 15 ja 9,5 et 20) on nyt hommattu ja renkaat pitäis hommata...Taidanpa päätyä noihin Nankangeihin ja koossa 235/35 ja 275/30, pitäis ilmeisesti pyöriä alla aika kivuttomasti..? :think Mitentäs kun tuolla rengas-onlinessa löytyy ko. renkaille kuormitusluokaa 91 eteen se taitaa riittää, mut taakse on vaan 92, riittääköhän se??
Sitten olen täällä lueskennellu että kandee käyttää nelipyöräsuuntauksessa ja olla erityisen tarkka cambereiden kanssa, mistäs helwetistä mä tiedän mitä niiden pitäisi olla?? Pitääkö vaan luottaa että rengasliike osaa hommansa, jos näin, niin onko jengillä joku hyvä paja vinkata..?"530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostTere. Vanteet (19" 8,5" et 15 ja 9,5 et 20) on nyt hommattu ja renkaat pitäis hommata...Taidanpa päätyä noihin Nankangeihin ja koossa 235/35 ja 275/30, pitäis ilmeisesti pyöriä alla aika kivuttomasti..? :think Mitentäs kun tuolla rengas-onlinessa löytyy ko. renkaille kuormitusluokaa 91 eteen se taitaa riittää, mut taakse on vaan 92, riittääköhän se??
Sitten olen täällä lueskennellu että kandee käyttää nelipyöräsuuntauksessa ja olla erityisen tarkka cambereiden kanssa, mistäs helwetistä mä tiedän mitä niiden pitäisi olla?? Pitääkö vaan luottaa että rengasliike osaa hommansa, jos näin, niin onko jengillä joku hyvä paja vinkata..?
takana ei välttämättä pyöri raapimatta. kannattaa ehkä miettiä myös 265/30 vaihtoehtoa, jos raapimiset pelottaa.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Posttakana ei välttämättä pyöri raapimatta. kannattaa ehkä miettiä myös 265/30 vaihtoehtoa, jos raapimiset pelottaa."530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostTere. Vanteet (19" 8,5" et 15 ja 9,5 et 20) on nyt hommattu ja renkaat pitäis hommata...Taidanpa päätyä noihin Nankangeihin ja koossa 235/35 ja 275/30, pitäis ilmeisesti pyöriä alla aika kivuttomasti..? :think Mitentäs kun tuolla rengas-onlinessa löytyy ko. renkaille kuormitusluokaa 91 eteen se taitaa riittää, mut taakse on vaan 92, riittääköhän se??
Sitten olen täällä lueskennellu että kandee käyttää nelipyöräsuuntauksessa ja olla erityisen tarkka cambereiden kanssa, mistäs helwetistä mä tiedän mitä niiden pitäisi olla?? Pitääkö vaan luottaa että rengasliike osaa hommansa, jos näin, niin onko jengillä joku hyvä paja vinkata..?
Ja ehkä miettisin vielä noita kumeja, eivät ole hiljaisimmat ainakaan kuluneena
Suuntauksesta on sitten oma topic:
E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostTakana saisi olla ET 22-25 että pyörisi raapimatta tuolla 275 kumilla mutta ei tuota nyt paljoa tarvitse mankeloida jos napsii kiinni. Itsellä(m-sport alusta) taisi olla ET 15 noilla 275:lla ja jossain oikein kovassa kanttailussa hipaisi kaareen kiiinni :think
Ja ehkä miettisin vielä noita kumeja, eivät ole hiljaisimmat ainakaan kuluneena
Suuntauksesta on sitten oma topic:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=34665
Kiitokset linkistä, sinne kahlailemaan!
Siis WTF..Eiks noin nankangit nimeenomaan pitäis olla kohtuu hiljaset ja vetelemättömät (siis omassa hintaluokassaan), ainakin ku oon seuraillu tota halppiskumi-topicia??"530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostTaidan tosiaan varuiks tipauttaa koon tohon 265 ja siinä näytti kuormitusluokkakin nousta 93:een, joten sen pitäis riittää.
Kiitokset linkistä, sinne kahlailemaan!
Siis WTF..Eiks noin nankangit nimeenomaan pitäis olla kohtuu hiljaset ja vetelemättömät (siis omassa hintaluokassaan), ainakin ku oon seuraillu tota halppiskumi-topicia??
Pienestä se on kiinni NS2:lla tuolla et20:kin, eli mihinkään kovin isoihin mankelointeihin ei tarvitse ryhtyä.
Nankang NS2 ei suinkaan ole vetelemätön pelkästään hintaluokassaan, vaan ihan yleisesti ottaenkin siellä vähiten...jos ollenkaan uria tuntevien joukossa.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostSe 275:kin menee kunhan vanteen et on kuten nixu jo sanoi, et22-25.
Pienestä se on kiinni NS2:lla tuolla et20:kin, eli mihinkään kovin isoihin mankelointeihin ei tarvitse ryhtyä.
Nankang NS2 ei suinkaan ole vetelemätön pelkästään hintaluokassaan, vaan ihan yleisesti ottaenkin siellä vähiten...jos ollenkaan uria tuntevien joukossa.
Niin ja mites noi nixu:n mainitsema renkaan äänekkyys..?"530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostKiitokset tästä, meinas mennä jo pasmat sekaisin, ku olin tosiaan lueskennellu mm. teikäläisen kommentteja ko. renkaasta ja olinkin jo päätynyt siihen! Ei viittis viedä mankeloitavaksi, eikä oikeen viittis kokeilla onnea mahtuuko se 275 pyörimään. Eikös tuo 265 oo ihan pätevä koko (ajatellen laatikon toimuvuutta yms.), vai..? Meinaan tänään pitäis tilaus laittaa meneen...
Niin ja mites noi nixu:n mainitsema renkaan äänekkyys..?
Pitäis vielä kokeilla isommalla kuormalla, et ottaako kiinni...mutta tuskin ottaa kun ei ole vielä sitä kurveissa tai isommissa niiauksissa tehny.
Edit: Nonni...tänään todettu, että kiinni ottaa ***kele. Spacerit mäkeen ja sorvauttamaan soviterenkaat, eiköhän tuolla et20:llä lopu kiinni ottamiset. Aika jännä kun edellisessä toukassa ei renkaat ottanu kiinni.Last edited by ApriliaMan; 18-04-2011, 20:26.e39 530iA ///M Sport -02
Kawasaki zx10r -07 (vihree tottakai )
ex: e39 528iA touring R.I.P, Volvo 740 GLE -88 (löytyy vielä tallista), Aprilia RSV mille Factory -04 R.I.P, Kawasaki zx-6r -99 ja Suzuki RG125f
Comment
-
-
Itellä meni alle eteen 235-35-r19 8,5" et15 Nexen N6000 ja taakse 265-30-r19 9,5" et20 Nexen N3000. Madallukset; edessä navasta kaareen 320mm(coiloverit) ja takana 335mm(ilmapussit). Hyvin pyörii eikä raavi mistään. Vanteina M-Parallel style 37. Ja passaa tuohon titansilberiin helevetin hyvin.530XD LCI M-Sport
ex E39 530iA M-Sport
ex E39 530dAT
Comment
-
Comment