Ei ne ainakaan uusilla powerflexeillä kauaa enää kestä, ne nivelpäät siis.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 - powerflex puslat
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostJa enemmänkin ihmetyttää onko pallonivelet vielä alkuperäiset noilla kilometreillä muka?Todella "kevyessä" ajossa täytynyt olla?
BMW 530d -01
Comment
-
-
Originally posted by Jokinen74 View PostKyllä koko tangot nivelineen oli alkuperäiset... Voin sanoa, ettei todellakaan ole ollut kevyessä ajossa, viimeiset 5 vuotta ainakin soratieajoa tullut todella huonokuntoisillakin teillä ja hiljaa ja varovasti en ole oppinut vielä monttuihin ajamaan...
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostReilu satatuhatta ainakin...
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostTarkoitan jos vanhaan paljon ajettuun tukivarteen asentaa missä hela ollut paskana jo tovin.
Hyvin tuntuu kestävän vanhoissa varsissakin...
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostNiin mutta e39 topic...
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Posthttp://www.harrisonmotorsports.com/a...-aluminum.html Oliskohan nuo vielä vähän tukevammat
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostLaitoin sitten Powerflexit reaktiotankoihin...
Epätasaisella jäisellä pinnalla, esim. risteysalueilla joissa on "pyykkilautaa" tms, on etupää todella kova ja epätasaisuudet tuntuu paukuttavan suoraa runkoon. Kuulostaa ja tuntuu niin pahalta, ettei alusta tuollaista kauan voi kestää. Kuitenkin esim. rautatiekiskojen ja sillansaumojen ylitys menee varsin hyvin (kuuluu vaan "tump" edestä ja takaa) , en tajua miksi jotkut epätasaisuudet tulee läpi ja jotkut ei.
Sulalla asfaltilla nastarenkaiden kumina/jyrinä kuuluu edestä kovempaa kuin ennen. Lisäksi etupäästä kuuluu toiselta puolelta vikinää joissain tilanteissa (ratti hiukan vinossa ja kuoppia tiessä).
Tilasin nyt Meyle HD -puslat. Taattua Meyle-laatua, joten ehkä ne tuurilla yhden kesän kestää...
Comment
-
Comment