Ei taida e39 saada sivutuuliherkkyyttä kokonaan pois millään. Jonkinlainen ominaisuus se on.
E39 - powerflex puslat
Collapse
X
-
Originally posted by Antsah View PostEi taida e39 saada sivutuuliherkkyyttä kokonaan pois millään. Jonkinlainen ominaisuus se on.sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Tuntuis, että alkanut vähän natisemaan nuo reaktiotankojen powerflexit, vaikka ruuttasin sen pikkupussin lisäksi aika reilusti kuparitahnaa about joka väliin. Mistä välistä se natina helpoiten noissa tulee, eli minne pitäs laittaa lisää rasvaa? Ei silti yhtään kaduta noiden laitto, sen verran parempi ohjauksesta tuli.
Edit. Ei ole tänä keväänä enää natissut.Last edited by Bomb5; 01-05-2013, 21:53.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Tuli tuossa viime viikolla postissa nuo Powerflexit reaktiotankoihin ja pitäisi alkaa talkoisiin lähiaikoina.
Mikä olisi paras taktiikka vaihtaa nuo puslat reaktiotankoihin e39 530D vm. -01 malliin? Tarkoitus olisi vaihtaa puslat reaktiotanko paikoillaan nivelen päästä, liekkö kotikonstein mahdollista? Jonkunlainen ulosvetäjä + holkki yhdistelmä olisi tarkoitus askarrella.VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
-
Originally posted by miccou View PostTuli tuossa viime viikolla postissa nuo Powerflexit reaktiotankoihin ja pitäisi alkaa talkoisiin lähiaikoina.
Mikä olisi paras taktiikka vaihtaa nuo puslat reaktiotankoihin e39 530D vm. -01 malliin? Tarkoitus olisi vaihtaa puslat reaktiotanko paikoillaan nivelen päästä, liekkö kotikonstein mahdollista? Jonkunlainen ulosvetäjä + holkki yhdistelmä olisi tarkoitus askarrella.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostPoraa reikä vanhaan puslaa ja paineilma sahalla kehä halki. Ulosvetäjällä ei välttämättä tule ulos.
Kiitoksia!VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
-
Originally posted by miccou View PostJeps, löysinkin tuossa yhden toisen ketjun aiheesta ja taitaa tuo pora + saha olla paras keino paikoillaan tehden.
Kiitoksia!
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKomento takaisin. Tänään juuri omaani vaihdatin. Jos on hyvä ulosvetäjä, tai tässä tapauksessa ulostyöntäjä niin ilman muuta sellaisella. Todella nopeasti ja kätevästi lähti vanhat. Sahaamisessa on aika homma kun tuo puslan metallikehä on niin leveä.VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMinä en käyttänyt mitään, mutta asentaja käytti holkkia joka juuri mahtui tukivarren reiästä läpi.
Comment
-
-
Originally posted by Tome View Postite kun paikallaan vaihdoin niin tavallisella kukko-ulosvetäjällä ei irronnu, sit kävin lainaan samanlaisen mutta hydraulisen niin sit vasta lähti pusla liikkeelle.Oli kyllä tiukassa. Ja on niin sitkeetä se kumi että ihan perseestä porailla tai yrittää leikata. Jos ei muuten onnistu niin irti koko tukivarsi ja käy jossain pajalla prässissä ja samalla uudet puslat paikalleen niin ei tarvii taistella.
Tämäntyylinen hydraulinen se oli, muistaakseni VATA.
Comment
-
-
Täällä kun puhutaan kerta muistakin puslista niin kysytään samantien millä helvetin ilveellä bensakutoskolmeysin kallistuksenvakaajan vasen runkopusla muka saadaan vaihdettua??
Vääntelin jonkin aikaa puslaa ympäröivää pellin palaa ja availin sen pari ruuvia mutta totesin etten mitenkään pääse käsiksi puslan pannan takimmaiseen pulttiin.
Pitäsköhän auto saada kenties korkeammalle kuin vaan matalat pukit? Luulin että toi on ihan parin minuutin homma vaihtaa noi
Comment
-
-
Originally posted by Lefis View PostTäällä kun puhutaan kerta muistakin puslista niin kysytään samantien millä helvetin ilveellä bensakutoskolmeysin kallistuksenvakaajan vasen runkopusla muka saadaan vaihdettua??
Vääntelin jonkin aikaa puslaa ympäröivää pellin palaa ja availin sen pari ruuvia mutta totesin etten mitenkään pääse käsiksi puslan pannan takimmaiseen pulttiin.
Pitäsköhän auto saada kenties korkeammalle kuin vaan matalat pukit? Luulin että toi on ihan parin minuutin homma vaihtaa noi
Eteen vai taakse? Ei taas auta asiaa mutta 8-koneiseen vaihtuu ainakin eteen noin kahdessa minuutissa pukeille ajon jälkeen
Comment
-
-
Originally posted by Lefis View PostTäällä kun puhutaan kerta muistakin puslista niin kysytään samantien millä helvetin ilveellä bensakutoskolmeysin kallistuksenvakaajan vasen runkopusla muka saadaan vaihdettua??
Vääntelin jonkin aikaa puslaa ympäröivää pellin palaa ja availin sen pari ruuvia mutta totesin etten mitenkään pääse käsiksi puslan pannan takimmaiseen pulttiin.
Pitäsköhän auto saada kenties korkeammalle kuin vaan matalat pukit? Luulin että toi on ihan parin minuutin homma vaihtaa noi
Comment
-
-
Originally posted by Lefis View PostTäällä kun puhutaan kerta muistakin puslista niin kysytään samantien millä helvetin ilveellä bensakutoskolmeysin kallistuksenvakaajan vasen runkopusla muka saadaan vaihdettua??
Vääntelin jonkin aikaa puslaa ympäröivää pellin palaa ja availin sen pari ruuvia mutta totesin etten mitenkään pääse käsiksi puslan pannan takimmaiseen pulttiin.
Pitäsköhän auto saada kenties korkeammalle kuin vaan matalat pukit? Luulin että toi on ihan parin minuutin homma vaihtaa noiVW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
Comment