Originally posted by finnbiker
View Post
E39 - powerflex puslat
Collapse
X
-
Saaha. http://www.nexternal.com/powerflex/images/e39.gif Tosin ei kovin kattavasti.
-
E39:ssä ei ole tuollaisia puslia/kolmiotukivarsia etupäässä.Originally posted by NokiLeka View PostNäin siis takapäässä. Etupäässä ne pitää laittaa tietyin päin, koska muuten tukivarren pää ei mene paikalleen.
Tässä kuva e46:n etupään puslista, kuten kuvasta näkyy niin sisäosat menee paikalleen vain yhdestä suunnasta ja jos laittaa väärinpäin niin tukivartta ei saa paikalleen:



Uskoisin että E39:ssä ei ole pelkoa siitä miten päin ne sinne laittaa:thinkRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
njooooOriginally posted by Thuppu View PostSaaha. http://www.nexternal.com/powerflex/images/e39.gif Tosin ei kovin kattavasti.
kallistuksenvakaajan kiinnitykseen...
on kyl neki
- nykymeno tekee meistä löysiä - :think
Comment
-
Originally posted by Samppasika View PostNo ainakin itsellä ne oli molemmat ihan samanlaisia, eikä menneet toistensa sisään mitenkään, vaan vastakkain tukivarren sisässä. Tämä siis 528i:n kanssa ja pitäis olla ihan samat puslat kuin sulla...


hjuvajuttu
ei tarvii ruveta sit ite ähkii asian kans
ite kunen kerinny tutkaileen himmeleitä ollenkaan
enneku vein auton pajalle
no
siel saa maatta kk pvt ku lähen reissuun

meen kattoo isoo putousta.. sitä Victorian putousta, muiden juttujen ohessa
- nykymeno tekee meistä löysiä - :think
Comment
-
ok varo leijonia. niillä voi olla nälkä.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
Mistäs muuten noi puslat hommasit? Mitä kaikkia puslia? kuinka paljon maksoi?
Pitäs tuohon omaan E39 vaihdella ainakin etupäähän uusia puslia:thinkRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
US-Parts itse hain tuossa kk sitten ja Etukallistuksen vakaajat oli noin 30€, tukivarret noin 90€ kuitenkin niin että noin 110-120€ yhteensä maksoivat, muistaakseni, mutta US-Partsilla näytti olevan ihan hyllykamana noita pusliaE91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
puren hännästäOriginally posted by reekoon View Postok varo leijonia. niillä voi olla nälkä.
ja pyöräytän pari kertaa
eiköhän ne siittä tokene

Ite tilasin puzlat uutekista
en tiä miks
samaa hintaa melkein kaikilla
saiko sieltä pienen rapatin
en muista
- FB- nykymeno tekee meistä löysiä - :think
Comment
-
E39, PowerFlex. Kannattaako?
Moi!
Olen seuraillut jonkin verran kirjoittelua PowerFlexien käyttökelpoisuudesta E39:n alustassa ja kaipailisin hiukan kokemuksia ja kommentteja aiheeseen.
Autoni on 530D man. -99, vakioalustalla. Rengastus 234/45/17. Ajatuksena vaihtaa Powerflex- uretaanipuslat etupään reaktiotankoihin (alimmainen tukivarsi).
1. Millainen vaikutus ajomukavuuteen ja -käyttäytymiseen?
2. Aiheuttaako kovempi pusla pallonivelen nopeamman kulumisen?
3. Työohje ja vinkkejä olemassa olevan puslan vaihtamiseen.
Kiitokset etukäteen!
Comment
-
Itseäni kiinnostaa myös sama juttu. Mulla autona toi sigun e39. Entäs onko 523i:hin saatavilla jotain jäykempiä kumipuslia vakioiden tilalle niin kuin esim. e34:seen kävivät 750:sen puslat?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
Mitenpäin ne siellä edessä sitten kuuluu olla? pistä vaikkapa privaaOriginally posted by NokiLeka View PostNäin siis takapäässä. Etupäässä ne pitää laittaa tietyin päin, koska muuten tukivarren pää ei mene paikalleen.
E39 kyseessä
osa nr. 5 olisi mulla nyt powerflex ja kiinni pitäis saada, mitenpäin sitten
http://www.realoem.com/bmw/showparts...17&hg=31&fg=05
Comment
-
Paha sanoa, en huomannut katsoa, että e39:ssä on aivan erilainen tuentaratkaisu kuin e46:ssa.Originally posted by Simpel View PostMitenpäin ne siellä edessä sitten kuuluu olla? pistä vaikkapa privaa
E39 kyseessä
osa nr. 5 olisi mulla nyt powerflex ja kiinni pitäis saada, mitenpäin sitten
http://www.realoem.com/bmw/showparts...17&hg=31&fg=05"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
Okei..mutta eiköhän se kokeilemalla selviä..aika helppo homma kuitenkin..Originally posted by NokiLeka View PostPaha sanoa, en huomannut katsoa, että e39:ssä on aivan erilainen tuentaratkaisu kuin e46:ssa.
täytyypä taaksekin tilata powerit..melkein soitettava ja tilattava sieltä uutekista??
Comment
-
Saiko E39:iin taakse muuta kuin vakaajan kumit powerflexinä?Originally posted by Simpel View PostOkei..mutta eiköhän se kokeilemalla selviä..aika helppo homma kuitenkin..
täytyypä taaksekin tilata powerit..melkein soitettava ja tilattava sieltä uutekista??
Comment
Comment