Jos polyuretaanipuslat laittaa niin ei ainakaan ole tarvetta tuolle kiristämiselle auto maassa, uretaanipusla pyörii itse omaan paikkaansa kun auton laskee, kun se asennetaan asiaan kuuluvalla vaseliinilla paikkaansa.
Etupyörät irti ja tsekkailemaan missä kunnossa nivelet on. Reaktiotankojen lisäksi siellä on vaan se alatukivarren sisempi pusla.
Loput sitten palloniveliä jotka on aika helppo tsekata pienellä jatkovarrella ja tunnnustelemalla löytyykö klappia, jos ei muuten niin nivel irti ja kokeilee tuntuuko pykäliä ja onko rasvaa ym.
En tiedä miksi pitäis koko tukivarsi vaihtaa, eikös pallopäänkin saa erikseen hommattu?
Etupyörät irti ja tsekkailemaan missä kunnossa nivelet on. Reaktiotankojen lisäksi siellä on vaan se alatukivarren sisempi pusla.
Loput sitten palloniveliä jotka on aika helppo tsekata pienellä jatkovarrella ja tunnnustelemalla löytyykö klappia, jos ei muuten niin nivel irti ja kokeilee tuntuuko pykäliä ja onko rasvaa ym.
En tiedä miksi pitäis koko tukivarsi vaihtaa, eikös pallopäänkin saa erikseen hommattu?

Comment