www.drvanos.com tuossa toinen linkki...
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by tecro View Postwww.mrvanos.com tuolla näyttäs jotain olevan..
Klik!- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostTänään vaihdettiin laatikkoööjyt omaan M5:seen, ja vanhoilla oli ajettu varmaan n.25tkm(tarkistan vielä) niin öljyt oli todella luirua. Ihan semmost musta/harmahtavaa, kuin vettä. Eli kannattaa siis vaihdella noitakin vähän useammin kuin "normaali"autoissa.
Öljynä bmw:n oma mtf lt-2.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostMulla kanssa vaihdettiin keväällä kaikki öljyt (laatikko,moottori ja perä) ja perän öljyt oli mulla ne jotka oli vaihdon tarpeessa..omassa nyt 11tkm ajetut peräöljyt. Ja laatikkoöljyillä oli ajettu 33tkm, eli einyt mahdottomasti kuitenkaan ja niin luirua oli
M550d
Comment
-
-
Muutama touhutonni nyt lyöty lukkoon parin viikon takaiseen hankintaani:
-alakerran laakerit,
-jakopää: ketju, ohjurit, kiristimet laahaimet, tiivisteet, ajoitukset ym..),
-vanokset,
-vesipumppu,
-öljyt,
-tulpat
xxxx,xx? euroa- Halpaa kuin saipua
Just laitettu etukumet, pyöränkulmat ja katsastus = 300eLast edited by jakeluvesimies; 04-09-2012, 20:29.
Comment
-
-
Onhan tuota mennyt tonni jos toinenkin huoltoihin. Mullakin laiteltu jakopää, vanokset, kk-laakerit jne... Tänään meni sitten taas tonni ja vähän yli, kun tilaukseen meni AP coiloverit, HEL teräspunosletkut ja kaikki tukivarret taakse... Seuraavaksi sitten Evolven viriosia, kunhan niitä tulee taas saatavilleE61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
-
Originally posted by IIIolut View PostOnhan tuota mennyt tonni jos toinenkin huoltoihin.
Auto odottaa noita mainitsemiani töitä pajalla liikennekäytöstä poistettuna, jotta joku euro edes säästetään
Nyt toinen m5, joten osaa jo kuluihin varautua. Hommat tehdään nyt varuilta ja poistetaan turhia moottorin ääniä, vaikkei mitään hälyttävää nyt olekaan... Mukava saada auto silleen vimpan päälle, niin ei tarvitse jännittää milloin ja mistä tekniikka porsii...
Comment
-
-
Anteeksi että sekoitan tätä threadia asialla, joka ei tänne suoranaisesti kuulu, mutta voisiko joku ketä tuntee kertoa tarkemmin, mistä löydän Mr. Raikun pajan? Mies taitaa olla niin kiireinen, ettei ehdi viesteihin vastailla, joten ajattelin mennä henk. koht. asioimaan. Sen verran tiedän, että jossain siellä Suutarilassa mies majailee.
Jos joku viitsisi auttaa ja vastata vaikka yksityisviestillä jos ei muuten.
Kiitos jo etukäteen.
Comment
-
-
Originally posted by MatrixForm View PostAnteeksi että sekoitan tätä threadia asialla, joka ei tänne suoranaisesti kuulu, mutta voisiko joku ketä tuntee kertoa tarkemmin, mistä löydän Mr. Raikun pajan? Mies taitaa olla niin kiireinen, ettei ehdi viesteihin vastailla, joten ajattelin mennä henk. koht. asioimaan. Sen verran tiedän, että jossain siellä Suutarilassa mies majailee.
Jos joku viitsisi auttaa ja vastata vaikka yksityisviestillä jos ei muuten.
Kiitos jo etukäteen.
Comment
-
-
Hieroin kauppoja -99 M5:sesta missä kolmosvaihteen synkrot (?) alkavat olla finaalissa. Jätin oman näkemyksen hinnasta mitä myyjä jäi puntaroimaan, isoa riitaa sitä ei jäänyt.
Eli vaihde rusahtaa ilkeästi yhtään nopeammalla vaihdolla. Itse laskin laatikon uusimisen seuraavasti: käytetty laatikko ~1000e, vaihtotyö ~500e ja uusi kytkin ~500e. Eli noin 2000e, toki jonkun satasen heittoja voi tulla.
Toinen vaihtoehto olisi remontoida autossa jo oleva vaihdelaatikko, mutta onko se rahallisesti järkevää eli säästääkö siinä yhtään? Ja kuka noita ylipäätään tekee?
Comment
-
-
Originally posted by -Dobermann- View PostHieroin kauppoja -99 M5:sesta missä kolmosvaihteen synkrot (?) alkavat olla finaalissa. Jätin oman näkemyksen hinnasta mitä myyjä jäi puntaroimaan, isoa riitaa sitä ei jäänyt.
Eli vaihde rusahtaa ilkeästi yhtään nopeammalla vaihdolla. Itse laskin laatikon uusimisen seuraavasti: käytetty laatikko ~1000e, vaihtotyö ~500e ja uusi kytkin ~500e. Eli noin 2000e, toki jonkun satasen heittoja voi tulla.
Toinen vaihtoehto olisi remontoida autossa jo oleva vaihdelaatikko, mutta onko se rahallisesti järkevää eli säästääkö siinä yhtään? Ja kuka noita ylipäätään tekee?
Comment
-
-
Joo, tuo vauhtipyörä on myös erittäin todennäköinen vaihdettava osa ja on sitten todella hintava klik! Ikaalisten Voimansiirto on pulju missä noita getrageja kasaillaan ammattitaidolla. Itse siellä yhen kuuslovisen käyttäny ja hyvä tuli!Varaosien saanti vaan voi olla aika mahdotonta....
Comment
-
Comment