Mikä on kun ei ole kukaan vielä korjannut talteen?
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostMikä on kun ei ole kukaan vielä korjannut talteen?
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/5257066E39 M5
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostMikä on kun ei ole kukaan vielä korjannut talteen?
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/5257066
Tietojen mukaan katsastettu 1/12 eli ei varmaankaa oo leimassa. Siinä saattaa piileä iso syy.
Comment
-
-
Onko femmoja tälläisilläkin jakkaroilla?Suomiauto,mutta kuitenkin: http://www.nettiauto.com/bmw/m5/2486694
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostOnko femmoja tälläisilläkin jakkaroilla?Suomiauto,mutta kuitenkin: http://www.nettiauto.com/bmw/m5/2486694
S456A Comfort seat with memory- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostMikä on kun ei ole kukaan vielä korjannut talteen?
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/5257066"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostOhjauspyörän pinta on juu aivan kuin alta 200000 km ajetussa yleensäkin... just joo, uskoo ken haluaa
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostSanokaapa rehellisesti paljo teillän on esim. kuukausittaiset kustannukset olleet näiden M5 kanssa? Ei nyt huomioida bensakuluja :think Vielä tämmönen kolkuttelee takaraivossa mutta jotenki jännittää että meneekö kaikki ylimääräset rahat sitten korjailuun.
Ei mulla pakollisia menny omaan vajaassa kolmessa vuodessa kuin muutama tonni. Ja siihen sisältyi yksi harvinaisempikin vika (ECU:n vaihto). Upgradeihin yms. meni sitten varmaan lähelle kymppitonni (hyvä alustasarja, puslia ja muita alustan osia pariin kertaan melko reippaasti, putkisto, pakosarjat, jarrujen parantelua, uutta softaa, dynotusta yms. ja työt päälle näihin).Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostSanokaapa rehellisesti paljo teillän on esim. kuukausittaiset kustannukset olleet näiden M5 kanssa? Ei nyt huomioida bensakuluja :think Vielä tämmönen kolkuttelee takaraivossa mutta jotenki jännittää että meneekö kaikki ylimääräset rahat sitten korjailuun.Originally posted by Tylyttäjä View PostEi niihin "pakollisia" mitään hirveitä mene. Mutta ainakin itse haluan pitää erikoisemman auton huippukunnossa. Tarkoittaa sitä, että osia vaihdetaan, vaikei ole pakko. Upgreidausta ja parempaa palikkaa yms..
Ei mulla pakollisia menny omaan vajaassa kolmessa vuodessa kuin muutama tonni. Ja siihen sisältyi yksi harvinaisempikin vika (ECU:n vaihto). Upgradeihin yms. meni sitten varmaan lähelle kymppitonni (hyvä alustasarja, puslia ja muita alustan osia pariin kertaan melko reippaasti, putkisto, pakosarjat, jarrujen parantelua, uutta softaa, dynotusta yms. ja työt päälle näihin).Itse en juuri tämän takia M5:sta henno laittaa. Ei kestä tämän hetken talous pitää autoa sen ansaitsemalla tavalla. Tylyttäjälle täytyy kyllä antaa iso käsi siitä miten tuota autoa kuuluu pitää
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostSanokaapa rehellisesti paljo teillän on esim. kuukausittaiset kustannukset olleet näiden M5 kanssa? Ei nyt huomioida bensakuluja :think Vielä tämmönen kolkuttelee takaraivossa mutta jotenki jännittää että meneekö kaikki ylimääräset rahat sitten korjailuun.Ostohetkellä kannattaa selvittää tarkkaan huoltohistoria: mitä on korjailtu ja vaihdeltu ja mitä jätetty tekemättä,ei tule sitten yllätyksiä 10k€ edestä...
Omalla tulee kesät talvet ajettua n.60km työmatka-ajoa päivittäin.Tässä kuluni kuukausittain:
-vakuutus joka kuukausi 130e. Vuodessa n.1500e Fenniassa,täyskasko ja liikenne ilman bonuksia.
-verot vuodessa 268e (vm99)
-kuukausittaiset huoltokulut (Sis.öljyn lisäykset ja vaihdot,muut nesteet..) keskiarvona n.50e itse tehtynä. Kalleimpia vaihdettuja osia kolmen vuoden aikana: katalysaattorin jälkeiset lambdat yht 260e,vanoksen solenoidien korjaus 250e,bensapumppu 200e.
Pääsen siis todella helpolla,osittain siksi että auto oli 3v. sitten kalleimpia "ylihuollettuja" 99`vuotisia mitä oli myynnissä. Huollot tehty pääosin Laakkosella ja nykyään Schmiedmannilla. Autot on yksilöitä,vaikea noita on etukäteen ennustaa.e46 330Ci ´03
e34 525iAT ´95
ex e34 525iT ´93
ex e34 525i ´90
ex e39 M5 ´99
ex e39 M5 ´99
Comment
-
-
Originally posted by dB_ View Post
Pääsen siis todella helpolla,osittain siksi että auto oli 3v. sitten kalleimpia "ylihuollettuja" 99`vuotisia mitä oli myynnissä. Huollot tehty pääosin Laakkosella ja nykyään Schmiedmannilla. Autot on yksilöitä,vaikea noita on etukäteen ennustaa.
Voisiko kalliin ostohinnan muuttaa keskimääräiseksi kk-kuluksi suhteessa halvempiin?
Eli jos tänään maksaa 14.000e ostaessa +200tkm ajetun, huollattaa sitä 6.000e edestä 12kk aikana, niin ollaan 20.000e hinnassa. 12kk ajalla toki toi 6000e, 500e/kk (+ vakuutukset + bensat) tekee suhteessa paljon, mutta pitkässä juoksussa ei:think
-Vai?
=Koroton osamaksuratkaisu tänne periferiaanLast edited by jakeluvesimies; 12-04-2013, 20:41.
Comment
-
Comment