moro, pamahti sitte vaijeri konepellin avauksesta paskaks, eli heti siitä vivun jälkee, pitääkö se vaijeri uusia iha sinne konepellin vivulle asti vai onko siinä muuta mahdollisuutta? ihan ku siinä olisi joku katkokohta ku sitä seurasin vai olenko vääräs..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by kiqero325 View Postmoro, pamahti sitte vaijeri konepellin avauksesta paskaks, eli heti siitä vivun jälkee, pitääkö se vaijeri uusia iha sinne konepellin vivulle asti vai onko siinä muuta mahdollisuutta? ihan ku siinä olisi joku katkokohta ku sitä seurasin vai olenko vääräs..
-
-
Originally posted by 4ndy View PostOn katkokohta siinä iskarin etupuolella.E39 528 M-Sport -97
ex:
E34 525 m50b25 -90
E30 316i Bavaria -91
E36 325 sedan -91
E30 325 2,7 eagleracing -86
E36 325 coupe -92
E34 535 -89
E34 525Tds -89
volvo 240 race -86
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View Postonko e39.n jalkotilassa joku lämpötilan tunnistin? autossa ilmastointi päällä, kylmää tulee kyllä kojelaudan suulakkeista. mutta tuulilasille ja jalkotilaan tulee lämmintä/kuumaa. säädin rulla sinisellä ja säätimet säädetty 19,5 asteeseen. mikäs mättää? meinaa jalat vähän hikoilla kun kokoajan tulee kuumaa. autosta kyllä se ilmanhaistelinjan tuuletin rikki, seon kyllä tilattu ja on tulossa. mutta vaikuttaako se jalkatilan puhalluslämpöön?-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Originally posted by deezaye View PostPumpusta en tiedä, mutta Exclusive paketti sisältää valkoiset vilkut, erikoisvanteet, automaatti-ilmastoinnin, suksipussin, xenon-valot, sadetunnistimen, CD-vaihtajan ja nahkaverhoilun.
Originally posted by Lapa735ia View PostSulla hieman uudempi kuin oma, mutta ei todennäköisesti merkitystä.
Omassani ainakin on oma pumppu eteen ja taakse. Säiliöhän löytyy kun otat vänkärin puolelta edestä sisälokaria raolleen takaosasta. Siinä heti säiliön etupuolella näkyy pumput.
Itsellä heitti yks kaks pelaamasta tuulilasin pumppu, mutta käyttelin vain liittimet pumpulta irti, niin alkoi pelaamaan. Oli liittimen päälle ainakin kertynyt schaissee, joten oli pelkästään kosketusvikaa.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostHei mitäs mieltä te ootte että voiko/onko järkeä paikata iskunvaimenninta kun on alapään kiinnitys alapuolelta halki.
Tuli mieleen että jos se on alumiiniä voisin tuota technoweldiä käyttää paikkuuseen.
EI ole järkeä ei. Uusi iskari maksaa esim. Motonetissa 78,50€. Minä en ainakaan halua että tulet vastaan "korjatulla" pyöränripustuksella, saati sitten kolmella pyörällä !Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.
Comment
-
-
Millä logiikalla e39 ottaa bensan tankista? vasen ensin vai , salavalikosta katsellessa ajon aikana jossain noin 300-350 km jälkeen vasen näyttää tyhjää oikean näyttäessä lähes täyttä, seurailkaapa joku kulutusta onko tuo tarkoituksellista.Ext. bmw:t
e28 518i -87
e34 518i -92
e39 540ia sedan 7/98
e39 540ia sedan 9/98
e39 540ia tour. 12/98
E34 525i Touring 7/92
Vikakoodien lukua/nollausta.
e39 540 ia sedan 7/96
Comment
-
-
Originally posted by Vee-eit View PostEI ole järkeä ei. Uusi iskari maksaa esim. Motonetissa 78,50€. Minä en ainakaan halua että tulet vastaan "korjatulla" pyöränripustuksella, saati sitten kolmella pyörällä !..
eli iskaritkin ostoslistalle, tuossa kunnossa tuo iskari ollut siis since viimesyksy/kesä tjsp. Meni jopa katsastuksesta läpi.
ainiin. selkis varmaankin minkä takia talvella oli akku yhtäkkiä heittänyt tenät. ja miks välillä peräluukun avaus toimi oudosti (jäi ruksuttaa auki nappia)..
Johtosarjan suojakumin vetäessä pois johdon tieltä huomasin kuinka 3kpl johtoja kävi pirun kuumana & suli pintamuovit. Ei ihme että ei skulaa nappi tuossa jos on piuhat tos kondikses.Last edited by kaikkone; 13-05-2011, 17:57.
Comment
-
-
Vaihdoin tuohon diisseliin tuon z3 kepin. Ei oikeen tullut hyvä.
Vapaalla keppi nököttää pikkasen vinossa oikealle. Ykkönen-kakkonen on suoraa, kolmos, nelos akselilla, kolmonen-nelonen on vitos-kutos kohilla. Vitonen on suurinpiirtein apukusin jalkotilassa. Onko muilla kokemuksia noista kepeistä? Oon joo kolunnu kaikki mahdolliset topicit lävitte, mutta ei kamalasti tahdo löytyy tietoo tohon diiseliin...
Ajattelin kokeilla tommosta e60 keppiä seuraavaksi, onko toimiva? Ainakin on m5 ja 540, mut mites toi vaihteiston välitys eroo sitten diiselistä... Ainakin esimerkiksi 540 käy joku m3 keppi numerolla 25-11-1-222-955, mutta ei taas käy 528 kun joku onneton oli yrittänyt. Kumpaakohan tuo diiseli on lähempänä, 528 vai 540...E39 530d -03 m-sport
E39 520i -98
E30 325i -86
Comment
-
-
[QUOTE=Korpraali;2370356]Tapahtui ihmejuttu tuossa äskettäin, eli huomasin että etuovet eivät mene avaimen napista eikä sisältä napista lukkoon. Takaovet kyllä menee. Missä mahtaa piileä syy? :think
Mulla sama juttu. Vika hävisi seuraavana päivänä.
Nyt toisen avaimen kaukosäätö lakkasi toimimasta. Ihme vikoja
Comment
-
-
Originally posted by Nicer Back View PostOriginally posted by Korpraali View PostTapahtui ihmejuttu tuossa äskettäin, eli huomasin että etuovet eivät mene avaimen napista eikä sisältä napista lukkoon. Takaovet kyllä menee. Missä mahtaa piileä syy? :think
Mulla sama juttu. Vika hävisi seuraavana päivänä.
Nyt toisen avaimen kaukosäätö lakkasi toimimasta. Ihme vikoja
Originally posted by aripaaMillä logiikalla e39 ottaa bensan tankista? vasen ensin vai , salavalikosta katsellessa ajon aikana jossain noin 300-350 km jälkeen vasen näyttää tyhjää oikean näyttäessä lähes täyttä, seurailkaapa joku kulutusta onko tuo tarkoituksellista.Olettaisin että toinen tankki, josta ei imetä, on korkeammalla, ja näin ollen sieltä "valuu" polttoaine alempaan sitä mukaa kun vajausta tulee. Nesteen tasohan on kuitenkin aina vaakasuorassa...
Originally posted by Jarzka_Vaihdoin tuohon diisseliin tuon z3 kepin. Ei oikeen tullut hyvä.
Vapaalla keppi nököttää pikkasen vinossa oikealle. Ykkönen-kakkonen on suoraa, kolmos, nelos akselilla, kolmonen-nelonen on vitos-kutos kohilla. Vitonen on suurinpiirtein apukusin jalkotilassa. Onko muilla kokemuksia noista kepeistä? Oon joo kolunnu kaikki mahdolliset topicit lävitte, mutta ei kamalasti tahdo löytyy tietoo tohon diiseliin...Vaihteita sai myös ihmeellisesti kikkailla päälle, en nyt muista enää mikä osa sieltä oli pettänyt, kun kaikki uusittiin kerralla.
Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
Comment