Itsellä oli aikoinaan e39 540i ja hammastangossa väljää... käytetty tuote ei pelittäny kun muutaman kuukauden... uusi maksaa maltaita mut jälkeenpäin sanoisin että antaa kolista ja ostaa uuden kun on massit kasassa. mutkissa ja pienissä töyssyissä pientä klonksuntaa kuului selvästi mutta katsastuksesta meni vielä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 Hammastanko
Collapse
X
-
Originally posted by Desu View PostItsellä oli aikoinaan e39 540i ja hammastangossa väljää... käytetty tuote ei pelittäny kun muutaman kuukauden... uusi maksaa maltaita mut jälkeenpäin sanoisin että antaa kolista ja ostaa uuden kun on massit kasassa. mutkissa ja pienissä töyssyissä pientä klonksuntaa kuului selvästi mutta katsastuksesta meni vielä."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Desu View PostItsellä oli aikoinaan e39 540i ja hammastangossa väljää... käytetty tuote ei pelittäny kun muutaman kuukauden... uusi maksaa maltaita mut jälkeenpäin sanoisin että antaa kolista ja ostaa uuden kun on massit kasassa. mutkissa ja pienissä töyssyissä pientä klonksuntaa kuului selvästi mutta katsastuksesta meni vielä.
Hammastankoahan tuossa ei ole,kuten jo kirjoitettiin.
Comment
-
-
Joo pientä sekoilua taas täältä suunnalta... simpukka tais olla kyseessä juu. Marmorilla tais kyseinen osa olla vajaa 2k€. Tarjouksessa tosin tästä on jo 4v aikaa tms mut oireet oli juuri samat että töyssyissä kolahteli ja kun rattia käänsi. Ostin käytetyn lähes ilmaiseksi uuteen verrattuna mutta iloa kesti hyvin vähän aikaa.
Comment
-
-
Originally posted by Desu View PostJoo pientä sekoilua taas täältä suunnalta... simpukka tais olla kyseessä juu. Marmorilla tais kyseinen osa olla vajaa 2k€. Tarjouksessa tosin tästä on jo 4v aikaa tms mut oireet oli juuri samat että töyssyissä kolahteli ja kun rattia käänsi. Ostin käytetyn lähes ilmaiseksi uuteen verrattuna mutta iloa kesti hyvin vähän aikaa.
Pitäiskö ohjausvaihteen kiinnityksiin laittaa jotkut kumipuslat, että tulee niin sanotusti "kelluva" asennus?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMites tuo servotronicin solenoidi on tuon näköinen? Mulla se on pyöreä.
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostPaljonko piti köyhtyä uudesta tangosta? Osaatko sanoa, että mikä tuota e39 hammastankoa oikein kuluttaa? Onko noi kuiteskin liian heikkoja painavan e39 keulalle? Ja ilmeisesti paikallaan ratinkääntelyä pitäisi välttää:think
Vaikea sanoa mikä sen kuluttaa. Minun alkuperäinen ei-servotronic on vielä ihan hyvässä kunnossa, olikohan sillä n. 140tkm ajettu. Sitten tuo autossa nyt oleva peruskorjattu Servotronic on vähän outo, ei siinäkään keskellä nyt ole väljää eikä se kolise, mutta taikamutteria piti kerran kiristää.
Voi olla, että isot vanteet/leveät renkaat kuluttaa tuon nopeammin, minulla tuo 17/18" aikakausi alkoi vasta muutama vuosi sitten, joten ehkäpä sen takia tuo alkuperäinen oli vielä kunnossa.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostYht. 400€, 350€ oli tuon hinta, mutta saksalainen ahnehti postikuluissa ja jupisi vielä Paypal-maksusta ja vaati Paypal-välityspalkkion korvauksen. En sitten jaksanut alkaa valittamaan ja suututtamaan häntä, hinta oli vielä ihan hyvä noinkin.
Vaikea sanoa mikä sen kuluttaa. Minun alkuperäinen ei-servotronic on vielä ihan hyvässä kunnossa, olikohan sillä n. 140tkm ajettu. Sitten tuo autossa nyt oleva peruskorjattu Servotronic on vähän outo, ei siinäkään keskellä nyt ole väljää eikä se kolise, mutta taikamutteria piti kerran kiristää.
Voi olla, että isot vanteet/leveät renkaat kuluttaa tuon nopeammin, minulla tuo 17/18" aikakausi alkoi vasta muutama vuosi sitten, joten ehkäpä sen takia tuo alkuperäinen oli vielä kunnossa."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
Comment