Jep, eli ekalla kerralla koko päivä ja toisella vähän vähemmän ja kolmannella kun alkaa olemaan homma hanskassa ja tietää mitä tekee ja työkalut on valmiina niin muutama tunti siitä kun auto sammutetaan ja tehdään tarvittavat toimenpiteet ja auto taas käyttökunnossa..
Eli siis, ihan oikeasti ekalla kerralla, kannattanee hommata uusi toristori ja vaihtaa vanhan paikalle, jos haluu pikselit näkyviin.
Eli siis, ihan oikeasti ekalla kerralla, kannattanee hommata uusi toristori ja vaihtaa vanhan paikalle, jos haluu pikselit näkyviin.
Was? Mikähän se toristori lienee, jokin uusi BMW:n kehittämä komponentti?
Eiköhän näissä E39:n pikselivioissa ole selkeästi kontaktivioista kyse eikä mistään muusta.
Was? Mikähän se toristori lienee, jokin uusi BMW:n kehittämä komponentti?
Eiköhän näissä E39:n pikselivioissa ole selkeästi kontaktivioista kyse eikä mistään muusta.
No, jos ei toristori ole mennyt, niin se on yleensä päristori.
Eli siis, ihan oikeasti ekalla kerralla, kannattanee hommata uusi toristori ja vaihtaa vanhan paikalle, jos haluu pikselit näkyviin.
Muakin kiinnostaa että WTF tuo tarkoittaa, selvennystä???
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
No, jos ei toristori ole mennyt, niin se on yleensä päristori.
Keimo on aivan oikeassa. Tuo päristori on Laakkosen asentajien mukaan syynä yli 98%:iin kaikista BMW:n vioista. Päristoreja kannattaa tilata siis suoraan koko pussillinen, koska vikoja tulee olemaan tulevaisuudessakin...
t:tyristori
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Keimo on aivan oikeassa. Tuo päristori on Laakkosen asentajien mukaan syynä yli 98%:iin kaikista BMW:n vioista. Päristoreja kannattaa tilata siis suoraan koko pussillinen, koska vikoja tulee olemaan tulevaisuudessakin...
t:tyristori
KFZ oikeessa... tyristori, päristori viittaa siihen, että antaa laakkosten poikien rankaista raipalla tai hommataan uutta mittaria.. rahalla kumpaakin.
KFZ oikeessa... tyristori, päristori viittaa siihen, että antaa laakkosten poikien rankaista raipalla tai hommataan uutta mittaria.. rahalla kumpaakin.
Kyllä se E38/E39/X5 -mittarivika johtuu siitä kontaktista piirilevyä vasten Tyristoreja taitaa olla vanhoissa telkkareissa ja radioissa...
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Bebekistä saa hopea maalia noin 6 euron hintaan pikku pullon. Voisi olla hyvää pikselien korjaukseen. Pitäisi omakin mittaristo korjata kunhan kerkeää.
Bebekistä saa hopea maalia noin 6 euron hintaan pikku pullon. Voisi olla hyvää pikselien korjaukseen. Pitäisi omakin mittaristo korjata kunhan kerkeää.
Onnistuu ihan hyvin ilman maaliakin. Sitä paitsi ne kontaktit on niin kapeita ja ne on tosi lähellä toisiaan, joten niitä ei maalata kovin helpolla.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
jep jep eli nyt on sitten omakin mittari korjattu...
en alkanut repimään piirilevyltä johdinkalvoa irti, kun se näytti ehjältä. käänsin vaan kalvoa painavat kumit ympäri, kun niihin oli painunut kolot ja lisäsin n. millin vahvuisen pahvin alle. pääty ruuvien taakse tein myös alumiinista "mutterit" että sai kunnolla tiukalle, kun oli muovissa lohkeamia. nyt toimii virheettömästi.
aineena käytin Bilteman Oxide Cleania, kaikki pikselit palautui.
Tuli vain tuhrattua tuota ainetta automaatin vaihteen ilmaisimen
näyttöön, peilailee vähän ikävästi. Täytyy vielä kokeilla putsata se.
tuli tehtyä pikakorjaus omaan autoon näiden ohjeiden mukaan: http://www.autopower.se/mekartips/me....asp?dokid=106
aineena käytin Bilteman Oxide Cleania, kaikki pikselit palautui.
Tuli vain tuhrattua tuota ainetta automaatin vaihteen ilmaisimen
näyttöön, peilailee vähän ikävästi. Täytyy vielä kokeilla putsata se.
Kerrothan meille sitten kuin kauan ne kestää hyvänä.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Kerrothan meille sitten kuin kauan ne kestää hyvänä.
jos noihin sweduihin on luottamista, niin pitäisi ne pysyä hyvänä. Mites teillä jotka olette tehneet homman pitkän kaavan kautta? Onko pikselit pysyneet näkösällä?
Comment